Napisano 17 Kwiecień 201113 l Concept-Art: Znalazłem ten concept-art na stronie: http://paizo.com/paizo/blog/tags/bards Wkrótce pierwsze screeny :) Edytowane 25 Maj 201113 l przez Vega
Napisano 17 Kwiecień 201113 l Zacny koncept :) Praca pewnie dorówna konceptowi i tego życzę :D No i powodzenia ;]
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Trochę popularny koncept wybrałeś (chyba jeden z pierwszych jakie się pojawia po wpisaniu frazy 'monk concept' w google) Tu już ktoś się pokusił na zrobienie modelu. http://3dcraddock.blogspot.com/2010/03/game-res-character.html
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Autor Nie podoba mi sie ten model :) ciało totalnie zrabane ;) miałem 3, ale pierwszy nie przypominał mnicha :) był to bardziej dark mnich. Drugi był do kitu. Trzeci to ten co wybrałem :) mnie ten mnich pasuje, dlatego robię. Szkoda czasu na szukanie conceptu :)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Autor Ciałko gotowe. Nie jest idealne, nie jest dobre, ale starczy. Większa część będzie zakryta. Dłoni nie ruszałem bo dłonie później będę robił osobno. Głowa do kitu, ale nie mam czasu :D Jeszcze tylko 2tyg 3dni więc niewiele :)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Autor Napisałem, że dłoni nie ruszam bo dłonie będę później robił osobno ;) Tak ogólnie to dzięki za pomoc :P
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Ogólnie bardzo fajnie. Stópki za małe. Kilka mięśni nie gra (np. Nie powinno być: ten cienki w pachwinie udowej i na łokciu. Czworoboczny za szeroki w rzucie z boku). Ogólnie bardzo mocno je zaznaczyłeś. Dalej się nie czepiam, bo i tak większość będzie pod ubraniem. Jeżeli nie zwracać uwagi na stopy i ręce to proporcje są ok.
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Napisałem, że dłoni nie ruszam bo dłonie będę później robił osobno ;) Tak ogólnie to dzięki za pomoc :P aaa,faktycznie,tak się zapatrzyłem na obrazek że nie doczytałem o dłoni:D
Napisano 28 Kwiecień 201113 l cześć. nie jestem specem od sculptu i anatomii ale napiszę co od razu rzuciło mi się w oczy - proporcje głowy i torsu / ciała. Twój model wygląda jak koks, wielki napakowany koleś. koncept z kolei przywodzi na myśl Bruca Lee - małe chuchro, ale za to na maksa umięśnione. mam wrażenie że właśnie w tej drugiej posturze czuć prawdziwą siłę i ciężki wieloletni trening rodem z klasztoru. ale obrazek to tylko koncept. jeśli sculpt to z założenia Twoja interpretacja, cofam wszystko;)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Autor F/X: dzięki. Poprawie. Proporcje są najważniejsze ;) bo to one bedą baza ciuchow. Mafida: jak chcesz do dam Tobie numer telefonu do tego gościa. Skoro się tak wpatrzyles to musi się Tobie podobać lub szukales błędów. Stawiam na to pierwsze xD :P Polka dot: No fakt :) Taki koksu wyszedł :) Taka referka była :) Jednkaze odchudze go trochę. To nie problem :)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Dawaj ten numer do niego,akurat by mi się przydał jakiś leszcz do oklepania:D
Napisano 5 Maj 201113 l Autor Finish HP ode mnie. Ciała zbytnio nie ruszałem. Zwiększyłem jedynie stopy :P Więcej mi się nie chciało :D
Napisano 5 Maj 201113 l Autor Wszystkie bazy to proste figury zrobione w maxie i przeniesione do zetki. Nogawki sa beznadziejne, ale to sa najlepsze jakie wyszly :P
Napisano 5 Maj 201113 l Mam nadal wrażenie że buciki za małe, ale to moze być przez masywność reszty ubioru - a reszta jest zacna;p
Napisano 5 Maj 201113 l przyganial kociol garnkowi.... :P a tak na serio to fajnie wyglada, jedynie te nogawki i te nakrycie na spodnie(szata) tak to wporzadku, i like it :]
Napisano 5 Maj 201113 l Autor Mafida: Może dam te trojkatne spodnie? Albo ten kawałek to ręcznie wywale trojkaty? Spodnie poprawie :P ale ta szmate... Hmm... Może tez :) Edytowane 5 Maj 201113 l przez Vega
Napisano 5 Maj 201113 l Taa,jedż low,jak wypalisz normalki i będzie słabo to sobie high wtedy podszlifujesz;)
Napisano 7 Maj 201113 l Autor Wczoraj zrobiłem low poly, a dzisiaj zabrałem się za UV. Pozostały mi jeszcze tekstury :)
Napisano 7 Maj 201113 l Autor Wiem :) Ale nie chce mi się na razie tego zmieniać :) Przy wypalaniu normal mapek to zmienię :P LP + normal mapa. Muszę poprawić UV :) Nie wiem dlaczego podzieliłem głowę z resztą ciała... I to widać teraz :)
Napisano 8 Maj 201113 l Autor Low poly + normal mapa. Są w niektórych miejscach buble, ale to poprawić muszę w PS.
Napisano 8 Maj 201113 l Autor W Photoshopie będę dopiero usuwał takie buble :) Edytowane 8 Maj 201113 l przez Vega
Napisano 15 Maj 201113 l dziwne, dlaczego nie zrobiles overlapa korpusu, nie rozni sie po symetrii, i wogole dziwnie rozlozony jest ten korpus, no i sporo odbiegles od konceptu
Napisano 15 Maj 201113 l Wygląda nieźle. Normale są wypalone na diffie? Czy to nie będzie dziwnie wyglądać przy dynamicznym świetle? Jak nie chce Ci sie wypalać ambient occlusion to może zrobić fake'owe AO z tego co masz (lightmapy?), rozmywając to lekko i ustawiają odpowiednie krycie na warstwie?
Napisano 15 Maj 201113 l Autor @plasti: Concept? Ja miałem jakiś concept? 1. W regulaminie nie ma pkt. który mówi, że praca ma się trzymać conceptu. 2. Gdybym trzymał się bym miał więcej roboty. Nie zawsze jest na to czas. 3. Nie które elementy mi się nie podobały. Co do ciała. Nie zrobiłem mirrora texty bo po jednej stronie jest blizna. Żeby blizna została musiałbym uciąć łeb i dać go osobno. Po ucięciu łba zostają szwy. Wtedy muszę znowu pozbyć się szwów i dodatkowa robota. @Przybysz: Dzięki. Normale są na dif. Najpierw był sam dif + ao. Na difa dałem AO jednakże słaby był efekt dlatego też dodałem normalkę. To jest mój pierwszy game-art dlatego też nie wiem co jak się robi :) Jakich trików się używa itd.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto