Napisano 6 Październik 201113 l Witam Teraz będę dużo modelował w przedziale 400 -700 tri , w miarę możliwości chciał bym tutaj pokazać modele pod platformy mobilne. 2 modele na pierwszy ogień, porady mile widziane pozd
Napisano 7 Październik 201113 l Autor hey od dawna planowałem ją zrobić no i jest , niestety na środkowym żucie głowa nie wygląda tak jak bym chcaił , ale zabrakło tri:/
Napisano 13 Październik 201113 l bardzo fajne, przypominaja mi się czasy modowania Rome: Total War i modeli po 400 tris na PC :) aha tylko cos odcien zieleni na orku mi nie pasuje, jakiś mało orkowy
Napisano 13 Październik 201113 l Świetne. Jestem ciekaw jak wyglądają na słuchawkach :] Na jakim silniku je poruszacie?
Napisano 13 Październik 201113 l Autor Bardzo dziękuje za pozytywne opinie, no i za fronta ( mój pierwszy:)) Valery - na początku ork miał być czerwony jak hellscream garrosh z Wow'a i teraz w sumie żałuję że odbiłem od tego pomysłu. Lucek -palenie z HP do np.600 tri mi bardzo słabo wychodzi .Znaczy dużo roboty z HP potem jeszcze jakieś syfy mi wychodzą z Xnormala. Wiec modeluje w max'ie ,potem fotosklep ,potem wypalam cienie w max'ie. Dla przykładu na wikingu zeszło mi łącznie może 8h (z przerwami kawke i papierosa),a jak bym miał HP skubać z ZB to 2x tyle. Czak1- Uniti wszytko zasysa jak złoto! Aktualnie pracuje przy pewnej platformówce w stylu crash'a na iphona. Główny bohater ma 720 tri do tego w łapie trzyma broń 100 tri , do okoła geometri sporo i to wszytko hasa ! na iphoni'e chodzi płynnie na iPadzie troche gożiej nie stery ,ale w dalszym ciągu przyzwoicie. pozdro!
Napisano 13 Październik 201113 l Świetne! Jak to Mies van der Rohe powiedział: "less is more." Trochę z BF:heroes mi się kojarzy :)
Napisano 14 Październik 201113 l Genialne textury !! zwłaszcza wiking do którego mam małe pytanie, mianowicie jak zrobiłeś że w unity wąsy są ładnie wycięte ? jakiego używasz do tego materiału ?
Napisano 14 Październik 201113 l "porady mile widziane", mam pytanie czy tekstury malujesz płaskie w photoshopie czy po modelu w jakimś sofcie ? Ludzik w masce najlepszy ale dupy całość nie urywa jak to mówia :P
Napisano 14 Październik 201113 l Bardzo fajne. Kiedyś takie modele były na konsole :D Teraz na komórki.
Napisano 14 Październik 201113 l Podoba mi sie ta maxymalna oszczędność w pakowaniu tekstur. Ten wiking wyszedł jakby siatka była nieco gęstsza, super robota
Napisano 15 Październik 201113 l Autor Hey dzięki za wasze opinie. WacomX- rozczaruję Cię ,to Xoliulshader, a jesli chodzi o twoje pytanie to nie wiem czy to nie bedzie pomocne ? Rice - maluje na płasko w ps A jeśli chodzi o geometrie wikinga to macie racje , on niema 502 tri ... tak naprawde ma 490. dla niedowiarków przesyłam model z texa 256 http://www.speedyshare.com/files/30751710/wiki.rar pozdro!
Napisano 16 Październik 201113 l ooo dużo dobre! Fajowskie postacie, klasa! Dzięki za udostępnienie wikinga. pzdr.
Napisano 24 Listopad 201113 l Hej fajniue by bylo jakbys zrobil speeda z malowaniem takich fajnych teksturek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto