Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siema! Wrzucamy niniejszym paczkę ze screenshotami modeli z właśnie ukończonego projektu :). Pracowało nad nimi od jednej do 6 osób w zależności od okresu. Dodam też, że to zaledwie skrawek całego contentu który przygotowaliśmy do gry

 

Autorzy alfabetycznie:

Piotr Chuchulski

Tomasz Jelonek "Yelon"

Krzysztof Kornatka "Taran"

Ewa Kostorz

Krzysztof Mąka "Chris"

Tomasz Tosza "Wizz"

Kamil Wojciekiewicz "SoAd"RiLis.jpgU2RbB.jpgqRvtZ.jpgRAV39.jpg5Im4k.jpgjwLMN.jpgBmp7a.jpgBBGWb.jpgHocm7.jpg9EOqA.jpgs4vZS.jpg imKu3.jpg xzxhs.jpg TrI19.jpg BCkm5.jpg 95RxF.jpg Fg8yF.jpg Ptinb.jpg yZLpj.jpg oDMsE.jpgLSyns.jpg bIBFg.jpgPozdrawiamy :)

Edytowane przez SoAd
  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładnie ;* Co do eniviro to nie mam zastrzeżeń. Moze jakieś zestawienie w otoczeniu sczelisz, ażeby lepiej się prezentowało dla publiki...

Napisano

Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro

Napisano
[h=2]clear.gif[/h]

Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro

 

 

 

Przychylam sie do prosby. Wypas.

Napisano
dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :(

 

nie wszyscy !:P

Napisano
nie wszyscy !:P

Techland - max

CD Projekt Red - max

People Can Fly - max

Nicolas Games - max

City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :)

 

Ehhh czasem żałuję że za maye się zabrałem :/ Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego :)

 

A jeśli chodzi o redery... to dla mnie bomba. Kiedy ta giera wychodzi? Chętnie pogram ;]

Napisano
Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego

 

jak bedziesz robil naprawde wypasne rzeczy to utworzy.

A co do modelowania to w sumie nie lapie, polymodeling jest wszedzie prawie taki sam, kwestia przywykniecia do interfacu. Chociaz zgodze sie ze czasem interface w niektorym programie jest nie do przeskoczenia :)

 

co do tematu:

naprawde fajne modele i texturki.

Napisano

Przesiadka na inny soft boli tylko na początku, przez te pierwsze kilka dni, później się człowiek przyzwyczaja ( ja z maxa na blendera przerzuciłem się ). A co do asssetów - w sumie całościowo mi się podoba więc jeszcze raz gratsy. W samą grę zagram na dniach.

Napisano
Techland - max

CD Projekt Red - max

People Can Fly - max

Nicolas Games - max

City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :)

 

w city i w reality robią na maykach

Napisano

Zalezy w ktorym city. W Reality to true. Druga sprawa, ktos tam w PCF na mayce siedzial, a Hatred bodaj pokazywal skriny z Modo. Ale jak ktos napisal, przesiadka na inny soft to 2 tygodnie i po sprawie. Ale te 2 tygodnie to bol. Straaaszny bol. Ale pozniej juz spoko. Generalnie jest tak ze jak robisz spoko rzeczy w mayce, to firma siedzaca na maxie da Ci czas na nauczenie sie softu. W grach niezbyt czesto siedzi sie na dwoch roznych softach (ktos na urlopie od mayki jako jedyny, a cos trzeba zmienic w jego pracy i dupa), a dwa exportery super dzialaja zazwyczaj wlasnie pod maxem (exporter do xsi do unreala nie jest supportowany od jakiegos tam czasu...i tworzy czasami niestworzone rzeczy)

Napisano

@pszczelarz: Reality Pump

 

Fajne modele generalnie. Jedno co mnie tknelo, to ze tekstury sa strasznie kontrastowe (zasieg jasnosci, nie koloru). Przez to ciemne fragmenty sa kompletnie czarne (skrajny przyklad to ten volkswagen).

Wrzuccie jakies tekstury, zeby pokazac.

Napisano
dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :(

 

Na zachodzie częściej używają Mayi, np w Bioware.

 

Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna (http://4.bp.blogspot.com/_zjxDM-izfK4/S7JK_upZnxI/AAAAAAAAMm0/vfbvWRJbiXI/s1600/IMG_8251.JPG), wózek: http://www.kas-boks.com.pl/images/photos/222.jpg czy drewniana skrzynia.

 

Obecnie gram w Afterfalla, zachęciło mnie enviro z dema, aby sięgnąć po fulla. :) Na prawdę mi się podoba!

Pozdro Yelon i Damian.

Napisano

Tylko czekać jakie prace będą przy następnym projekcie.

Jest potencjał więc spokojnie pozwolą wam na coś więcej, gameplay odbije się od dna będzie dobrze ;].

No co mogę powiedzieć, mam taką nadzieję :).

Napisano

Przeskakiwanie między Maxem a Mayą to żaden problem moim zdaniem, za to jak hobbystycznie zabierałem się za blendera to szło na tyle opornie że zrezygnowałem (ale to było dawno, nie wiem czy coś się zmieniło w tej kwestii).

Modele są gites, macie w planach jeszcze je gdzieś wykorzystać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności