Szczurek Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 (edytowane) Witam, nasza nowa gierka, wersja "bardzo beta":) Space Escape to nasza nowa gra na urządzenia mobilne.Wykorzystuje nasze najnowsze rozwiązania graficzne. Zobaczymy postacie z Normal Mappingiem, dynamiczne oświetlenie, cienie, szyby załamujące światło, efekty gorącego powietrza, pociski pozostawiające smugi niczym z Matrixa, Post processing obrazu i nasz najnowszy wynalazek, znany z pecetowego Crysisa – Light Shafty. Wsio zoptymalizowane i pisane przez nas od zera, po to aby śmigało nawet na słabych telefonach. Pozdrawiamy Mariusz "szczurek" Waszczur Marcin Nowak Film z komorki : [url" target="_blank"> kilka obrazkow: By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01 Edytowane 5 Styczeń 2012 przez Szczurek
arev Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 A co z Androidową/iOS-ową wersją Space Hell? Czy docelowy system dla Space Escape to też Bada? Jak tak to bieda :] Szyby rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie. Całość natomiast mocno kojarzy mi się z Angry Bots. Bardziej niż z Alien Breed ; )
rice Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Space hell, teraz space espace. Fajne to wszystko.
olaf Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 mi tylko postać się nie podobała, jeszcze słabsze niż te pasztety z bulletstorm, ale powiedzmy, ze lepsze niż w starym Chrome. Kwadratowe wybroczyny obcych to pewnie beta. Bullet trails trochę jak podlewanie trawnika wyszły - może zbyt intensywne, dunno. Jak robicie na Bada to trzymam kciuki by z uwagi na posuchę Wasz produkt się sprzedawał. Ale wersja za 2euro na steamie też mogłaby być fajną alternatywą.
Szczurek Napisano 2 Listopad 2011 Autor Napisano 2 Listopad 2011 Postać to "total low mesh" (giera jest robiona na komórkę), więc w sumie będzie to kilka pixeli biegających po ekranie;). Niestety zmniejszył nam się team do 2 osób, szkoda czasu na robienie 2-giej high meshowej postaci ;)Zielone wybroczyny to nie otexturowane plane'y- się poprawi. Pozdrawiam
arev Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Dzięki za odpowiedzi na moje pytania. Srsly. Btw. "Kilka pixeli biegających po ekranie" to było w czasach Nokii 3210 ;)
Szczurek Napisano 2 Listopad 2011 Autor Napisano 2 Listopad 2011 arev- no "bieda" bieda jak na razie;) Robimy cały czas wersje na ipady oraz iphony(niby też trochę działa na Androidachoraz na tegrze) ale walczę z tematem po godzinach, więc idzie to bardzo powoli.
beny Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Nie no miazga! Gratulacje! W ile osób to robicie?
CzAk1 Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Wydaje mi się, ale miałem okazję w to grać chwilę ;) Świetnie to Wam wyszlo...wyciągacie z tej maszyny chyba wszystko co się da.
Szczurek Napisano 2 Listopad 2011 Autor Napisano 2 Listopad 2011 beny - jak narazie robimy to w 2 osoby:) Marcin programuje (silnik, narzędzia, grę itp) ja robię grafe i animacje(modele, levele, menusy ,animacje itp)jak zdążę to machnę możne jeszcze jakiegoś prostego cinematica. 2 kumpli obiecało pomoc,więc może team się troszkę powiększy. Pozdrawiam
Dav Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Bardzo fajny projekt. Jednak psuje wszystko wg mnie to miganie ekranu podczas strzału. Po oglądaniu niecałych 2minut tego materiału nieźle mi to zmęczyło wzrok. A kiedy ktoś będzie grał np. w to po ciemku?
rice Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Nom dav faktycznie, troche przeszkdadza. Panowie zrobicie może taki temacik, prosty tutorial ze dwa obiekty opisane łopatologicznie co i jak sie robi to wam forumowicze bedą trzaskać. Sam chetnie wzialbym w czyms takim udzial. W nagrody wpis w creditsach i oczywiscie cenna nauka. Co wy na to? ;]
Szczurek Napisano 2 Listopad 2011 Autor Napisano 2 Listopad 2011 Jak będzie chwila to podumam o jakimś tutku, co do migania- 1 z milionowych ograniczeń (komórka) światło nie ma typowego zakresu, będzie opcja włącz/wyłącz w opcjach:)
Sjon Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Hej, Fajnie to wygląda. Co do tego migania to może przypiszcie do pojawiającej się krwi przeciwnika jeden plane z teksturą opacity i białą plamą. Będzie migał, a do tego da możliwość wyregulowania zasięgu. Oczywiście o ile jest to możliwe do zaprogramowania. Polecam dla utrudnienia dodać opcję gdzie klient widzi tylko w jakimś zakresie na boki. Nie widzi jak idą za nim przeciwnicy, a tym bardziej, że za rogiem czeka kolejnych pięciu:). Pozdrawiam
Dav Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:> Wiesz, w tym gatunku co najmniej 20 gier wygląda podobnie. :P
szczawik Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 na komorke?! masakra :D nie mam pytan, gratuluje!
Groszq Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:> Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.
Szczurek Napisano 3 Listopad 2011 Autor Napisano 3 Listopad 2011 Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;) By szczuras4 at 2011-11-03
Szczurek Napisano 3 Listopad 2011 Autor Napisano 3 Listopad 2011 To NASZ nowy stworek wydziergany przez kumpla "fikusa" Pozdrawiam
zioło Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Fajny model! Wkładacie w to duzo pracy i dbalosci o detal! Dlatego ta gra wyglada naprawde dobrze:)
Groszq Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;) By szczuras4 at 2011-11-03 W takim razie zwracam honor. Jednak nadal wygląda podobnie :)
Dav Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 @Groszq Jak pisałem - każda gra z tego gatunku jest niemal identyczna. To tak jakby osądzać o plagiat twórców Call of Duty (1), że zerżnęli modele i całą resztę z MoH:AA.
OmeN2501 Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Jestem pod mega wrazeniem silnika... nie tak dawno gry na PC podobnie wygladaly... i to w dwie osoby, az sie wierzyc nie chce. Aczkolwiek jakis artdir to by wam sie przydal ;]
Gość Chrupek3D Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Allister Brimble to tam nie gra, a szkoda... ale wystarczy poczytać o chłopakach w necie, żeby nie rzucać w nich Unity'm ;)
3dworkshop Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Tak z ciekawości w jakim API napisaliście cały silnik do waszej gry?
kurnik Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Na xbox live to wrzucić o ile jest taka możliwość pod względem silnika itd.
Szczurek Napisano 9 Listopad 2011 Autor Napisano 9 Listopad 2011 Kilka screenów z ostatniej wersji By szczuras4 at 2011-11-08 By szczuras4 at 2011-11-08
gutekfiutek Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Myśleliście o tym żeby ściany i podłogi bardziej się różniły? Np innymi kolorami. Żeby różne gameplayowo strefy/obiekty były syntetyczniej przedstawione - coś jak w mirrors edge było na maxa podkręcone. Bo teraz troszkę wszystko jest monochromatyczne, dużo takiego "noisu" tworzą światła, cienie, kupa małych kształtów które powodują chaos. Nie widać czytelnie gdzie ściana, gdzie podłoga, gdzie drzwi itp.
Gość Bad Moon Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Moje pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłem ikone wątku na forum, oraz bohatera tej gry: http://www.romania-insider.com/wp-content/uploads/2011/10/Dimmu-Borgir.jpg chodzi oczywiście o tego miłego pana z prawej :D
Gość Chrupek3D Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 (edytowane) wygląda mega, troszkę sztywny stworek - ten największy - ale ujdzie. Fajna sprawa dwa tryby rozgrywki... będzie sukces. w czym robiliscie lokacje, Max, Maya, Blender? Edytowane 2 Styczeń 2012 przez Chrupek3D
plutko Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Jest wypas. Ten typ gier to chyba jeden z moich ulubionych na PC-ta. Dobre uwagi mial gutek, zeby jednak pewne rzeczy byly klarowniejsze. Gra jest na malutkim ekranie i boje sie, ze przy takim natloku informacji i jednoczesnej monochromatycznej palecie, moze byc ciezko graczowi sie rozeznac. Ale to juz sami musicie w praniu ocenic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się