Vega Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 (edytowane) Concept-Art: Znalazłem ten concept-art na stronie: http://paizo.com/paizo/blog/tags/bards Wkrótce pierwsze screeny :) Edytowane 25 Maj 2011 przez Vega
fletcher Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 Zacny koncept :) Praca pewnie dorówna konceptowi i tego życzę :D No i powodzenia ;]
Marvin Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Trochę popularny koncept wybrałeś (chyba jeden z pierwszych jakie się pojawia po wpisaniu frazy 'monk concept' w google) Tu już ktoś się pokusił na zrobienie modelu. http://3dcraddock.blogspot.com/2010/03/game-res-character.html
Vega Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 Nie podoba mi sie ten model :) ciało totalnie zrabane ;) miałem 3, ale pierwszy nie przypominał mnicha :) był to bardziej dark mnich. Drugi był do kitu. Trzeci to ten co wybrałem :) mnie ten mnich pasuje, dlatego robię. Szkoda czasu na szukanie conceptu :)
Marvin Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Rozumiem. Czekam na na pierwsze screeny. Pozdrawiam.
Vega Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 Ciałko gotowe. Nie jest idealne, nie jest dobre, ale starczy. Większa część będzie zakryta. Dłoni nie ruszałem bo dłonie później będę robił osobno. Głowa do kitu, ale nie mam czasu :D Jeszcze tylko 2tyg 3dni więc niewiele :)
Vega Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisałem, że dłoni nie ruszam bo dłonie będę później robił osobno ;) Tak ogólnie to dzięki za pomoc :P
F/X Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Ogólnie bardzo fajnie. Stópki za małe. Kilka mięśni nie gra (np. Nie powinno być: ten cienki w pachwinie udowej i na łokciu. Czworoboczny za szeroki w rzucie z boku). Ogólnie bardzo mocno je zaznaczyłeś. Dalej się nie czepiam, bo i tak większość będzie pod ubraniem. Jeżeli nie zwracać uwagi na stopy i ręce to proporcje są ok.
mafida Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisałem, że dłoni nie ruszam bo dłonie będę później robił osobno ;) Tak ogólnie to dzięki za pomoc :P aaa,faktycznie,tak się zapatrzyłem na obrazek że nie doczytałem o dłoni:D
polka dot Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 cześć. nie jestem specem od sculptu i anatomii ale napiszę co od razu rzuciło mi się w oczy - proporcje głowy i torsu / ciała. Twój model wygląda jak koks, wielki napakowany koleś. koncept z kolei przywodzi na myśl Bruca Lee - małe chuchro, ale za to na maksa umięśnione. mam wrażenie że właśnie w tej drugiej posturze czuć prawdziwą siłę i ciężki wieloletni trening rodem z klasztoru. ale obrazek to tylko koncept. jeśli sculpt to z założenia Twoja interpretacja, cofam wszystko;)
Vega Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 F/X: dzięki. Poprawie. Proporcje są najważniejsze ;) bo to one bedą baza ciuchow. Mafida: jak chcesz do dam Tobie numer telefonu do tego gościa. Skoro się tak wpatrzyles to musi się Tobie podobać lub szukales błędów. Stawiam na to pierwsze xD :P Polka dot: No fakt :) Taki koksu wyszedł :) Taka referka była :) Jednkaze odchudze go trochę. To nie problem :)
mafida Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Dawaj ten numer do niego,akurat by mi się przydał jakiś leszcz do oklepania:D
Vega Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 Finish HP ode mnie. Ciała zbytnio nie ruszałem. Zwiększyłem jedynie stopy :P Więcej mi się nie chciało :D
Coyote Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 zacny jedyne co mi sie nie podoba to nogawki... robiłeś wszystko w zetce ?
Vega Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 Wszystkie bazy to proste figury zrobione w maxie i przeniesione do zetki. Nogawki sa beznadziejne, ale to sa najlepsze jakie wyszly :P
ultrakaka Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Mam nadal wrażenie że buciki za małe, ale to moze być przez masywność reszty ubioru - a reszta jest zacna;p
plasti Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 przyganial kociol garnkowi.... :P a tak na serio to fajnie wyglada, jedynie te nogawki i te nakrycie na spodnie(szata) tak to wporzadku, i like it :]
mafida Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Wywal te spodnie jednak w diabły,z gołymi nogami będzie lepiej:D
Vega Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 (edytowane) Mafida: Może dam te trojkatne spodnie? Albo ten kawałek to ręcznie wywale trojkaty? Spodnie poprawie :P ale ta szmate... Hmm... Może tez :) Edytowane 5 Maj 2011 przez Vega
mafida Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Taa,jedż low,jak wypalisz normalki i będzie słabo to sobie high wtedy podszlifujesz;)
Vega Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Wczoraj zrobiłem low poly, a dzisiaj zabrałem się za UV. Pozostały mi jeszcze tekstury :)
plasti Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 te naramienniki i paski naramiennikow przechodza ci przez siatke ciala
Vega Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Wiem :) Ale nie chce mi się na razie tego zmieniać :) Przy wypalaniu normal mapek to zmienię :P LP + normal mapa. Muszę poprawić UV :) Nie wiem dlaczego podzieliłem głowę z resztą ciała... I to widać teraz :)
Vega Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Low poly + normal mapa. Są w niektórych miejscach buble, ale to poprawić muszę w PS.
plasti Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 (edytowane) Na tyle głowy widać szew Edytowane 8 Maj 2011 przez Vega
Vega Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 (edytowane) W Photoshopie będę dopiero usuwał takie buble :) Edytowane 8 Maj 2011 przez Vega
plasti Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 dziwne, dlaczego nie zrobiles overlapa korpusu, nie rozni sie po symetrii, i wogole dziwnie rozlozony jest ten korpus, no i sporo odbiegles od konceptu
Przybysz Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 Wygląda nieźle. Normale są wypalone na diffie? Czy to nie będzie dziwnie wyglądać przy dynamicznym świetle? Jak nie chce Ci sie wypalać ambient occlusion to może zrobić fake'owe AO z tego co masz (lightmapy?), rozmywając to lekko i ustawiają odpowiednie krycie na warstwie?
Vega Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 @plasti: Concept? Ja miałem jakiś concept? 1. W regulaminie nie ma pkt. który mówi, że praca ma się trzymać conceptu. 2. Gdybym trzymał się bym miał więcej roboty. Nie zawsze jest na to czas. 3. Nie które elementy mi się nie podobały. Co do ciała. Nie zrobiłem mirrora texty bo po jednej stronie jest blizna. Żeby blizna została musiałbym uciąć łeb i dać go osobno. Po ucięciu łba zostają szwy. Wtedy muszę znowu pozbyć się szwów i dodatkowa robota. @Przybysz: Dzięki. Normale są na dif. Najpierw był sam dif + ao. Na difa dałem AO jednakże słaby był efekt dlatego też dodałem normalkę. To jest mój pierwszy game-art dlatego też nie wiem co jak się robi :) Jakich trików się używa itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się