Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Gierki ograniczają konsole i typowe konfiguracje PC'tów. Znając życie to jest stweakowany cryengine pod 4 x FirePro albo 4 x Quadro :). Tak czy inaczej niemal mnie przeczyściło ze szczęścia jak to zobaczyłem :)

Napisano

Już dawno żadne demko technologiczne mnie nie sponiewierało tak jak to, CRYTEK znowu wyniosło poprzeczkę na orbitę, po prostu wow. Wcześniej mówiło się, że za 5 lat gry będą wyglądały jak prerenderowane wstawki Blizzarda czy Squaresoftu a tu się okazuje, że może się tak stać "lada dzień"... wow.

Napisano

Brakuje mi w tym badz co badz swietnym pokazie jakiejs prezentacji animacji twarzy, mimiki.. Nie watpie ze sie da, ale chetnie bym to zobaczyl.

Tak czy owak niesamowicie to wszystko wyglada.

Napisano

Woow. Masakra. Myślę, że to soft z kosmosu. Plota po necie niesie, że to napisali na bazie analiz systemów sterujących statkami kosmicznymi ze Strefy 51, a komp, na którym to testowali miał bezpośrednie połączenie z pobliską elektrownią atomową...

Gość e=mc^2
Napisano

dobra panowie to teraz powiedzcie mi ile gier powstanie na tym silniku? ile gier powstało na cryengine2 ? konkretnie tylko, bo jak na razie to całe podniecanie się tym silnikiem jest bezcelowe, a dema technologiczne pokazują jedynie moc tych komputerów na których są odpalane i tyle

zdecydowanie bardziej przemawia do mnie unreal niż cryengine

Napisano

no jezeli jest tak jak powiedział Doktur, to jedna licencja dla wytwórni seriali etc. da im tyle co 10 licencji na gry wiec nie ma sie co dziwic, szczegolnie ze ich ambicje ograniczaja architektury komputerów. Wolalbym zobaczyc CryEngine'a jako dodatek do renderera niz nowe ficzersy Max'a :)

Napisano

e=mc2 prawie wcale nie ma gier na cryenginie bo do tej pory engin ten byl na pc a wiadomo jaki jest rynek .Unreal z braku konkurencji zagarnol caly rynek.Co do unreala niby endzin do wszystkiego ale zeby cos fajnego na nim zrobic trzeba mnostwo czasu posiedziec przy materialach i niemalze doktoryzowac sie w tych wszystkich powiazaniach. Mam nadzieje ze cryengin 3 okaze sie lepszy i bardziej zjadliwy dla malych grup developerskich.Jak dla mnie to demko miazdzy unreala w ktorym grafika jest dosc charakterystyczna.

Napisano

Patrzac okiem praktyka - to na razie to jednak wyglada na narzedzie do pre-vizow / seriali tv drugiego sortu. Wyglada to swietnie na pierwszy rzut oka, ale jak sie przyjzec, to jednak nie jest jakosc produkcyjna ( antialiasing, defocusy, motion blur, post ) - to wyglada na kapitalny silnik do wypasionych previzow, ale jezeli ma dzialac na wyzszym pozioemi to mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

 

Ale generalnie, zeby nie bylo, ze narzekam. Fajne i moze wiele rzeczy przyspieszyc.

Napisano

e=mc^2

 

Nie ważne ile będzie gier na tym silniku, ważne, że jedną z nich będzie polski "Sniper: Ghost Warrior 2" ;) (Czy to nie druga gra na świecie, pierwsza od niezależnego twórcy na tym silniku?).

Napisano
Patrzac okiem praktyka - to na razie to jednak wyglada na narzedzie do pre-vizow / seriali tv drugiego sortu. Wyglada to swietnie na pierwszy rzut oka, ale jak sie przyjzec, to jednak nie jest jakosc produkcyjna ( antialiasing, defocusy, motion blur, post ) - to wyglada na kapitalny silnik do wypasionych previzow, ale jezeli ma dzialac na wyzszym pozioemi to mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

 

Ale generalnie, zeby nie bylo, ze narzekam. Fajne i moze wiele rzeczy przyspieszyc.

 

 

Nieno wiadomo ze to ze niby silnik mialby sie nadawac do renderingu do tv i filmow to raczej zagrywka marketingowa. W gre wchodza tylko i wylacznie gry i moze tj napisales jakies prezentacje realtime . Z drugiej strony silnik wcale nie jest tani wiec pewnie skonczy sie tylko na grach.

 

edit

 

ale tendencje widac i pewnie w 2020 beda takie uniwersalne renderery ze roznicy nie bedzie widac.

Napisano
mam nadzieje ze ma tez opcje renderingu nie realtime, gdzie mozna podciagnac parametry wyzej.

z tego co się połapałem to tak, np. ten fragment z refleksami na chromowej kulce. Ale wez pod uwagę np. produkcje na żywo, produkcje interaktywne itp. coś co telewizja bedzie przy takich narzędziach wdrażać. jezeli ddasz to tego liczenie w chmurze, to za 2-3 lata ogladasz telewizje np. formułę1 z dowolnego miejsca jako wizualizację rozgrywek. Wyobraź sbie ile beda kosztować 30s reklamy na tak wykonany super bowl gdzie zawdnicy mają full trackery - dowolny kąt, dowolna powtórka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności