Vegavin Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Witam, W ciągu ostatniego roku pracowałem przy produkcji Anomaly: Warzone Earth jako level artist. Odpowiadałem za przygotowanie propsów (oprócz wraku statku kosmicznego), części sfx-ów oraz wizualne wykonanie plansz (bez oświetlenia i efektów pełnoekranowych). Chciałem się podzielić paroma screenami z edytora, których w grze w takim ujęciu nie zobaczymy. Wrzucam też kilka obiektów, choć modelowania przy nich za dużo nie było :) Demko gry można pobrać ze steama, ale przedstawione screeny pochodzą z późniejszych leveli, których w demie nie ma: http://store.steampowered.com/app/91200/?snr=1_4_4__13 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 czad. wygląda to zarąbiście. nie znam się na gamearcie, nie ponarzekam od technicznej strony ale np. wizualnie nie pasują mi identyczne, zbyt regularnie zaparkowane białe autka na pierwszym pokazanym levelu. zniszczone budynki mogłyby mieć jeszcze jedną teksturę - rozbitych okien - w miejscach gdzie konstrukcja jest zniekształcona o ile byłoby to widoczne w czasie gry. fajnie, że pokazałeś same modele. w natłoku normali i świecidełek dobrze popatrzeć na taki oldschool, najbardziej podobają mi się dwie białe hale;) kawał dobrej roboty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Te dwa pierwsze screeny trochę biedne, no ale później robi się bardzo syto. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo fajne, szczególnie te 'zielone' screeny. I modele budynków też bardzo fajne, ogólnie zapowiada się na fajną grę, trzeba w końcu demko obczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...