panek1989 Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 (edytowane) Edytowane 27 Maj 2011 przez panek1989
animatrix Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Ta wypukłość, wokół przycisku POWER Ci się posypała - myślę, że to przez trójkąty w narożnikach na siatce. Zrób tak jak mówi Berger - ściągnij blueprint jakiegoś autka i lecisz. Ja tak zrobiłem od dwóch dni rąbię Audi R8, i co 15 min otwieram gębę i myślę ,,boszzz jaki ja głupi byłem, że tego nie wiedziałem". :) pozdro!
martix69 Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 aimatrix dobrze gada, tez tak robie i czesto mam ta sama sytuacje co animatrix
panek1989 Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) okie raz juz robilem bmw ;) a oprocz tego przycisku jakies uwagi? no ale zabiore sie za auto ;) racja nawet jak cos schrzanie to pewnie sporo sie naucze ;) jakis modelik na poczatek polecicie? bo czasem mam problem z wyborem ^^ Edytowane 28 Maj 2011 przez panek1989
Dobrotek Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Czołga spróbuj machnąć :P Tak na serio - na wielu forach ludzie radzą, by zacząć od modeli mające w miarę kanciaste kształty, coś jak Ford Mustang, Mercury etc. Sam się wziąłem za ten z łagodnymi kształtami i powiem, że to nie był dobry wybór jak na początek z samochodami. Ale (tutaj to też jest opinia sporej ilości osób) wiele można wyciągnąć z takiego modelowania ;) 1
Zernat Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 A ja bym ci radził wymodelować coś co cię kręci po prostu ale jednoczesnie jest proste. Ja jak ściągnąłem 3ds maxa to bardzo podobał mi się film "Jak wytresować Smoka" DreamWorks'a i po kolei zrobiłem 4 wersje Szczerbatka ^^
panek1989 Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 coz, mustang jest moim autem marzen i chcialem go zrobic ale z drugiej strony na forum jest pelno tego typu aut, mustang,camaro challannger, nie wiem czy warto wrzucac kolejne ^^ do tego nie koniecznie udane ;) ale cos zrobie, moze shelby gt 500 :)
Zernat Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Nie przejmuj się że było albo że będzie nieudane bo do niczego nie dojdziesz :)
panek1989 Napisano 29 Maj 2011 Autor Napisano 29 Maj 2011 no fakt ;) wybralem honde crx, wydaje mi sie dobra na poczatek ;) postaram sie zrobic dobrze a jak sie nie uda to bede poprawial az wyjdzie ;)
panek1989 Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 coz, patrzac na innych i ich prace wstyd to wrzucac, ale mam pewien problem, zapene blachy. jak usuwac rojkaty z miejsc w ktorych ich nie widac z zadnego viewportu takie trudno dostepne miejsca jak np nad lampa ten rog przy rowku maski.wiem ze model nie jest najlepszy ;)_ w sumie to nawet dobry nie jest, ale ucze sie i chce sie dowiedzec jak usuwac trojkaty i bugi w miejscach gdzie ciezko je dostrzec
Chasdiel Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 W 3dsmaxie nie ma przypadkiem czegoś takiego jak statystyki? Ja pracuję w Modo i tam mam pełne statystyki i możliwosć sortowania. Dzięki temu mogę np. sobie zaznaczać poligony o 3,4 lub wiecej ścianach. Podejrzewam, ze cos takiego może też być w maxie. A model cóż...trochę wygląda jakby był klepany gdzieś w jakiejś szopie młotkiem, ale ważne, ze się uczysz. Na swoich błędach podobno najlepiej;) I jak chcesz, żeby ludziska Ci pomogli to wrzuć siatkę. Ciśnij dalej.
martix69 Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 model trochę faluje (przetłoczenie na masce, tylne nadkole, prawy błotnik) pokaz siatke to na pewno ktos cos doradzi :)
panek1989 Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 (edytowane) a prosze i siateczke ;) bez ms i symmetry mam jeszcze problem z ukladaniem siatki. Edytowane 31 Maj 2011 przez panek1989
panek1989 Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 coz po dlugiej przerwie wracam do hondy, aczkolwiek co chwila cos jest nie tak,ale wrzucam maly upek, bez tylu bo skopalem totalnie
panek1989 Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 wlasnie byle do przodu, czasem mam wrazenie ze ta praca raczej do tylu idzie ^^
thecrev Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 texturki dziwnie wygladają dałeś na to wogle uvw?
panek1989 Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 fakt textury nie najlepiej wyszly. dalem uvw. poprawie to
Sebazx6r Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 ja znawca nie jestem ale to jest do niiczego nie podobne ;/... moje modele tez nie sa za piekne, ale nie myslales czegos nie ukonczyc?? Przeciez to jest paskudne ;/
Pawlito Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 (edytowane) Lepiej byś wrócił do samochodów bo taka improwizacja Ci słabo idzie, to jest nie podobne do niczego, najbardziej przypomina stworka z bajki jakiejś niedorobionej, i nie chcę cię obrazić. A takie rzeczy nie robi się przypadkiem w Z-brushu czy innym jakimś Mudboksie? edit: A jak bierzesz się za robienie czegoś z głowy to lepiej nabazgrać sobie jakieś koncepty, nie wiem szkic jakiś żeby wiedzieć gdzie są ręce, a gdzie d*pa. Edytowane 16 Lipiec 2011 przez Pawlito
Sinnerslayer Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 clay jeszcze do przyjęcia, ale tekstury i render wyglądają bardzo źle. gdzie oświetlenie? może jak by się pojawiło troszkę cienia, to stworek wyglądał by korzystniej :)
Sebazx6r Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 UV bys pokazal jak zrobiles poza tym. Ja tez niezle maszkary robilem na poczatku. Moze bump zagleboki
KoMic Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 omg, pracuj, pracuj bo droga przed Toba jeszcze dluga....... tak btw sa rzeczy ktore powinna widziec tylko wlasna szyflada: ], lub najciemniejsze zakamarki HDD, najlepiej skompresowane i spakowane, aby nigdy nikomu sie nie chcialo tego otwierac. hehe pozdr i + za wytrwalosc: ]
panek1989 Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 fakt moze nie byc super wygodny^^
thecrev Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 jakieś to dziwne, jeśli robisz juz jakieś krzesła itp, znajdz jakiś ciekawy model i dużo zdjęć. Masz tu coś, może coś ci się spodoba. http://www.klassikerdesign.com/index.asp http://www.merlinfurniture.com/ http://www.designicons.co.uk/products Polecam abyś zaczął od czegoś prostego, obejrzyj też pare tutków do studia np. to http://www.christateonline.com/Tutorials/Studio_Lighting.html
panek1989 Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 wiem wiem studio do bani jest. ogolnie jesli chodzi o model to nie mialem jakos specjalnie pomyslu czy planu. tak dla treningu tylko spontan totalny
tomly Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Przejrzałem cały temat. Człowieku, ogarnij się trochę. Rób mniej, ale dokładniej, porządniej. Modele, studio, tekstury - wszystko leży i kwiczy. Tego się nie da oglądać. Zrób lepiej od początku do końca tego typu http://www.mamo-tato.fr.pl/lampki/lampka_podusiabl_q8.jpg scenkę. A zrobienie tutoriala nie boli.
Dynamico Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 thecrev - strona klassikerdesign.com to 100% chińskich tanich podróbek klasycznych wzorów. Wydaje mi się , że nie powinniśmy polecać i promować takich stron. A poza tym te wyroby różnią się szczególnie w detalach od swoich pirwowzorów.
thecrev Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 niewiem ja tylko dałem pare propozycji, jak coś sie spodoba to można spróbowac wymodelowac lub znaleść coś podobnego.
Sinnerslayer Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) Zrób lepiej od początku do końca tego typu http://www.mamo-tato.fr.pl/lampki/lampka_podusiabl_q8.jpg scenkę. hehe. patrząc na jego kreaturkę z poprzednich postów, to lepiej, żeby nie próbował robić misia ;) wracając to tematu. przy okazji modelu klawiatury opisałem ci metodę na krawędzie, ale widzę, że ty z uporem maniaka ciosasz stojak z polygonów i po chamsku wrzucasz na to TurboSmooth. efekt jest tragiczny. o oświetleniu również wspominałem przy okazji potworka. zgadzam się z przedmówcami. zrób parę tutoriali. dowiesz się z nich więcej niż ci się wydaje ;) zrób sobie HIGH POLY HYDRANT wrzuć go nawet w studio od Chrisa Tate'a (link masz podany wyżej) i nauczysz się jak robić twarde krawędzie i odpowiednio ustawić i oświetlić studio. co do tutków polecam stronki cg tuts+, EVERMOTION np. Edytowane 16 Sierpień 2011 przez Sinnerslayer
maciek.m Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 noo widac progres :) i wkoncu cos co mozna porownac z oryginalem. co do bledow to te pokretlo po srodku troche ci sie krzaczy, zabkuje, wystarczy ze dodasz tam inserta bez wyciagania go do gory i bedzie ok.
Sinnerslayer Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 no i co? robienie tutoriali nie boli? ;P z błędów oprócz wspomnianego powyżej pokrętła widzę, że prawa strona obudowy odstaje od reszty prawego okularu.
Sinnerslayer Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 uwagi poprawiłeś, ale wrzuć siatkę, bo na renderze widać kolejne błędy.
panek1989 Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 trojkaty pewnie od chamfera. nie zauwazylem.
panek1989 Napisano 29 Sierpień 2011 Autor Napisano 29 Sierpień 2011 (edytowane) poprawka bledow;) Edytowane 29 Sierpień 2011 przez panek1989
Sinnerslayer Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 (edytowane) nadal masz błędy w siatce po prawej stronie. widać wyraźnie jak się trójkąt odcina od powierzchni. wewnątrz lewego okularu obręcz zlewa się na dole z obudową. poza tym popracuj już na tym etapie nad teksturowaniem i studiem. ustawienie kamery w renderze pozostawia wiele do życzenia ;] warto w perespective view przed renderowaniem włączyć opcję Show Safe Frames (SHIFT+F). pokaże ci obraz wynikowy po zrenderowaniu :) Edytowane 30 Sierpień 2011 przez Sinnerslayer
panek1989 Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 a mozesz mi to zaznaczyc? te miejsca w ktorych widac wyrazne bledy? bede wdzieczny;)
Sinnerslayer Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 a mozesz mi to zaznaczyc? te miejsca w ktorych widac wyrazne bledy? bede wdzieczny;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się