Napisano 2 Listopad 201113 l Witam, nasza nowa gierka, wersja "bardzo beta":) Space Escape to nasza nowa gra na urządzenia mobilne.Wykorzystuje nasze najnowsze rozwiązania graficzne. Zobaczymy postacie z Normal Mappingiem, dynamiczne oświetlenie, cienie, szyby załamujące światło, efekty gorącego powietrza, pociski pozostawiające smugi niczym z Matrixa, Post processing obrazu i nasz najnowszy wynalazek, znany z pecetowego Crysisa – Light Shafty. Wsio zoptymalizowane i pisane przez nas od zera, po to aby śmigało nawet na słabych telefonach. Pozdrawiamy Mariusz "szczurek" Waszczur Marcin Nowak Film z komorki : [url" target="_blank"> kilka obrazkow: By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01 Edytowane 5 Styczeń 201213 l przez Szczurek
Napisano 2 Listopad 201113 l A co z Androidową/iOS-ową wersją Space Hell? Czy docelowy system dla Space Escape to też Bada? Jak tak to bieda :] Szyby rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie. Całość natomiast mocno kojarzy mi się z Angry Bots. Bardziej niż z Alien Breed ; )
Napisano 2 Listopad 201113 l mi tylko postać się nie podobała, jeszcze słabsze niż te pasztety z bulletstorm, ale powiedzmy, ze lepsze niż w starym Chrome. Kwadratowe wybroczyny obcych to pewnie beta. Bullet trails trochę jak podlewanie trawnika wyszły - może zbyt intensywne, dunno. Jak robicie na Bada to trzymam kciuki by z uwagi na posuchę Wasz produkt się sprzedawał. Ale wersja za 2euro na steamie też mogłaby być fajną alternatywą.
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor Postać to "total low mesh" (giera jest robiona na komórkę), więc w sumie będzie to kilka pixeli biegających po ekranie;). Niestety zmniejszył nam się team do 2 osób, szkoda czasu na robienie 2-giej high meshowej postaci ;)Zielone wybroczyny to nie otexturowane plane'y- się poprawi. Pozdrawiam
Napisano 2 Listopad 201113 l Dzięki za odpowiedzi na moje pytania. Srsly. Btw. "Kilka pixeli biegających po ekranie" to było w czasach Nokii 3210 ;)
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor arev- no "bieda" bieda jak na razie;) Robimy cały czas wersje na ipady oraz iphony(niby też trochę działa na Androidachoraz na tegrze) ale walczę z tematem po godzinach, więc idzie to bardzo powoli.
Napisano 2 Listopad 201113 l Wydaje mi się, ale miałem okazję w to grać chwilę ;) Świetnie to Wam wyszlo...wyciągacie z tej maszyny chyba wszystko co się da.
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor beny - jak narazie robimy to w 2 osoby:) Marcin programuje (silnik, narzędzia, grę itp) ja robię grafe i animacje(modele, levele, menusy ,animacje itp)jak zdążę to machnę możne jeszcze jakiegoś prostego cinematica. 2 kumpli obiecało pomoc,więc może team się troszkę powiększy. Pozdrawiam
Napisano 2 Listopad 201113 l Bardzo fajny projekt. Jednak psuje wszystko wg mnie to miganie ekranu podczas strzału. Po oglądaniu niecałych 2minut tego materiału nieźle mi to zmęczyło wzrok. A kiedy ktoś będzie grał np. w to po ciemku?
Napisano 2 Listopad 201113 l Nom dav faktycznie, troche przeszkdadza. Panowie zrobicie może taki temacik, prosty tutorial ze dwa obiekty opisane łopatologicznie co i jak sie robi to wam forumowicze bedą trzaskać. Sam chetnie wzialbym w czyms takim udzial. W nagrody wpis w creditsach i oczywiscie cenna nauka. Co wy na to? ;]
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor Jak będzie chwila to podumam o jakimś tutku, co do migania- 1 z milionowych ograniczeń (komórka) światło nie ma typowego zakresu, będzie opcja włącz/wyłącz w opcjach:)
Napisano 3 Listopad 201113 l Hej, Fajnie to wygląda. Co do tego migania to może przypiszcie do pojawiającej się krwi przeciwnika jeden plane z teksturą opacity i białą plamą. Będzie migał, a do tego da możliwość wyregulowania zasięgu. Oczywiście o ile jest to możliwe do zaprogramowania. Polecam dla utrudnienia dodać opcję gdzie klient widzi tylko w jakimś zakresie na boki. Nie widzi jak idą za nim przeciwnicy, a tym bardziej, że za rogiem czeka kolejnych pięciu:). Pozdrawiam
Napisano 3 Listopad 201113 l Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:> Wiesz, w tym gatunku co najmniej 20 gier wygląda podobnie. :P
Napisano 3 Listopad 201113 l Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:> Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.
Napisano 3 Listopad 201113 l Autor Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;) By szczuras4 at 2011-11-03
Napisano 3 Listopad 201113 l Fajny model! Wkładacie w to duzo pracy i dbalosci o detal! Dlatego ta gra wyglada naprawde dobrze:)
Napisano 3 Listopad 201113 l Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;) By szczuras4 at 2011-11-03 W takim razie zwracam honor. Jednak nadal wygląda podobnie :)
Napisano 3 Listopad 201113 l @Groszq Jak pisałem - każda gra z tego gatunku jest niemal identyczna. To tak jakby osądzać o plagiat twórców Call of Duty (1), że zerżnęli modele i całą resztę z MoH:AA.
Napisano 3 Listopad 201113 l Jestem pod mega wrazeniem silnika... nie tak dawno gry na PC podobnie wygladaly... i to w dwie osoby, az sie wierzyc nie chce. Aczkolwiek jakis artdir to by wam sie przydal ;]
Napisano 3 Listopad 201113 l Allister Brimble to tam nie gra, a szkoda... ale wystarczy poczytać o chłopakach w necie, żeby nie rzucać w nich Unity'm ;)
Napisano 4 Listopad 201113 l Na xbox live to wrzucić o ile jest taka możliwość pod względem silnika itd.
Napisano 9 Listopad 201113 l Autor Kilka screenów z ostatniej wersji By szczuras4 at 2011-11-08 By szczuras4 at 2011-11-08
Napisano 9 Listopad 201113 l Myśleliście o tym żeby ściany i podłogi bardziej się różniły? Np innymi kolorami. Żeby różne gameplayowo strefy/obiekty były syntetyczniej przedstawione - coś jak w mirrors edge było na maxa podkręcone. Bo teraz troszkę wszystko jest monochromatyczne, dużo takiego "noisu" tworzą światła, cienie, kupa małych kształtów które powodują chaos. Nie widać czytelnie gdzie ściana, gdzie podłoga, gdzie drzwi itp.
Napisano 11 Listopad 201113 l Moje pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłem ikone wątku na forum, oraz bohatera tej gry: http://www.romania-insider.com/wp-content/uploads/2011/10/Dimmu-Borgir.jpg chodzi oczywiście o tego miłego pana z prawej :D
Napisano 2 Styczeń 201213 l wygląda mega, troszkę sztywny stworek - ten największy - ale ujdzie. Fajna sprawa dwa tryby rozgrywki... będzie sukces. w czym robiliscie lokacje, Max, Maya, Blender? Edytowane 2 Styczeń 201213 l przez Chrupek3D
Napisano 5 Styczeń 201213 l Jest wypas. Ten typ gier to chyba jeden z moich ulubionych na PC-ta. Dobre uwagi mial gutek, zeby jednak pewne rzeczy byly klarowniejsze. Gra jest na malutkim ekranie i boje sie, ze przy takim natloku informacji i jednoczesnej monochromatycznej palecie, moze byc ciezko graczowi sie rozeznac. Ale to juz sami musicie w praniu ocenic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto