Plugawiciel Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Witam Teraz będę dużo modelował w przedziale 400 -700 tri , w miarę możliwości chciał bym tutaj pokazać modele pod platformy mobilne. 2 modele na pierwszy ogień, porady mile widziane pozd
bolitic Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Ale fajne. Trudno mi uwierzyć ze ten viking ma 500 trisów. Gratki!
Plugawiciel Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 hey od dawna planowałem ją zrobić no i jest , niestety na środkowym żucie głowa nie wygląda tak jak bym chcaił , ale zabrakło tri:/
Plugawiciel Napisano 12 Październik 2011 Autor Napisano 12 Październik 2011 mały up , dwa modele. pozd. 1
ultrakaka Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Konkretna robota. Texturki na prawdę fajne.
Valery Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 bardzo fajne, przypominaja mi się czasy modowania Rome: Total War i modeli po 400 tris na PC :) aha tylko cos odcien zieleni na orku mi nie pasuje, jakiś mało orkowy
Kruku Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Bardzo fajne ;] szkoda że mało kto tutaj takie robi.
Lucek Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Jaki workflow? Palisz z hp czy malujesz od podstaw?
CzAk1 Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Świetne. Jestem ciekaw jak wyglądają na słuchawkach :] Na jakim silniku je poruszacie?
Plugawiciel Napisano 13 Październik 2011 Autor Napisano 13 Październik 2011 Bardzo dziękuje za pozytywne opinie, no i za fronta ( mój pierwszy:)) Valery - na początku ork miał być czerwony jak hellscream garrosh z Wow'a i teraz w sumie żałuję że odbiłem od tego pomysłu. Lucek -palenie z HP do np.600 tri mi bardzo słabo wychodzi .Znaczy dużo roboty z HP potem jeszcze jakieś syfy mi wychodzą z Xnormala. Wiec modeluje w max'ie ,potem fotosklep ,potem wypalam cienie w max'ie. Dla przykładu na wikingu zeszło mi łącznie może 8h (z przerwami kawke i papierosa),a jak bym miał HP skubać z ZB to 2x tyle. Czak1- Uniti wszytko zasysa jak złoto! Aktualnie pracuje przy pewnej platformówce w stylu crash'a na iphona. Główny bohater ma 720 tri do tego w łapie trzyma broń 100 tri , do okoła geometri sporo i to wszytko hasa ! na iphoni'e chodzi płynnie na iPadzie troche gożiej nie stery ,ale w dalszym ciągu przyzwoicie. pozdro!
Sobian Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Świetne! Jak to Mies van der Rohe powiedział: "less is more." Trochę z BF:heroes mi się kojarzy :)
Kroopson Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Osz ty w życiu - stara, dobra lowpoly robota. Gratz!
WacomX Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Genialne textury !! zwłaszcza wiking do którego mam małe pytanie, mianowicie jak zrobiłeś że w unity wąsy są ładnie wycięte ? jakiego używasz do tego materiału ?
rice Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 "porady mile widziane", mam pytanie czy tekstury malujesz płaskie w photoshopie czy po modelu w jakimś sofcie ? Ludzik w masce najlepszy ale dupy całość nie urywa jak to mówia :P
vizpeople Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Bardzo fajne. Kiedyś takie modele były na konsole :D Teraz na komórki.
comander_barnik Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Podoba mi sie ta maxymalna oszczędność w pakowaniu tekstur. Ten wiking wyszedł jakby siatka była nieco gęstsza, super robota
Plugawiciel Napisano 15 Październik 2011 Autor Napisano 15 Październik 2011 Hey dzięki za wasze opinie. WacomX- rozczaruję Cię ,to Xoliulshader, a jesli chodzi o twoje pytanie to nie wiem czy to nie bedzie pomocne ? Rice - maluje na płasko w ps A jeśli chodzi o geometrie wikinga to macie racje , on niema 502 tri ... tak naprawde ma 490. dla niedowiarków przesyłam model z texa 256 http://www.speedyshare.com/files/30751710/wiki.rar pozdro!
Gość fishinthewater Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 ooo dużo dobre! Fajowskie postacie, klasa! Dzięki za udostępnienie wikinga. pzdr.
Sebazx6r Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 Hej fajniue by bylo jakbys zrobil speeda z malowaniem takich fajnych teksturek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się