Vegavin Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Witam, W ciągu ostatniego roku pracowałem przy produkcji Anomaly: Warzone Earth jako level artist. Odpowiadałem za przygotowanie propsów (oprócz wraku statku kosmicznego), części sfx-ów oraz wizualne wykonanie plansz (bez oświetlenia i efektów pełnoekranowych). Chciałem się podzielić paroma screenami z edytora, których w grze w takim ujęciu nie zobaczymy. Wrzucam też kilka obiektów, choć modelowania przy nich za dużo nie było :) Demko gry można pobrać ze steama, ale przedstawione screeny pochodzą z późniejszych leveli, których w demie nie ma: http://store.steampowered.com/app/91200/?snr=1_4_4__13 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 czad. wygląda to zarąbiście. nie znam się na gamearcie, nie ponarzekam od technicznej strony ale np. wizualnie nie pasują mi identyczne, zbyt regularnie zaparkowane białe autka na pierwszym pokazanym levelu. zniszczone budynki mogłyby mieć jeszcze jedną teksturę - rozbitych okien - w miejscach gdzie konstrukcja jest zniekształcona o ile byłoby to widoczne w czasie gry. fajnie, że pokazałeś same modele. w natłoku normali i świecidełek dobrze popatrzeć na taki oldschool, najbardziej podobają mi się dwie białe hale;) kawał dobrej roboty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Te dwa pierwsze screeny trochę biedne, no ale później robi się bardzo syto. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo fajne, szczególnie te 'zielone' screeny. I modele budynków też bardzo fajne, ogólnie zapowiada się na fajną grę, trzeba w końcu demko obczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 jak ja nie lubie screenow przenikajacych w siatke...ni to siatki calej zobaczyc ni calego modelu..bleah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 wyglada ekstra! swietny klimacik na niektorych skrinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo fajny art:) Ponarzekam troche.. Miejscami jakoś dużo geo na niektórych obiektach (np cysterna, autobus, suwnice). Jakby miejscami niepotrzebne loopy, chamfery. Samochodziki są białe, równiutko ustawione, rzuca się w oczy, nie można było na nie rzucić jakiejś koloryzacji, lub rzucić kilka texów w różnych barwach? Chociaż, może wówczas byłaby zbytnia niepotrzebna pstrokacizna na ekranie:) Tak samo wszystkie daszki z materiału są niebieskie. No to takie czepialstwo, screeny wyglądają bardzo porządnie. Gratuluję dobrej roboty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Eh, no samochody białe, bo to fabryka samochodów w Japonii. Czasem sporo geometrii się powtarza, np. mnóstwo identycznych bloków, z identycznymi dachami. Poza tym wyszło na prawdę fajowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2011 polka dot: nie ma wybitych okien, bo w grze mamy tylko widok z lotu ptaka Levus: pewnie masz racje co do geometrii, ale tutaj optymalizacja byłaby raczej sztuką dla sztuki, urwanie kilkuset czy nawet kilku tysięcy trójkątów na ramkę byłoby niezauważalne we framerate'cie. Co do jednakowych aut, to rzeczywiście w większości są białe, żeby nie było pstrokato, choć pojawiają się też lekkie zabarwienia na niektórych levelach. Tutaj natomiast te równiutkie układy to chodzi o tego typu klimaty: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/571906/571906,1295010018,2/stock-photo-new-cars-lined-up-in-the-port-of-eilat-israel-68951632.jpg http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/11/12/1258048095672/New-VW-cars-at-the-Volksw-001.jpg http://1.bp.blogspot.com/_nSTO-vZpSgc/SXO2XOHDgyI/AAAAAAAAFYo/F0gWakaDKhA/s400/car-images-3.png Samochody stojące w portach przygotowane na eksport. Fajnie, że generalnie się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo Fajne. Po jakimś czasie gry może męczyć ten overlay na całym obrazku. Jest jakieś uzasadnienie, dlaczego samochody są tak wielkie w stosunku do budynków [okien] - albo odwrotnie, budynki bardzo małe? I dlaczego ulice są tylko pod kątem 90st.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2011 sly: bo by ich nie było widać ;) a kształt ulic wynika z mechaniki rozgrywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 sly, ulice byc moze dlatego zeby ai sie zachowywalo odpowiednio badz dlatego ze to jest swego rodzaju Tower Defence - malo w nie gralem ale nie spotkalem sie ukosnych linii. Skala czasami jest zachwiana tez na potrzeby gier, wieksze budynki przeslonily by gre, mniejsze samochody niebylyby odpowiednio widoczne etc etc.... Gratki sa projekt - w poniedzialek pogram. Kupa dobrej roboty :D blah, wyprzedzizles mnie Vegavin, no ale chociaz mialem racje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Ogólnie to elegancko. Modeliki to ze sketchupa są? te siatki tak sketchupowo wyglądają. No i ta gradiacja koloru tylko zaciemnia obraz. Ale detale i teksturki git są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Ta gradiacja koloru dodaje efektu :) Zajefajnie to wygląda :) Modelinki wyglądają na maxowe :) 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Zgaduj zgadula ;) Obiekty modelowane w XSI'u. Screeny modeli to ich widok w viewportach (gdzie obiekty miały tylko diffusa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( pozdrow go odemnie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 17 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( pozdrow go odemnie :( Ja bym powiedział, że używanie XSI to przekleństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 jak smiesz tak bluznic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 17 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2011 O, gwiazdki, fronty, dzięki :) Chico: nie oftopujmy dalej i nie rozpoczynajmy flejma. Po prostu nie lubię tego programu z wielu względów i o wiele przyjemniej i lepiej pracuje mi się w maxie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Hej Fajne modele. Wlasnie przeszedlem demo i swietnie wygladaja w grze. A i sama gra jest bardzo wciagajaca. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Vegavin - luuuzuj, za stary jestem na flejma. po prostu teskno mi za xsi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( Ja też :( gupi max. Gratki z okazji wydanego tytułu na koncie, Recenzje gry też zachęcają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stradivalius Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Dużo pracy włożonej. Fajne niektóre modele. Gratuluję. Jak działają te parkingi? Czy te samochody są "pionowego startu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 who cares ? samochody i parkingi w tej grze to maja wygladac, a nie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 A wyglądają bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 18 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Tak, samochody mają taki napęd pionowego startu: http://innovativetuningdl.com/dyno/InnTuned/2009/DynoArrival/loader1.jpg :P Wyżej już pisałem i linkowałem. To port jest, a nie parking pod Tesco ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolipop Napisano 22 Kwiecień 2011 Share Napisano 22 Kwiecień 2011 Fajnie to w grze wygląda. Doskonałe tło do akcji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 22 Kwiecień 2011 Share Napisano 22 Kwiecień 2011 Świetna sprawa. Ekstra kontrola nad przestrzenią i chaosem, że tak to ujmę ;) to znaczy zniszczenia nie wydają się "nawrzucane", detalu masa a nie kłuje w oczy ;] Ile czasu miałeś na to wszystko? (rozumiem że tam jeszcze propsy Ci zajmowały czas, etc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 22 Kwiecień 2011 Share Napisano 22 Kwiecień 2011 niestety, dema nie ukonczylem. Jakos to wszystko malo emocjonujace i malo akcji. Nawet na przyspieszeniu. Ale gra wyglada zacnie, bardzo zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmcomposer Napisano 22 Kwiecień 2011 Share Napisano 22 Kwiecień 2011 Może kwestia gustu. A może się trzeba po prostu wgrać trochę. Pierwsze misje są proste a potem się robi dużo ciekawiej ;). Lokacje bardzo klimatyczne. - Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 26 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2011 Ile czasu miałeś na to wszystko? (rozumiem że tam jeszcze propsy Ci zajmowały czas, etc) Zaczynając od zera, jeden level to kilka dni pracy (przy założeniu, że mam już wszystkie obiekty). Ale w trakcie pracy nad grą coś się zmieniało, coś się poprawiało, wychodziły jakieś niedociągnięcia, błędy, tworzyłem unikalne dla poziomu obiekty, efekty więc trudno tak na prawdę policzyć ile średnio czasu wychodziło na level. W każdym razie przez ponad rok miałem co robić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 26 Kwiecień 2011 Share Napisano 26 Kwiecień 2011 Czaję :) thx za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się