SoAd Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) Siema! Wrzucamy niniejszym paczkę ze screenshotami modeli z właśnie ukończonego projektu :). Pracowało nad nimi od jednej do 6 osób w zależności od okresu. Dodam też, że to zaledwie skrawek całego contentu który przygotowaliśmy do gry Autorzy alfabetycznie: Piotr Chuchulski Tomasz Jelonek "Yelon" Krzysztof Kornatka "Taran" Ewa Kostorz Krzysztof Mąka "Chris" Tomasz Tosza "Wizz" Kamil Wojciekiewicz "SoAd"Pozdrawiamy :) Edytowane 1 Grudzień 2011 przez SoAd
Matys Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 hej fajne modele :-) trochę odbić na tych metalach brakuje ale generalnie bardzo dobra robota.
Chico Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 No to teraz zrobta mega szybko jakiegos klasycznego shootera z tym contentem i bedzie gitez :D
Persh Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Ładnie ;* Co do eniviro to nie mam zastrzeżeń. Moze jakieś zestawienie w otoczeniu sczelisz, ażeby lepiej się prezentowało dla publiki...
Quentin Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro
Sebazx6r Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 [h=2][/h] Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro Przychylam sie do prosby. Wypas.
pszczelarz Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :(
Yelon Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 ... tak by nie wyliczać , kto z wyżej wymienionej szóstki jest autorem np.. Bramy ;)
SoAd Napisano 1 Grudzień 2011 Autor Napisano 1 Grudzień 2011 ... tak by nie wyliczać , kto z wyżej wymienionej szóstki jest autorem np.. Bramy ;) Przeciez wszystko gra xD
Dav Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Genialne. Szkoda, że gra jest równana z ziemią jeśli chodzi o oceny..
wizz Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :( nie wszyscy !:P
sammael_at Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 nie wszyscy !:P Dokladnie ;) u mnie do modeli tylko mayki sie uzywa. szkoda ze gra jest jechana, ale jesli grales, to bedziesz wiedzial czemu :))
pszczelarz Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 nie wszyscy !:P Techland - max CD Projekt Red - max People Can Fly - max Nicolas Games - max City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :) Ehhh czasem żałuję że za maye się zabrałem :/ Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego :) A jeśli chodzi o redery... to dla mnie bomba. Kiedy ta giera wychodzi? Chętnie pogram ;]
mirach Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego jak bedziesz robil naprawde wypasne rzeczy to utworzy. A co do modelowania to w sumie nie lapie, polymodeling jest wszedzie prawie taki sam, kwestia przywykniecia do interfacu. Chociaz zgodze sie ze czasem interface w niektorym programie jest nie do przeskoczenia :) co do tematu: naprawde fajne modele i texturki.
ultrakaka Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Przesiadka na inny soft boli tylko na początku, przez te pierwsze kilka dni, później się człowiek przyzwyczaja ( ja z maxa na blendera przerzuciłem się ). A co do asssetów - w sumie całościowo mi się podoba więc jeszcze raz gratsy. W samą grę zagram na dniach.
Cpt.Xes Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Techland - max CD Projekt Red - max People Can Fly - max Nicolas Games - max City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :) w city i w reality robią na maykach
Chico Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 Zalezy w ktorym city. W Reality to true. Druga sprawa, ktos tam w PCF na mayce siedzial, a Hatred bodaj pokazywal skriny z Modo. Ale jak ktos napisal, przesiadka na inny soft to 2 tygodnie i po sprawie. Ale te 2 tygodnie to bol. Straaaszny bol. Ale pozniej juz spoko. Generalnie jest tak ze jak robisz spoko rzeczy w mayce, to firma siedzaca na maxie da Ci czas na nauczenie sie softu. W grach niezbyt czesto siedzi sie na dwoch roznych softach (ktos na urlopie od mayki jako jedyny, a cos trzeba zmienic w jego pracy i dupa), a dwa exportery super dzialaja zazwyczaj wlasnie pod maxem (exporter do xsi do unreala nie jest supportowany od jakiegos tam czasu...i tworzy czasami niestworzone rzeczy)
pszczelarz Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 OK. Dzięki Panowie :) Trochę mnie uspokoiliście. BTW. Co to jest za firma ta reality?
plutko Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 @pszczelarz: Reality Pump Fajne modele generalnie. Jedno co mnie tknelo, to ze tekstury sa strasznie kontrastowe (zasieg jasnosci, nie koloru). Przez to ciemne fragmenty sa kompletnie czarne (skrajny przyklad to ten volkswagen). Wrzuccie jakies tekstury, zeby pokazac.
Pussik Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :( Na zachodzie częściej używają Mayi, np w Bioware. Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna (http://4.bp.blogspot.com/_zjxDM-izfK4/S7JK_upZnxI/AAAAAAAAMm0/vfbvWRJbiXI/s1600/IMG_8251.JPG), wózek: http://www.kas-boks.com.pl/images/photos/222.jpg czy drewniana skrzynia. Obecnie gram w Afterfalla, zachęciło mnie enviro z dema, aby sięgnąć po fulla. :) Na prawdę mi się podoba! Pozdro Yelon i Damian.
gutekfiutek Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna
Plugawiciel Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 mi najbardziej podoba się ciężarówka i ten namiot zielony, cała reszta super ! rzeczywiście kontrast delikatnie przesadzony na skrinach ,ale to pierdoła pozdro
Kruku Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 Tylko czekać jakie prace będą przy następnym projekcie. Jest potencjał więc spokojnie pozwolą wam na coś więcej, gameplay odbije się od dna będzie dobrze ;]. No co mogę powiedzieć, mam taką nadzieję :).
Pussik Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 w city i w reality robią na maykach W Warszawskim City nikt w City nie robi na mayce. Maxy i modo. W innych oddziałach owszem.
Grave Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Przeskakiwanie między Maxem a Mayą to żaden problem moim zdaniem, za to jak hobbystycznie zabierałem się za blendera to szło na tyle opornie że zrezygnowałem (ale to było dawno, nie wiem czy coś się zmieniło w tej kwestii). Modele są gites, macie w planach jeszcze je gdzieś wykorzystać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się