Napisano 19 Czerwiec 201113 l Autor Nie jestem w całości zadowolony z tej czaszki. Jak będę miał czas to jeszcze ją dopracuję :)
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Autor Coś mi nie gra z tą tarczą, ale jadę dalej bo termin zakończenia coraz bliżej :)
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Jakbyś ją wyprofilował tak by nie była płaska jak naleśnik byłoby o wiele lepiej :)
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Autor To chcę zrobić na końcu jak już wszystko będę miał :) Wtedy wrzucę do maxa i zrobię bend lub w zetce :)
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Jak myślisz że na milionie poly max zrobi od ręki benda albd ffd to się chyba zdziwisz:D
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Autor Miałem na myśli zrobić bend na kilku tysiącach po czym wrzucić do zetki, a zetka sama doda detal :)
Napisano 20 Czerwiec 201113 l twarz w concepcie ma fajniejsze oczy - Te co zrobiłeś są bardziej kocie. Ale ciśniesz mocno - będzie miodny model.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor Jest sbend jednakże szczerze mówiąc nie bawiłem się niczym z zakładki Deformation oprócz scale i smart resym (o ile dobrze napisałem) :) W maxie on trochę beznadziejnie robi ten bend bo boki tarczy są wydłużone :) Sprawdzę ten SBend. Nawet tak jak Mafida napisał można zrobić transpose :) W wersji 4.0 wprowadzili transpose symetryczne więc nie będzie problemu :) Edytowane 21 Czerwiec 201113 l przez Vega
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Vega napisał: W wersji 4.0 wprowadzili transpose symetryczne więc nie będzie problemu :) A co ty panie,od kiedy pamiętam było symetryczne transpose,żadna nowość:p
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor Nie było :) W 3.0 lub 3.5 jak robiłem transpose to nigdy mi nie robiło symetrycznie :D Zawsze robiłem jedną stronę, a później smart resym :P Edytowane 21 Czerwiec 201113 l przez Vega
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor Może... :D Nie korzystałem też tak często jak teraz :P Wtedy to nie wiadomo było, że to transpose :)
Napisano 21 Czerwiec 201113 l Autor Muszę na nowo zacząć robić to nad tym łbem demona :) Wyszło słabo :) Nie podoba mi się :)
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Autor Skończyłem :) Nie jestem za bardzo zadowolony z efektu, ale czas się skończył :) Ptak na górze... Tragedia... Ale inaczej bym nie zdążył :) 2995 tris Edytowane 27 Czerwiec 201113 l przez Vega
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Prezentuje się świetnie :) jedziesz dalej. Popraw też te gałki wiszące po środku :) i daj ładniejsze oświetlenie.
Napisano 29 Czerwiec 201113 l hi poly wyjebka ale low cos nie wyrabia, hmmm cos te poly gdzies poginely,moze sie pozbadz 1 chaina albo 2 a dodaj na rogach tarczy, bo tak to az zal jak sie zepsol model
Napisano 29 Czerwiec 201113 l ty akb te deseczki na plasko a dac bevele na rogach tarczy, serio bo to co wyszlo z tak dobrego hi poly to az wola o pomstwe do nieba edit: bo juz 3 pod rzad komenta nie chce dawal ale obczaj sobie nawet sowja czache, tyle tam marnujesz polysow a rogi tarczy ktore 10000x bardziej widac kanciaste, panie no boli w oczy
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Autor OK. Chcę jeszcze poprawić tą tarczę, ale na razie robię coś na SpeedSculpting :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto