Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

 

 

Witam, nasza nowa gierka, wersja "bardzo beta":)

 

Space Escape to nasza nowa gra na urządzenia mobilne.Wykorzystuje nasze najnowsze rozwiązania graficzne. Zobaczymy postacie z Normal Mappingiem, dynamiczne oświetlenie, cienie, szyby załamujące światło, efekty gorącego powietrza, pociski pozostawiające smugi niczym z Matrixa, Post processing obrazu i nasz najnowszy wynalazek, znany z pecetowego CrysisaLight Shafty. Wsio zoptymalizowane i pisane przez nas od zera, po to aby śmigało nawet na słabych telefonach.

 

Pozdrawiamy

Mariusz "szczurek" Waszczur

Marcin Nowak

 

Film z komorki :

 

 

[url" target="_blank">

 

kilka obrazkow:

 

 

menus1.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

 

73430370.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

 

32240629.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

Edytowane przez Szczurek

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 9,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajnie się zapowiada!:)

Napisano

A co z Androidową/iOS-ową wersją Space Hell? Czy docelowy system dla Space Escape to też Bada? Jak tak to bieda :]

Szyby rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie. Całość natomiast mocno kojarzy mi się z Angry Bots. Bardziej niż z Alien Breed ; )

Napisano

mi tylko postać się nie podobała, jeszcze słabsze niż te pasztety z bulletstorm, ale powiedzmy, ze lepsze niż w starym Chrome. Kwadratowe wybroczyny obcych to pewnie beta. Bullet trails trochę jak podlewanie trawnika wyszły - może zbyt intensywne, dunno.

Jak robicie na Bada to trzymam kciuki by z uwagi na posuchę Wasz produkt się sprzedawał. Ale wersja za 2euro na steamie też mogłaby być fajną alternatywą.

Napisano
  • Autor

Postać to "total low mesh" (giera jest robiona na komórkę), więc w sumie będzie to kilka pixeli biegających po ekranie;).

Niestety zmniejszył nam się team do 2 osób, szkoda czasu na robienie 2-giej high meshowej postaci ;)Zielone wybroczyny to nie otexturowane plane'y- się poprawi. Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za odpowiedzi na moje pytania. Srsly.

 

Btw. "Kilka pixeli biegających po ekranie" to było w czasach Nokii 3210 ;)

Napisano
  • Autor

arev- no "bieda" bieda jak na razie;) Robimy cały czas wersje na ipady oraz iphony(niby też trochę działa na Androidachoraz na tegrze) ale walczę z tematem po godzinach, więc idzie to bardzo powoli.

Napisano

Wydaje mi się, ale miałem okazję w to grać chwilę ;)

Świetnie to Wam wyszlo...wyciągacie z tej maszyny chyba wszystko co się da.

Napisano

Jakaś betka dla userów będzie?

Napisano
  • Autor

beny - jak narazie robimy to w 2 osoby:)

Marcin programuje (silnik, narzędzia, grę itp) ja robię grafe i animacje(modele, levele, menusy ,animacje itp)jak zdążę to machnę możne jeszcze jakiegoś prostego cinematica.

2 kumpli obiecało pomoc,więc może team się troszkę powiększy. Pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajny projekt. Jednak psuje wszystko wg mnie to miganie ekranu podczas strzału. Po oglądaniu niecałych 2minut tego materiału nieźle mi to zmęczyło wzrok. A kiedy ktoś będzie grał np. w to po ciemku?

Napisano

Nom dav faktycznie, troche przeszkdadza. Panowie zrobicie może taki temacik, prosty tutorial ze dwa obiekty opisane łopatologicznie co i jak sie robi to wam forumowicze bedą trzaskać. Sam chetnie wzialbym w czyms takim udzial. W nagrody wpis w creditsach i oczywiscie cenna nauka. Co wy na to? ;]

Napisano
  • Autor

Jak będzie chwila to podumam o jakimś tutku, co do migania- 1 z milionowych ograniczeń (komórka) światło nie ma typowego zakresu, będzie opcja włącz/wyłącz w opcjach:)

Napisano

Hej,

 

Fajnie to wygląda. Co do tego migania to może przypiszcie do pojawiającej się krwi przeciwnika jeden plane z teksturą opacity i białą plamą. Będzie migał, a do tego da możliwość wyregulowania zasięgu. Oczywiście o ile jest to możliwe do zaprogramowania.

 

Polecam dla utrudnienia dodać opcję gdzie klient widzi tylko w jakimś zakresie na boki. Nie widzi jak idą za nim przeciwnicy, a tym bardziej, że za rogiem czeka kolejnych pięciu:).

 

Pozdrawiam

Napisano
Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:>

 

Wiesz, w tym gatunku co najmniej 20 gier wygląda podobnie. :P

Napisano
Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:>

 

Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.

Napisano
  • Autor

Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;)

 

alieno01.jpg

By szczuras4 at 2011-11-03

Napisano

Fajny model! Wkładacie w to duzo pracy i dbalosci o detal!

Dlatego ta gra wyglada naprawde dobrze:)

Napisano
Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;)

 

alieno01.jpg

By szczuras4 at 2011-11-03

 

W takim razie zwracam honor. Jednak nadal wygląda podobnie :)

Napisano

@Groszq

Jak pisałem - każda gra z tego gatunku jest niemal identyczna. To tak jakby osądzać o plagiat twórców Call of Duty (1), że zerżnęli modele i całą resztę z MoH:AA.

Napisano

Jestem pod mega wrazeniem silnika... nie tak dawno gry na PC podobnie wygladaly... i to w dwie osoby, az sie wierzyc nie chce.

Aczkolwiek jakis artdir to by wam sie przydal ;]

Napisano

Allister Brimble to tam nie gra, a szkoda... ale wystarczy poczytać o chłopakach w necie, żeby nie rzucać w nich Unity'm ;)

Napisano

Na xbox live to wrzucić o ile jest taka możliwość pod względem silnika itd.

Napisano

Myśleliście o tym żeby ściany i podłogi bardziej się różniły?

Np innymi kolorami.

Żeby różne gameplayowo strefy/obiekty były syntetyczniej przedstawione - coś jak w mirrors edge było na maxa podkręcone.

Bo teraz troszkę wszystko jest monochromatyczne, dużo takiego "noisu" tworzą światła, cienie, kupa małych kształtów które powodują chaos.

Nie widać czytelnie gdzie ściana, gdzie podłoga, gdzie drzwi itp.

Napisano

wygląda mega, troszkę sztywny stworek - ten największy - ale ujdzie. Fajna sprawa dwa tryby rozgrywki... będzie sukces.

 

w czym robiliscie lokacje, Max, Maya, Blender?

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

Jest wypas. Ten typ gier to chyba jeden z moich ulubionych na PC-ta.

Dobre uwagi mial gutek, zeby jednak pewne rzeczy byly klarowniejsze. Gra jest na malutkim ekranie i boje sie, ze przy takim natloku informacji i jednoczesnej monochromatycznej palecie, moze byc ciezko graczowi sie rozeznac. Ale to juz sami musicie w praniu ocenic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności