Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Model bomby lotniczej MK.81 oraz racka BRU-42, model w maxie, render w maxwellu, tekstury w photoshopie:)

Model robiony dla wlasnej przyjemnosci :)

 

 

mk81_and_bru_42_by_3d_odan-d38dr8p.png

mk81_and_bru_42_b_by_3d_odan-d38drh8.png

mk81_by_3d_odan-d38drpx.png

mk81_and_bru_42_c_by_3d_odan-d38dsri.png

  • Like 1
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne :D Mi sie podoba.... a bylo by jeszcze fajniejsze jak by tam jakas ladna modelka w bikini na nich siedziala haha :D z ladnym oswietleniem :)

 

 

a z ciekawosci to biale to tylko bomby trzyma czy jeszcze paliwko ?

Napisano

Dzieki za komentarze :) Co do samolotu to bedzie w najblizszej przyszlosci, zreszta moze w ciagu dwoch tygodni zaloze temat na WIPie, osobny temat zalozylem dla bomb itp bo bedzie ich calkiem sporo, ale nad reszta jeszcze pracuje.

 

PS, to biale tylko trzyma, uzbraja i zwalnia bomby, moze sie wydawac bardzo duze w porownaniu do bomb ale to dlatego ze bomby MK81 to jedne z najmniejszych, poza cwiczebnymi to chyba nawet najmniejsze.

 

PS2 Bump nie jest za duzy, dla przykladu US_Navy_020417-N-4748O-003_Aviation_Ordnanceman_David_Morris.jpg , oczywiscie tak wielkiego nie mialem zamiaru robic wiec wyposrodkowalem miedzy referncjami ktore znalazlem :)

Napisano

Wow!!! Super robota! Ależ modele kapitalne! Świetny detal i teksturki. I do tego bardzo ładne rendery - fajne to podłoże. 5*****

A jaki samolot rzeźbisz?

Pozdrawiam

Piter

Napisano

Dzieki raz jeszcze za mile komentarze :)

Jesli chodzi o samolot to bedzie ten z obrazka ponizej :) Aczkolwiek uzyskanie detalu adekwatnego do przygotowanych bomb pewnie zajmie troche czasu :)

 

a10_afghanistan.jpg

Napisano

Render do 12SL trwal w przypadku racka i bomb ok 30 minut, jeden z tych renderow byl do 14SL i to juz trwalo ok 1,5 godziny ale jak widac roznicy...nie widac :)

Renderowane na i7@3,6GHZ, scena to ok 2 miliona poly, wszystkie mapy displace, diffuse, specular i bump (w ilosci ok 40sztuk) w rozdzielczosci 4096

Napisano

Jeśli robisz TAKIE detale i takie modele, dla własnej przyjemności........

Następny Militarysta.

Brakuje tylko Klossa, Rudego i opanujemy Europę.

Wspaniałe jest to co zrobiłeś.

A 10 w takiej jakości to będzie bajka.

Napisano

Dzieki za kolejne komentarze :)

Jesli chodzi o bumpa to jest taki jaki mial byc i taki juz zostanie(zreszta wiecej o nim na pierwszej stronie), a pocieszac sie mozna ze kolejne sprzety burzace i niszczace takie jak AGM-65 czy AIM-9 juz takiego bumpa posiadac nie beda...chociaz bedzie jeszcze JDAM GBU-31...ktory bedzie mial jeszcze wiekszego bumpa i paskudniejszego, ale co zrobic....taki juz swiat :)

Napisano

bardzo mi się podoba i takie prace dodają mi skrzydeł do walki z swoimi wypocinami. Chce się takie prace szczegółowo oglądać i jest co podziwiać. Jedyne co zauważyłem i pozwalam sobie jako nowicjusz skrytykować, to malowanie bomb, które wygląda trochę nieodpowiednio, ponieważ to które widać na referce to tzw baranek, bardzo gęsta farba malowana pistoletem, wyrzuca krople farby która się trochę rozlewa na boki i stąd taka faktura (wypukłych rozlanych kropek). Twoja tekstura jest jednolicie chropowata a kropki są jakby rozciągnięte (jakby to było zrobione jednym noisem w PS'ie.

Dodatkowo, mam pytanie, czy jeżeli chcę zrobić wszelkiego typu 'brudy' na materiale , to muszę każdorazowo do diffuse dawać teksturę a do opacity alfę z tego diffuse, czy jest jakiś knif żeby 3ds 'wiedział' że tekstura jest przeźroczysta? bo zapisuję ją jako png z przeźroczystością albo tiff z alpha ale i tak widzi to jako białe tło.

Napisano

Dziekuje za kolejne doglebne rozpracowanie moich bomb :) Ciesze sie oczywiscie z tego faktu, jednak walczyc bede o tego bumpa do konca, referencja ktora przeslalem byla tylko jako przyklad zaj...duzego bumpa, natomiast nie koniecznie sie wzorowalem na nim, bomb i ich malowan czy tez faktur samego metalu jest tak wiele, ze naprawde ciezko cos wybrac, sa malowane nowe bomby o doskonalej fakturze, sa tez takie jak na referencji, a sa i takie malowane recznie. Pamietajmy o jednym głowica bojowa (ta glowna czesc) ma czesto po 30 lat i wiecej, natomiast przedni zapalnik i system statecznikow wraz z drugim zapalnikiem da sie wymienic i ze zwyklej bomby MK zrobic np sterowana laserowo GBU badz sterowanego GPSem JDAMa.

 

Co do Twojego pytania: czarnobiale maski stosuj tylko wtedy kiedy chcesz mieszac dwa rozne materialy, jesli jednak potrzebujesz tylko drobnych zabrudzen rob to w photoshopie.

 

I na koniec jeszcze kilka przykladow bumpa bardziej pasujacego do tego mojego

070208-N-5345W-030.jpg

US_Navy_041202-N-6495K-032_Aviation_Ordnanceman_3rd_Class_Ashley_William%2C_left%2C_and_Aviation_Ordnanceman_Airman_Ryan_Merritt_move_a_GBU-12_500_pound_laser_guided_bomb_onto_a_bomb_rack_so_it_can_be_placed_on_a_weapons_skid.jpg

US_Navy_050209-N-4308O-001_Lance_Cpl._Joshua_Willis%2C_right%2C_along_with_other_Marines_ordnance_personnel_assigned_to_Marine_Fighter_Attack_Squadron_One_One_Five_%28VMFA-115%29%2C_load_a_GBU-38_500_pound_satellite_guided_bomb.jpg

 

ps. mam ponad 4tysiace zdjec bomb pociskow i rakiet.....moge tak w nieskonczonosc je wysylac ;)

Napisano (edytowane)

Chciałem napisać że to co zrobiłeś to REWELACJA !!!!!

Twoje rendery wyglądają jak fotki i to jest poziom do którego powinno się dążyć, całość kładzie mnie na pysk, zresztą myślę że nie tylko mnie, robiąc samolot w takiej jakość myślę że zjedziesz kompa ale czy to ważne przecież taka jakość musi mieć swoją cenę.

Z pewnością jeśli będzie VIP będę go śledził na bieżąco

Z mojej strony niskie pokłony i Wielki szacun

Edytowane przez mujas
Napisano

Milo mi slyszec kolejne mile slowa:) Nad A-10 juz pracuje moze w tym tygodniu uda sie zrobic temat w wipie. Jesli chodzi o referencje to owszem calkiem spora ilosc ich zebralem...a czasu na ich zebranie poswiecilem...duuuuuuzo :)

 

I cos dla zbulwersowanych faktem lewitujacych bomb;) Dla tej jednej by mi sie nie oplacalo robic...ale skoro beda nastepne...:)

mk81_with_stand_by_3d_odan-d390bh4.png

Napisano

Właśnie, wrzuć teapot'a do sceny, zobaczymy jak wyjdzie:)))

Świetna sprawa z tymi modelami, materiałami, światłem. Tylko czekać na całość z samolotem. Złota galeria murowana, więc trzymam kciuki, żeby zapału nie zabrakło:)

 

Pozdr

Napisano

Przy najblizszej okazji jak bede wstawiony i dorwe sie do kompa to zrobie render z teapotem;)

 

Co do zapalu do A-10 to go napewno nie zabraknie, troche gorzej z czasem szczegolnie, ze wiosna i lato ida, a te pory roku nie sa zbyt dobre do siedzenia przed kompem...szczegolnie ze codziennie to samo w pracy tez robie ehhh

Napisano

A-10 bardzo powoli sie robi, ja w miedzy czasie jeszcze zaczalem testowac octan rendera, ponizej pierwszy wynik weekendowych testow jak i kolejna "bomba" do kolekcji, tym razem pocisk artyleryjski XM982 Excalibur

xm982_excalibur_by_3d_odan-d39lcis.png




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności