Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pasiterek: szczerze wątpię, czy to się może powieść, a to nie z tej przyczyny, żeby nasi byli jakoś słabi, ale z tej, że wygrane prace są przepakowane jarmarczną ilością detali. To jest chyba właściwe stylistyce "mangowo-animowej" i Azjaci dobrze się w tym czują, ale w europie raczej nie spotykamy takich bizantyńskich rozwiązań.

 

To chyba dobrze, bo oględnie biorąc takie zagrywki są dość tandetne.

Napisano

Kiedyś się kosmicznie jarałem DW ale 7 na 10 prac które staneły na podium w tej edycji są dla mnie w odbiorze średnie. Poprzednia edycja była estetyczniejsza.

Świetnie że miliony detali ale gdzieś im się zatraca główna forma, sens i czytelność wszystkiego. Tak to pstrokate że jakby w grze oddalić je od widza o kika metrów to wszystko zlałoby się w zaszuzmioną plamę. Siódme miejsce to przegięcie pały kompletne, poza milionem śrubek nie ma w tej pracy nic, chaos i brak wyczucia.

Wole to co dłubią na Comicona.

Napisano

Jeśli chodzi o 2d... w części prac forma, przesyt detali i pokaz warsztatu przysłania totalny brak pomysłu. Pierwsze miejsce- niby wszystko fajnie tyle, że ciężko dość co tam w ogóle się dzieje. Drugie miejsce w sumie to samo. A to to zupełna abstrakcja:

http://wwww.gameartisans.org/contests/domwar/5/finals_leewiart_2d_34408.html

Najbardziej mi podchodzi to:

http://wwww.gameartisans.org/contests/domwar/5/finals_leewiart_2d_34520.html

Napisano

Tak jak dobre wydaja sie te prace technicznie tak sa jednakowo nudne. Wszystko ginie w niemal bezladnym natloku elementow. Spoko ze to juz koniec. Moze za jakis czas proznie wypelni ciekawsza bitwa.

Gość Bad Moon
Napisano

Mam takie dziwne wrażenie, że na wcześniejszym DW prace były ciekawsze

Napisano

Detal powala. W głowie mojej tak jak i wam również pojawia się myślenie że tego "za dużo". To tak jak z niektórymi słabszymi pracami wykonywanymi na ZBrush, "im więcej szczegółów tym bardziej kopnie". To właśnie błędne myślenie powoduje że takich pracach brak jakiejś przemyślanej formy i smaku. Na pewno łatwiej siać detalem technicznym po postaci niż potrafić świetnie odwzorować anatomię ciała.(pomijam piersi i pośladki). ;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności