Jump to content

CryEngine 3 - demo technologiczne


adek

Recommended Posts

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Już dawno żadne demko technologiczne mnie nie sponiewierało tak jak to, CRYTEK znowu wyniosło poprzeczkę na orbitę, po prostu wow. Wcześniej mówiło się, że za 5 lat gry będą wyglądały jak prerenderowane wstawki Blizzarda czy Squaresoftu a tu się okazuje, że może się tak stać "lada dzień"... wow.

Link to comment
Share on other sites

Woow. Masakra. Myślę, że to soft z kosmosu. Plota po necie niesie, że to napisali na bazie analiz systemów sterujących statkami kosmicznymi ze Strefy 51, a komp, na którym to testowali miał bezpośrednie połączenie z pobliską elektrownią atomową...

Link to comment
Share on other sites

Guest e=mc^2

dobra panowie to teraz powiedzcie mi ile gier powstanie na tym silniku? ile gier powstało na cryengine2 ? konkretnie tylko, bo jak na razie to całe podniecanie się tym silnikiem jest bezcelowe, a dema technologiczne pokazują jedynie moc tych komputerów na których są odpalane i tyle

zdecydowanie bardziej przemawia do mnie unreal niż cryengine

Link to comment
Share on other sites

no jezeli jest tak jak powiedział Doktur, to jedna licencja dla wytwórni seriali etc. da im tyle co 10 licencji na gry wiec nie ma sie co dziwic, szczegolnie ze ich ambicje ograniczaja architektury komputerów. Wolalbym zobaczyc CryEngine'a jako dodatek do renderera niz nowe ficzersy Max'a :)

Link to comment
Share on other sites

e=mc2 prawie wcale nie ma gier na cryenginie bo do tej pory engin ten byl na pc a wiadomo jaki jest rynek .Unreal z braku konkurencji zagarnol caly rynek.Co do unreala niby endzin do wszystkiego ale zeby cos fajnego na nim zrobic trzeba mnostwo czasu posiedziec przy materialach i niemalze doktoryzowac sie w tych wszystkich powiazaniach. Mam nadzieje ze cryengin 3 okaze sie lepszy i bardziej zjadliwy dla malych grup developerskich.Jak dla mnie to demko miazdzy unreala w ktorym grafika jest dosc charakterystyczna.

Link to comment
Share on other sites

Patrzac okiem praktyka - to na razie to jednak wyglada na narzedzie do pre-vizow / seriali tv drugiego sortu. Wyglada to swietnie na pierwszy rzut oka, ale jak sie przyjzec, to jednak nie jest jakosc produkcyjna ( antialiasing, defocusy, motion blur, post ) - to wyglada na kapitalny silnik do wypasionych previzow, ale jezeli ma dzialac na wyzszym pozioemi to mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

 

Ale generalnie, zeby nie bylo, ze narzekam. Fajne i moze wiele rzeczy przyspieszyc.

Link to comment
Share on other sites

Patrzac okiem praktyka - to na razie to jednak wyglada na narzedzie do pre-vizow / seriali tv drugiego sortu. Wyglada to swietnie na pierwszy rzut oka, ale jak sie przyjzec, to jednak nie jest jakosc produkcyjna ( antialiasing, defocusy, motion blur, post ) - to wyglada na kapitalny silnik do wypasionych previzow, ale jezeli ma dzialac na wyzszym pozioemi to mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

 

Ale generalnie, zeby nie bylo, ze narzekam. Fajne i moze wiele rzeczy przyspieszyc.

 

 

Nieno wiadomo ze to ze niby silnik mialby sie nadawac do renderingu do tv i filmow to raczej zagrywka marketingowa. W gre wchodza tylko i wylacznie gry i moze tj napisales jakies prezentacje realtime . Z drugiej strony silnik wcale nie jest tani wiec pewnie skonczy sie tylko na grach.

 

edit

 

ale tendencje widac i pewnie w 2020 beda takie uniwersalne renderery ze roznicy nie bedzie widac.

Link to comment
Share on other sites

mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

z tego co się połapałem to tak, np. ten fragment z refleksami na chromowej kulce. Ale wez pod uwagę np. produkcje na żywo, produkcje interaktywne itp. coś co telewizja bedzie przy takich narzędziach wdrażać. jezeli ddasz to tego liczenie w chmurze, to za 2-3 lata ogladasz telewizje np. formułę1 z dowolnego miejsca jako wizualizację rozgrywek. Wyobraź sbie ile beda kosztować 30s reklamy na tak wykonany super bowl gdzie zawdnicy mają full trackery - dowolny kąt, dowolna powtórka ;)

Link to comment
Share on other sites

obczajcie sobie najnowsze screeny z unreal ungine (hires w linku) :) co prawda 3x580 gtx, ale...

 

http://www.neogaf.com/forum/showthre...=423262&page=4

Te nowości mają się znaleźć w nadchodzącym UDK a sama prezentacja on-line w przyszłym tygodniu. :)

 

EDIT:

 

A jednak ktoś się postarał, aby wyciekła szybciej. ;)

 

Edited by Wray
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy