Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Teraz będę dużo modelował w przedziale 400 -700 tri , w miarę możliwości chciał bym tutaj

pokazać modele pod platformy mobilne.

2 modele na pierwszy ogień, porady mile widziane

pozd

wiki02.jpg

minionu.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 6,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hey

od dawna planowałem ją zrobić no i jest , niestety na środkowym żucie głowa nie wygląda tak jak bym chcaił , ale zabrakło tri:/

noodle01.jpg

Napisano

bardzo fajne, przypominaja mi się czasy modowania Rome: Total War i modeli po 400 tris na PC :)

 

aha tylko cos odcien zieleni na orku mi nie pasuje, jakiś mało orkowy

Napisano

Świetne. Jestem ciekaw jak wyglądają na słuchawkach :]

Na jakim silniku je poruszacie?

Napisano
  • Autor

Bardzo dziękuje za pozytywne opinie, no i za fronta ( mój pierwszy:))

 

Valery - na początku ork miał być czerwony jak hellscream garrosh z Wow'a i teraz w sumie żałuję że odbiłem od tego pomysłu.

 

Lucek -palenie z HP do np.600 tri mi bardzo słabo wychodzi .Znaczy dużo roboty z HP potem jeszcze jakieś syfy mi wychodzą z Xnormala.

Wiec modeluje w max'ie ,potem fotosklep ,potem wypalam cienie w max'ie. Dla przykładu na wikingu zeszło mi łącznie może 8h

(z przerwami kawke i papierosa),a jak bym miał HP skubać z ZB to 2x tyle.

 

Czak1- Uniti wszytko zasysa jak złoto! Aktualnie pracuje przy pewnej platformówce w stylu crash'a na iphona.

Główny bohater ma 720 tri do tego w łapie trzyma broń 100 tri , do okoła geometri sporo i to wszytko hasa !

na iphoni'e chodzi płynnie na iPadzie troche gożiej nie stery ,ale w dalszym ciągu przyzwoicie.

 

pozdro!

Napisano

Świetne! Jak to Mies van der Rohe powiedział: "less is more." Trochę z BF:heroes mi się kojarzy :)

Napisano

Genialne textury !! zwłaszcza wiking do którego mam małe pytanie, mianowicie jak zrobiłeś że w unity wąsy są ładnie wycięte ? jakiego używasz do tego materiału ?

Napisano

"porady mile widziane", mam pytanie czy tekstury malujesz płaskie w photoshopie czy po modelu w jakimś sofcie ? Ludzik w masce najlepszy ale dupy całość nie urywa jak to mówia :P

Napisano
  • Autor

Hey

dzięki za wasze opinie.

 

WacomX- rozczaruję Cię ,to Xoliulshader, a jesli chodzi o twoje pytanie to nie wiem czy to nie bedzie pomocne ?

 

Rice - maluje na płasko w ps

 

A jeśli chodzi o geometrie wikinga to macie racje , on niema 502 tri ... tak naprawde ma 490.

dla niedowiarków przesyłam model z texa 256 http://www.speedyshare.com/files/30751710/wiki.rar

 

pozdro!

Napisano

ooo dużo dobre! Fajowskie postacie, klasa!

Dzięki za udostępnienie wikinga.

 

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności