Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tytułem informacji chciałem oczywiście nawiązać do zamieszczonej jakiś czas temu "społecznościowej listy życzeń dot. programu 3ds max". Na blogu Maxed Out pojawił się obszerniejszy wpis na temat nowej aktualizacji dla tego programu "Subscription Advantage Pack 2012", która ma się ukazać z końcem września.

 

 

 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1932

 

 

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe, koles wpisal 720 jako szerokosc filmu hd! haha tez tak robie, poniewaz pelne hd to duzo za duzo, a male jest za male ;)

 

rozbawilo mnie to ;p

 

Poza tym idea wydaje sie byc oczywista- wspolpraca ze spolecznoscia. Ciekawe co jeszcze zostanie dodane.

Napisano

lepsza współpraca z AE ?? który tego chciał,łapy w górę!

Dwie poprawki, od razu pracuje się wygodniej i stabilniej.Dziękuję cie Outofdesku!

beny> ... o to to! i jeszcze RayFire, tylko tego starego!

Napisano

Oba programy znam dość dobrze. Oba sprawdziły się w sporych projektach. I RayFire zjada PulldownIt, ręczę za to. Jeśli już tak offtopem lecimy, to dodam, że łącząc te dwa programy można zdziałać cuda. Oba mają +/-. PDI ma więcej wad niestety. I pisząc o RayFire to mam na myśli v1.46 gdyż najnowsza wersja,pracująca na zewnętrznym PhysXie to kupa,ma ogromne ograniczenia wynikąjące właśnie z PhysXa.

...i jeszcze do Mayi chciałbym Thinking Particles.

Napisano

o beny co to to nie :P Na świecie są miliony ludzi wolą maxa od innych programów fajnie by było gdyby dodali posługiwanie się splajnami tak łatwo jak w Bsurfaces i możliwość sculptu

Napisano (edytowane)

wszystko to to wielki ..., mogli by zrobic normalnie dzialajacego uwrappa jak w poprzednich wersjach, a nie glupoty produkowac.....

Edytowane przez Adek
Napisano
Oba programy znam dość dobrze. Oba sprawdziły się w sporych projektach. I RayFire zjada PulldownIt, ręczę za to. Jeśli już tak offtopem lecimy, to dodam, że łącząc te dwa programy można zdziałać cuda. Oba mają +/-. PDI ma więcej wad niestety. I pisząc o RayFire to mam na myśli v1.46 gdyż najnowsza wersja,pracująca na zewnętrznym PhysXie to kupa,ma ogromne ograniczenia wynikąjące właśnie z PhysXa.

...i jeszcze do Mayi chciałbym Thinking Particles.

 

No to Rayfire 1.55 to lipa straszna. Cokolwiek sensownego można wyłącznie mega wolnym Probooleanem uzyskać, bo Voronoi ssie strasznie - głównie pod względem niskiej odporności na skomplikowaną topologię siatki i stabilności obliczeń.

 

Co do Thinking Particles to mając MELa na prawdę jeszcze nie znalazłem co TP umieją, a MELem by się nie dało zrobić. W drugą stronę za to sporo było takich sytuacji. Ale to raczej z architektury Maya wynika.

 

o beny co to to nie :P Na świecie są miliony ludzi wolą maxa od innych programów fajnie by było gdyby dodali posługiwanie się splajnami tak łatwo jak w Bsurfaces i możliwość sculptu

 

Na świecie są również miliony Chińczyków zadowolonych, że nikt do nich nie strzela na ulicy. Ale są też tacy co wolności zaznali i nie chętnie dają się teraz w jakikolwiek sposób ograniczać. Bardzo dużo w Maxie pracuję ostatnimi czasy i obiecuję, że Maya pod względem funkcjonalności, przyjaznemu UI i stabilności bije Maxa na głowę :( i to jest fakt, a nie debatowanie nad wyższością świąt Bożego Narodzenia a Wielkanocą.

Napisano (edytowane)

Na świecie są również miliony Chińczyków zadowolonych, że nikt do nich nie strzela na ulicy. Ale są też tacy co wolności zaznali i nie chętnie dają się teraz w jakikolwiek sposób ograniczać. Bardzo dużo w Maxie pracuję ostatnimi czasy i obiecuję, że Maya pod względem funkcjonalności, przyjaznemu UI i stabilności bije Maxa na głowę :( i to jest fakt, a nie debatowanie nad wyższością świąt Bożego Narodzenia a Wielkanocą.

 

 

Checheche,doprawdy?Maya to taka sama stara kobyła jak Max:D

 

http://vimeo.com/27093366

 

 

wszystko to to wielki ..., mogli by zrobic normalnie dzialajacego uwrappa jak w poprzednich wersjach, a nie glupoty produkowac.....

 

A co nie działa?Nowy Unwrap jest dużo lepszy,dodali pare fajnych funkcji.Nie jest idealnie ale lepiej niż było:)

Edytowane przez mafida
Napisano
mafida - bardzo fajne te filmiki Josha Robinsona :) ten drugi tez niezły ;) lol

http://vimeo.com/27399025

 

No filmiki zabawne,odechciało mi się przesiadki na Maya od razu:D,zwłaszcza że głównie modeluje;)

 

jest cholernie wolny, sie wylacza i muli...

 

U mnie działa normalnie,fakt że raczej nie mapuje obiektów większych niż 20K poly raczej.SP i HF poinstalowaleś?

Napisano

Hmm... Z modelowaniem też jest różnie u każdego inaczej w sumie, ba każdy ma tu poustawiane po swojemu i każdy ma delepioną różna kombinacje skryptów mi akurat np. modeluje się dużo szybciej niż w maxie, bo zamiast skakaniu po paskach albo wklepywaniu skrótów najczęstsze są pod takimi jakby gestami ;) A reszta na schelvie...

Napisano
mafida - bardzo fajne te filmiki Josha Robinsona :) ten drugi tez niezły ;) lol

http://vimeo.com/27399025

 

Chciałbym dla kontrastu obejrzeć taki film nagrany przez użytkownika Silo. Każdej aplikacji można wyciągnąć takie rzeczy, co nie zmienia faktu, że człowiek ma talent do narzekania :)

Napisano

oj tam zaraz do narzekania - po prostu filmy są zabawne, a takie "kwiatki" są w kazdym sofcie. A propos Mai to znam kilku grafików ktorzy zostali na wersji 2009 bo uwazają ze wersje wzwyż to ZŁO

Napisano (edytowane)

Maya 6.0, 2009 i 2011 to jest zło. Reszta zero problemów ... jedyne co to kuleje Poly Modeling, symulacje fluidów i Rigid Bodies. Reszta na 5+

 

Edit: Fluidów = płynów, fluidy Maya są ok .. gdyby zrobili density z automatu.

Edytowane przez beny
Napisano
Chciałbym dla kontrastu obejrzeć taki film nagrany przez użytkownika Silo. Każdej aplikacji można wyciągnąć takie rzeczy, co nie zmienia faktu, że człowiek ma talent do narzekania :)

 

Ja uzywalem Silo i moglbym napisac ksiazke o rzeczach, ktore mnie wkurzaly (glownie przez bugi), co nie zmienia faktu, ze modeluje sie w tym o niebo lepiej, niz w Majce;)

Napisano
No filmiki zabawne,odechciało mi się przesiadki na Maya od razu:D,zwłaszcza że głównie modeluje;)

 

Tym zabawniejsze, że ten koleś właściwie sam siebie nimi ośmiesza,

extrude działa idealnie ale najwyraźniej powinien poczytać manual i dowiedzieć się czym jest offset.

Nie pokazuje mu miniatur? Oprócz manuala warto czasem zajrzeć też do opcji,

odświeżanie dużych tekstur jest ograniczone, ale można przecież ustawić limit rozdzielczości i podnieść go na szybszych maszynach.

Ciekawe jak odświeżałby mu się edytor materiałów przy np 100-200 teksturach 4k gdyby nie to idiotoodporne zabezpieczenie.

Problemy z dziurą po boleanie - ciekawe czy wpadłby kiedyś na pomysł zwykłej triangulacji tego wielokąta, interactive splita najwyraźniej jeszcze nie odkrył.

Extrude po nurbsach 1 stopnia? Fajny eksperyment, ale ktoś powinien go odróżniać krzywe nurbs od beziera.

 

Ja rozumiem że niektóre filmiki kręcone są być może dla śmiechu, ale ten człowiek ewidentnie nie potrafi obsługiwać programu. Byłoby śmieszne gdyby pokazał jak w prosty sposób obejść te niedogodności.

Maya nie jest może potęgą modelingu ale warto też trochę myśleć i przeczytać choćby podręcznik zamiast narzekać i dawać do zrozumienia ludziom że z programem jest coś nie tak ;]

Napisano
Tym zabawniejsze, że ten koleś właściwie sam siebie nimi ośmiesza....

e warto też trochę myśleć i przeczytać choćby podręcznik zamiast narzekać i dawać do zrozumienia ludziom że z programem jest coś nie tak ;]

 

To wszystko działa normalnie w innych programach,bez obchodzenia problemów,a koles pracuje w Lucas film,może się ośmieszać:D

 

Filmik był żartobliwą odpowiedzią na smędzenie o maya w wątku o subscryption advantage pack dla maxa i tyle;).

Napisano (edytowane)

Nie no, obejrzałem co tam Josh narzeka noi ma trochę racji ... booleany i większość operacji polymodelingowych możnaby usprawnić i to znacznie. Od wersji 4.0 booleany jak nie działały tak nie działają na bardziej skomplikowanych historycznie obiektach :( Zresztą NURBSy też trochę pozostawiają do życzenia mimo, że po Rhino to z aplikacji 3D ma je najlepsze właśnie Maya, ale jako że w Polsce jestem pewnie jedyną osobą korzystającą z NURBSów to mogą tego jak dla mnie nie naprawiać w Autodesku ... no, ale polymodeling nie jest zbyt fajny zwłaszcza dla osób, które spróbowały np. Modo. Faktycznie trzeba wiedzieć co i jak się kryje za kulisami topologii siatki, żeby znaleźć rozwiązania niektórych zagłostek jakie Maya nam serwuje podczas modelowania :( No cóż ... ale cieszę się, że Maxa naprawiają ... przynajmniej oficjalnie :)

 

ps. Zresztą itak modelowanie w Maya bije na głowę modelowanie w RealFlow :DD

Edytowane przez beny
Napisano

Maya nie jest jakimś super modelerem i mi bynajmniej lepiej i przyjemniej pracuje się w XSI ale ten pan ewidentnie pokazuje swoją nieznajomość programu i troszkę się ośmieszył

Napisano

super sprawa z tym plugiem do aftera. mc^2 ma tutaj trochę racji, tak naprawde to tylko ludzie co sobie pracują dla siebie i dla zabawy majuą czas na pobożne życzenia zróbicie w majce to, to i to co jest w maxie to sie przesiade na majke - przecież to jest wtedy totalnie inny świat, mało komu by się chciało dla paru ficzeró zmieniać głowny soft w swoim workflow..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności