Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 147
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ta wypukłość, wokół przycisku POWER Ci się posypała - myślę, że to przez trójkąty w narożnikach na siatce. Zrób tak jak mówi Berger - ściągnij blueprint jakiegoś autka i lecisz. Ja tak zrobiłem od dwóch dni rąbię Audi R8, i co 15 min otwieram gębę i myślę ,,boszzz jaki ja głupi byłem, że tego nie wiedziałem". :) pozdro!

Napisano (edytowane)

okie raz juz robilem bmw ;) a oprocz tego przycisku jakies uwagi? no ale zabiore sie za auto ;) racja nawet jak cos schrzanie to pewnie sporo sie naucze ;) jakis modelik na poczatek polecicie? bo czasem mam problem z wyborem ^^

Edytowane przez panek1989
Napisano

Czołga spróbuj machnąć :P

Tak na serio - na wielu forach ludzie radzą, by zacząć od modeli mające w miarę kanciaste kształty, coś jak Ford Mustang, Mercury etc.

 

Sam się wziąłem za ten z łagodnymi kształtami i powiem, że to nie był dobry wybór jak na początek z samochodami. Ale (tutaj to też jest opinia sporej ilości osób) wiele można wyciągnąć z takiego modelowania ;)

  • Like 1
Napisano

A ja bym ci radził wymodelować coś co cię kręci po prostu ale jednoczesnie jest proste.

 

Ja jak ściągnąłem 3ds maxa to bardzo podobał mi się film "Jak wytresować Smoka" DreamWorks'a i po kolei zrobiłem 4 wersje Szczerbatka ^^

Napisano

coz, mustang jest moim autem marzen i chcialem go zrobic ale z drugiej strony na forum jest pelno tego typu aut, mustang,camaro challannger, nie wiem czy warto wrzucac kolejne ^^ do tego nie koniecznie udane ;) ale cos zrobie, moze shelby gt 500 :)

Napisano

coz, patrzac na innych i ich prace wstyd to wrzucac, ale mam pewien problem, zapene blachy. jak usuwac rojkaty z miejsc w ktorych ich nie widac z zadnego viewportu takie trudno dostepne miejsca jak np nad lampa ten rog przy rowku maski.wiem ze model nie jest najlepszy ;)_ w sumie to nawet dobry nie jest, ale ucze sie i chce sie dowiedzec jak usuwac trojkaty i bugi w miejscach gdzie ciezko je dostrzechondam.png

Napisano

W 3dsmaxie nie ma przypadkiem czegoś takiego jak statystyki? Ja pracuję w Modo i tam mam pełne statystyki i możliwosć sortowania. Dzięki temu mogę np. sobie zaznaczać poligony o 3,4 lub wiecej ścianach. Podejrzewam, ze cos takiego może też być w maxie.

A model cóż...trochę wygląda jakby był klepany gdzieś w jakiejś szopie młotkiem, ale ważne, ze się uczysz. Na swoich błędach podobno najlepiej;) I jak chcesz, żeby ludziska Ci pomogli to wrzuć siatkę. Ciśnij dalej.

Napisano

ja znawca nie jestem ale to jest do niiczego nie podobne ;/... moje modele tez nie sa za piekne, ale nie myslales czegos nie ukonczyc?? Przeciez to jest paskudne ;/

Napisano (edytowane)

Lepiej byś wrócił do samochodów bo taka improwizacja Ci słabo idzie, to jest nie podobne do niczego, najbardziej przypomina stworka z bajki jakiejś niedorobionej, i nie chcę cię obrazić.

 

A takie rzeczy nie robi się przypadkiem w Z-brushu czy innym jakimś Mudboksie?

 

edit:

 

A jak bierzesz się za robienie czegoś z głowy to lepiej nabazgrać sobie jakieś koncepty, nie wiem szkic jakiś żeby wiedzieć gdzie są ręce, a gdzie d*pa.

Edytowane przez Pawlito
Napisano

omg, pracuj, pracuj bo droga przed Toba jeszcze dluga....... tak btw sa rzeczy ktore powinna widziec tylko wlasna szyflada: ], lub najciemniejsze zakamarki HDD, najlepiej skompresowane i spakowane, aby nigdy nikomu sie nie chcialo tego otwierac. hehe pozdr i + za wytrwalosc: ]

Napisano

thecrev - strona klassikerdesign.com to 100% chińskich tanich podróbek klasycznych wzorów. Wydaje mi się , że nie powinniśmy polecać i promować takich stron. A poza tym te wyroby różnią się szczególnie w detalach od swoich pirwowzorów.

Napisano (edytowane)
Zrób lepiej od początku do końca tego typu http://www.mamo-tato.fr.pl/lampki/lampka_podusiabl_q8.jpg scenkę.

 

hehe. patrząc na jego kreaturkę z poprzednich postów, to lepiej, żeby nie próbował robić misia ;)

 

wracając to tematu. przy okazji modelu klawiatury opisałem ci metodę na krawędzie, ale widzę, że ty z uporem maniaka ciosasz stojak z polygonów i po chamsku wrzucasz na to TurboSmooth. efekt jest tragiczny.

 

o oświetleniu również wspominałem przy okazji potworka.

 

zgadzam się z przedmówcami. zrób parę tutoriali. dowiesz się z nich więcej niż ci się wydaje ;)

 

zrób sobie HIGH POLY HYDRANT

 

wrzuć go nawet w studio od Chrisa Tate'a (link masz podany wyżej) i nauczysz się jak robić twarde krawędzie i odpowiednio ustawić i oświetlić studio.

 

co do tutków polecam stronki cg tuts+, EVERMOTION np.

Edytowane przez Sinnerslayer
Napisano

noo widac progres :) i wkoncu cos co mozna porownac z oryginalem. co do bledow to te pokretlo po srodku troche ci sie krzaczy, zabkuje, wystarczy ze dodasz tam inserta bez wyciagania go do gory i bedzie ok.

Napisano (edytowane)

nadal masz błędy w siatce po prawej stronie. widać wyraźnie jak się trójkąt odcina od powierzchni.

 

wewnątrz lewego okularu obręcz zlewa się na dole z obudową.

 

poza tym popracuj już na tym etapie nad teksturowaniem i studiem.

ustawienie kamery w renderze pozostawia wiele do życzenia ;]

 

warto w perespective view przed renderowaniem włączyć opcję Show Safe Frames (SHIFT+F). pokaże ci obraz wynikowy po zrenderowaniu :)

Edytowane przez Sinnerslayer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności