Vegavin Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Witam, W ciągu ostatniego roku pracowałem przy produkcji Anomaly: Warzone Earth jako level artist. Odpowiadałem za przygotowanie propsów (oprócz wraku statku kosmicznego), części sfx-ów oraz wizualne wykonanie plansz (bez oświetlenia i efektów pełnoekranowych). Chciałem się podzielić paroma screenami z edytora, których w grze w takim ujęciu nie zobaczymy. Wrzucam też kilka obiektów, choć modelowania przy nich za dużo nie było :) Demko gry można pobrać ze steama, ale przedstawione screeny pochodzą z późniejszych leveli, których w demie nie ma: http://store.steampowered.com/app/91200/?snr=1_4_4__13 2
polka dot Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 czad. wygląda to zarąbiście. nie znam się na gamearcie, nie ponarzekam od technicznej strony ale np. wizualnie nie pasują mi identyczne, zbyt regularnie zaparkowane białe autka na pierwszym pokazanym levelu. zniszczone budynki mogłyby mieć jeszcze jedną teksturę - rozbitych okien - w miejscach gdzie konstrukcja jest zniekształcona o ile byłoby to widoczne w czasie gry. fajnie, że pokazałeś same modele. w natłoku normali i świecidełek dobrze popatrzeć na taki oldschool, najbardziej podobają mi się dwie białe hale;) kawał dobrej roboty!
Manver Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Te dwa pierwsze screeny trochę biedne, no ale później robi się bardzo syto. ;)
ultrakaka Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo fajne, szczególnie te 'zielone' screeny. I modele budynków też bardzo fajne, ogólnie zapowiada się na fajną grę, trzeba w końcu demko obczaić.
Bruneq Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 jak ja nie lubie screenow przenikajacych w siatke...ni to siatki calej zobaczyc ni calego modelu..bleah
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 wyglada ekstra! swietny klimacik na niektorych skrinach
Levus Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo fajny art:) Ponarzekam troche.. Miejscami jakoś dużo geo na niektórych obiektach (np cysterna, autobus, suwnice). Jakby miejscami niepotrzebne loopy, chamfery. Samochodziki są białe, równiutko ustawione, rzuca się w oczy, nie można było na nie rzucić jakiejś koloryzacji, lub rzucić kilka texów w różnych barwach? Chociaż, może wówczas byłaby zbytnia niepotrzebna pstrokacizna na ekranie:) Tak samo wszystkie daszki z materiału są niebieskie. No to takie czepialstwo, screeny wyglądają bardzo porządnie. Gratuluję dobrej roboty!
Przybysz Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Eh, no samochody białe, bo to fabryka samochodów w Japonii. Czasem sporo geometrii się powtarza, np. mnóstwo identycznych bloków, z identycznymi dachami. Poza tym wyszło na prawdę fajowo.
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Napisano 16 Kwiecień 2011 polka dot: nie ma wybitych okien, bo w grze mamy tylko widok z lotu ptaka Levus: pewnie masz racje co do geometrii, ale tutaj optymalizacja byłaby raczej sztuką dla sztuki, urwanie kilkuset czy nawet kilku tysięcy trójkątów na ramkę byłoby niezauważalne we framerate'cie. Co do jednakowych aut, to rzeczywiście w większości są białe, żeby nie było pstrokato, choć pojawiają się też lekkie zabarwienia na niektórych levelach. Tutaj natomiast te równiutkie układy to chodzi o tego typu klimaty: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/571906/571906,1295010018,2/stock-photo-new-cars-lined-up-in-the-port-of-eilat-israel-68951632.jpg http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/11/12/1258048095672/New-VW-cars-at-the-Volksw-001.jpg http://1.bp.blogspot.com/_nSTO-vZpSgc/SXO2XOHDgyI/AAAAAAAAFYo/F0gWakaDKhA/s400/car-images-3.png Samochody stojące w portach przygotowane na eksport. Fajnie, że generalnie się podoba :)
sly Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Bardzo Fajne. Po jakimś czasie gry może męczyć ten overlay na całym obrazku. Jest jakieś uzasadnienie, dlaczego samochody są tak wielkie w stosunku do budynków [okien] - albo odwrotnie, budynki bardzo małe? I dlaczego ulice są tylko pod kątem 90st.?
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Napisano 16 Kwiecień 2011 sly: bo by ich nie było widać ;) a kształt ulic wynika z mechaniki rozgrywki
Chico Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 sly, ulice byc moze dlatego zeby ai sie zachowywalo odpowiednio badz dlatego ze to jest swego rodzaju Tower Defence - malo w nie gralem ale nie spotkalem sie ukosnych linii. Skala czasami jest zachwiana tez na potrzeby gier, wieksze budynki przeslonily by gre, mniejsze samochody niebylyby odpowiednio widoczne etc etc.... Gratki sa projekt - w poniedzialek pogram. Kupa dobrej roboty :D blah, wyprzedzizles mnie Vegavin, no ale chociaz mialem racje :D
JoseConseco Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Ogólnie to elegancko. Modeliki to ze sketchupa są? te siatki tak sketchupowo wyglądają. No i ta gradiacja koloru tylko zaciemnia obraz. Ale detale i teksturki git są.
Vega Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Ta gradiacja koloru dodaje efektu :) Zajefajnie to wygląda :) Modelinki wyglądają na maxowe :) 5*
Vegavin Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Napisano 16 Kwiecień 2011 Zgaduj zgadula ;) Obiekty modelowane w XSI'u. Screeny modeli to ich widok w viewportach (gdzie obiekty miały tylko diffusa).
Chico Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( pozdrow go odemnie :(
Vegavin Napisano 17 Kwiecień 2011 Autor Napisano 17 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( pozdrow go odemnie :( Ja bym powiedział, że używanie XSI to przekleństwo
Vegavin Napisano 17 Kwiecień 2011 Autor Napisano 17 Kwiecień 2011 O, gwiazdki, fronty, dzięki :) Chico: nie oftopujmy dalej i nie rozpoczynajmy flejma. Po prostu nie lubię tego programu z wielu względów i o wiele przyjemniej i lepiej pracuje mi się w maxie.
plutko Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 Hej Fajne modele. Wlasnie przeszedlem demo i swietnie wygladaja w grze. A i sama gra jest bardzo wciagajaca. Gratulacje.
Chico Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 Vegavin - luuuzuj, za stary jestem na flejma. po prostu teskno mi za xsi :(
_michal Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 zazdroszcze pracy w xsi :( Ja też :( gupi max. Gratki z okazji wydanego tytułu na koncie, Recenzje gry też zachęcają.
Stradivalius Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Dużo pracy włożonej. Fajne niektóre modele. Gratuluję. Jak działają te parkingi? Czy te samochody są "pionowego startu"?
Chico Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 who cares ? samochody i parkingi w tej grze to maja wygladac, a nie dzialac
Vegavin Napisano 18 Kwiecień 2011 Autor Napisano 18 Kwiecień 2011 Tak, samochody mają taki napęd pionowego startu: http://innovativetuningdl.com/dyno/InnTuned/2009/DynoArrival/loader1.jpg :P Wyżej już pisałem i linkowałem. To port jest, a nie parking pod Tesco ;)
lolipop Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Fajnie to w grze wygląda. Doskonałe tło do akcji:)
muody Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Świetna sprawa. Ekstra kontrola nad przestrzenią i chaosem, że tak to ujmę ;) to znaczy zniszczenia nie wydają się "nawrzucane", detalu masa a nie kłuje w oczy ;] Ile czasu miałeś na to wszystko? (rozumiem że tam jeszcze propsy Ci zajmowały czas, etc)
Chico Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 niestety, dema nie ukonczylem. Jakos to wszystko malo emocjonujace i malo akcji. Nawet na przyspieszeniu. Ale gra wyglada zacnie, bardzo zacnie
pmcomposer Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Może kwestia gustu. A może się trzeba po prostu wgrać trochę. Pierwsze misje są proste a potem się robi dużo ciekawiej ;). Lokacje bardzo klimatyczne. - Piotr
Vegavin Napisano 26 Kwiecień 2011 Autor Napisano 26 Kwiecień 2011 Ile czasu miałeś na to wszystko? (rozumiem że tam jeszcze propsy Ci zajmowały czas, etc) Zaczynając od zera, jeden level to kilka dni pracy (przy założeniu, że mam już wszystkie obiekty). Ale w trakcie pracy nad grą coś się zmieniało, coś się poprawiało, wychodziły jakieś niedociągnięcia, błędy, tworzyłem unikalne dla poziomu obiekty, efekty więc trudno tak na prawdę policzyć ile średnio czasu wychodziło na level. W każdym razie przez ponad rok miałem co robić :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się