vision3d Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 (edytowane) Hej! Przedstawiam taki o to shot Hyundaia i40, ktory powstal przy okazji tworzenia prezentacji na EuroCarBody 2011 wraz z agencja Ars Thanea. Jako ciekawostke podam, ze model i40 zdobyl Golden Award, pokonując na ich wlasnym podwórki takie marki jak: Audi, Mercedes, BMW :) Wiecej szczegółów z imprezy: http://www.automotive-circle.com/eurocarbody11/carbo11_welcome.cfm?lg=e Baza to model CAD od klienta + kilka elementow domodelowanych jak kola, światła przeciwmgielne, wnetrze. Rendering V-ray 2.0 + post w Photoshopie. Agency: Ars Thanea Design Director: Peter Jaworowski 3D Lead Artist: Piotr Kosinski Project Manager: Peter Jaworowski Edytowane 5 Styczeń 2012 przez vision3d
Orangegraphics Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 nie wiadomo kiedy wskoczyłeś na niesamowicie wysoki poziom niedostępny dla 99% grafików. gratulacje, tutaj nie ma się do czego przyczepić. przepieknie
lukasz1330 Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Wychodzę i zamykam drzwi, jedyne co mi się rzuciło w oczy, to jakby z jednej strony nie było osłony na światłach :) tak to Świetne, 5*
NV Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Jest pięknie aczkolwiek, mam wrażenie , że trochę przekombinowane z kolorystyką, tło mogłoby mieć takie fajne przejścia tonalne ale auto bym zostawił w jednym. Chociażby te dwie jarzeniówki w dwóch różnych odcieniach wyglądają trochę dziwnie. No oczywiście to moje takie 'widzimisie', bo tylko marudzenie mi pozostało komentując prace na tak wysokim poziomie :) Studio + HDRI ? czy jakaś inna kombinacja ? Kolorki dodane w PS czy uzyskałeś takie przejścia prosto z silnika renderującego ? 5*
vision3d Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 dzieki :) kolorystyka miala byc z zalozenia nieco przekombinowana, mialo byc bardzo zywo tym razem i wyszlo dokladnie jak zakladalem :) Standardowo studio zlozone z hdri + chyba z jedno omni, ostateczne kontrasty i kolorki uzyskane w poscie. Pozdro.
FF Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Postprodukcje robiłeś w "gołym" Photoshopie czy z jakimiś pluginami?
Gość NuklearSky Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Jestem ogromnym fanem grafiki, obserwuje od dawna Twoje prace i kilku innych użytkowników tego portalu i powiem jedno - aż nie wypada i nie przyzwoite jest pokazywać tak dobre prace, poziom ekstraliga.
GRiPi Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Jest szansa zobaczyc bez postpro? Render świetny.
Slim_ Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Piękne. Bardzo sie wyładnily te Hyundaie ostatnio.
GrześDuro Napisano 7 Styczeń 2012 Napisano 7 Styczeń 2012 Rzeczywiscie lampa znikneła, pasy tez by sie przydały i ms na kierownice.. To tyle z przydatnych rzeczy a teraz z tych nieprzydatnych to powiem ze pracka high-end jak zwykle;) Duze Gratki:)
maaaad Napisano 7 Styczeń 2012 Napisano 7 Styczeń 2012 Auto jak dla mnie brzydkie, szybko się zestarzeje. Ale sam model, no i scena-prima sort. Samochód na renderach wygląda o wiele lepiej, niż na żywo, a to już świadczy o jakości tych pierwszych ;)
RA Napisano 8 Styczeń 2012 Napisano 8 Styczeń 2012 Te twoje prace już od dawna podchodzą pod kategorię "rozsiądź się i podziwiaj". To właśnie zrobiłem i nie mogę się napatrzyć. :)
Lukii Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Kolorystyka mi się średnio podoba ale wykonanie całego projektu jest nie samowite!!!
blomd Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 świetnie ogarniasz rozkład refleksów na wozach. Pozazdrościć. Oczywiście 5*, nie wiem dla czego dopiero 3 głosy.
adek Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 No profeska jak zwykle. Nie wiem czy jest ktoś jeszcze kto na takim poziomie zrobił tyle samochodów! Liczyłeś kiedyś wszystkie swoje prace takie? Ciekaw jestem ile już ich jest.
vision3d Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 dzieki :) samych autek wymodelowalem juz grubo ponad 100 :) renderow tez juz sie troche nazbieralo, pewnie z paredziesiat jakby tak odkurzyc dysk :)
Lukii Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Ciekawe czy uda nam się kiedyś namówić Cie na jakiegoś małego tutka ;) mistrzu naucz nas czegoś :P
vision3d Napisano 17 Styczeń 2012 Autor Napisano 17 Styczeń 2012 Lukii - kiedys na pewno, poki co calkowity brak czasu na zrobienie czegokolwiek poza praca :/ pozdro!
ptaszek Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Jo jo.. pisalem juz ze super robota? :) Mam male pytanie Czemu swiecisz area lightami w plany i oswiecasz tak fure odbitym swiatlem a nie bezposrednio? Renderujesz vrayem czy mentalem? :) pozdrowienia edit: a wlasnie pracujesz na linear workflow? czy normalnie?
vision3d Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 czy linear czy normalnie? sam juz nie wiem co jest normalne... :) ui mnie jest jakis mix chyba, w sumie nawet nie wiem, generalnie pracuje na gammie 2.2, renderuje wszystko 'płasko' i wyciagam kontrasty w postprodukcji. Dlaczego nie swiece bezposrednio swiatlami w autko? rzucajac swiatlo pod katem na inny obiekt otrzymuje ciekawsze gradienty co przeklada sie na refleksy :)
ptaszek Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Hejka :) dzieki za info. A renderer to mental czy vray? I male pytanie co do tej metody.. skoro swiecisz odbitym, to jak robisz, zeby tego plane'a nie bylo widac tylko samo odbite swiatlo? Dlugo to sie tak renderuje ? :)
vision3d Napisano 28 Styczeń 2012 Autor Napisano 28 Styczeń 2012 dzieki:) mpta - krawedzie plane'a mozesz zawsze usunac poprzez mape opacity:) renderowane w Vrayu.
Rekomendowane odpowiedzi