Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kontynuacja projektu Mazdy 2, tym razem zajrzalem do wnetrza;)

 

Model wnetrza dostarczony przez klienta, odtworzylem tylko kilka dziurawych elementow (fotele, elementy deski rozdzielczej) oraz dodalem materialy i teksturki.

Standardowo renderowane w 3ds max + Vray, postprodukcja w shopie (kolorki, DOF, drobne korekty).

 

 

 

Agency: Ars Thanea

Project Manager: Marcin Molski

Creative Director: Bartlomiej Rozbicki

Art Director: Piotr Jaworowski

3D Artist: Piotr Kosinski

 

 

mazda2shot1.jpg

 

mazda2shot2.jpg

 

mazda2shot3.jpg

 

mazda2shot4.jpg

 

mazda2shot5.jpg

Edytowane przez vision3d
  • Like 1
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Materiały i cała Twoja robota jak zwykle świetnie, ale jak dla mnie oświetlenie samego wnętrza słabe, wszystko wygląda strasznie ponuro.

Napisano

dzieki!

blinqu - jakos sie czasem przyfarci z setupem :)

berger - moglbys podpowiedziec jak oswietlic wnetrze zeby nie bylo slabe?

Touch - ginie ginie, DOFik w koncu jest, a przyslona calkiem waska :)

Napisano

Klasa jak zwykle. Pokazałbyś siatkę wnętrza? Nawet jeśli to nie Twoje modelowanie to takie rzeczy zawsze cieszą moje oczy .

Pozdr:)

Napisano

to sie musisz zdecydowac czy chodzi Ci o same oswietlenie czy o barwe swiatla(ktora zreszta sterowalem w postprodukcji i celowo wybralem zimna tonacje), bo poprzednia wypowiedz sugeruje co innego :) . Mysle ze to kwestia gustu.

Napisano

Super :)

 

Podoba mi się, że w ciemniejszych częściach też widać detal, a mimo to jest dość sporo kontrastu. Teraz dokładnie widzę, o co Ci chodziło w komentarzu do mojego renderu.

 

Jakbym się miał czepiać, to na mój gust troszkę za dużo żółtego (w post?), ale może to kwestia monitora / kierunku.

Napisano

dzieki :)

 

chudy - haha, faktycznie! postaram sie to nadrobic :)

 

szczawik - zgadza sie, jakos nie pomyslalem zeby koniecznie wkladac kluczyk;)

 

rotgut - zoltego troche jest, sam nie wiem czy nie za duzo go wyswietla na innych monitorach.

 

a tu screeny z wnetrza:

 

mazda2shot6.jpg

Napisano

bardzo realistycznie i naturalistycznie, oczywiście mogłoby być bardziej dramatycznie oświetlone ale to kwestia wpasowania się w temat i przeznaczenie tej pracy.Gdyby nie ten smaczek w postaci czerwonych akcentów(wszycia i podświetlenia) to już byłoby za bardzo smutno.Osobiście w prezentacji samochodu wolę bardziej skontrastowane i dynamicznie ujęcia.Praca mi się bardzo podoba ze względu na poziom techniczny modelu, jakość materiałów i ładne cieniowanie .Najlepszy render nr 1 bo nie widać na nim aż tak dziwnie zblurowanego detalu(minimalnie).Podziwiam ogólny realizm tych obrazków.pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności