Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

 

Przedstawiam taki o to shot Hyundaia i40, ktory powstal przy okazji tworzenia prezentacji na EuroCarBody 2011 wraz z agencja Ars Thanea.

Jako ciekawostke podam, ze model i40 zdobyl Golden Award, pokonując na ich wlasnym podwórki takie marki jak: Audi, Mercedes, BMW :)

 

Wiecej szczegółów z imprezy:

 

http://www.automotive-circle.com/eurocarbody11/carbo11_welcome.cfm?lg=e

 

Baza to model CAD od klienta + kilka elementow domodelowanych jak kola, światła przeciwmgielne, wnetrze. Rendering V-ray 2.0 + post w Photoshopie.

 

Agency: Ars Thanea

Design Director: Peter Jaworowski

3D Lead Artist: Piotr Kosinski

Project Manager: Peter Jaworowski

 

hyundaii401.jpg

 

hyundaii402.jpg

Edytowane przez vision3d

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 6,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiadomo kiedy wskoczyłeś na niesamowicie wysoki poziom niedostępny dla 99% grafików.

 

gratulacje, tutaj nie ma się do czego przyczepić. przepieknie

Napisano

Wychodzę i zamykam drzwi, jedyne co mi się rzuciło w oczy, to jakby z jednej strony nie było osłony na światłach :) tak to Świetne, 5*

Napisano

Jest pięknie aczkolwiek, mam wrażenie , że trochę przekombinowane z kolorystyką, tło mogłoby mieć takie fajne przejścia tonalne ale auto bym zostawił w jednym. Chociażby te dwie jarzeniówki w dwóch różnych odcieniach wyglądają trochę dziwnie. No oczywiście to moje takie 'widzimisie', bo tylko marudzenie mi pozostało komentując prace na tak wysokim poziomie :)

 

Studio + HDRI ? czy jakaś inna kombinacja ? Kolorki dodane w PS czy uzyskałeś takie przejścia prosto z silnika renderującego ?

 

5*

Napisano
  • Autor

dzieki :) kolorystyka miala byc z zalozenia nieco przekombinowana, mialo byc bardzo zywo tym razem i wyszlo dokladnie jak zakladalem :) Standardowo studio zlozone z hdri + chyba z jedno omni, ostateczne kontrasty i kolorki uzyskane w poscie. Pozdro.

Napisano

Postprodukcje robiłeś w "gołym" Photoshopie czy z jakimiś pluginami?

Napisano

Jestem ogromnym fanem grafiki, obserwuje od dawna Twoje prace i kilku innych użytkowników tego portalu i powiem jedno - aż nie wypada i nie przyzwoite jest pokazywać tak dobre prace, poziom ekstraliga.

Napisano

Rzeczywiscie lampa znikneła, pasy tez by sie przydały i ms na kierownice.. To tyle z przydatnych rzeczy a teraz z tych nieprzydatnych to powiem ze pracka high-end jak zwykle;) Duze Gratki:)

Napisano

Auto jak dla mnie brzydkie, szybko się zestarzeje. Ale sam model, no i scena-prima sort. Samochód na renderach wygląda o wiele lepiej, niż na żywo, a to już świadczy o jakości tych pierwszych ;)

Napisano

Te twoje prace już od dawna podchodzą pod kategorię "rozsiądź się i podziwiaj".

To właśnie zrobiłem i nie mogę się napatrzyć. :)

Napisano

Kolorystyka mi się średnio podoba ale wykonanie całego projektu jest nie samowite!!!

Napisano

świetnie ogarniasz rozkład refleksów na wozach. Pozazdrościć.

Oczywiście 5*, nie wiem dla czego dopiero 3 głosy.

Napisano

No profeska jak zwykle. Nie wiem czy jest ktoś jeszcze kto na takim poziomie zrobił tyle samochodów!

Liczyłeś kiedyś wszystkie swoje prace takie? Ciekaw jestem ile już ich jest.

Napisano
  • Autor

dzieki :) samych autek wymodelowalem juz grubo ponad 100 :) renderow tez juz sie troche nazbieralo, pewnie z paredziesiat jakby tak odkurzyc dysk :)

Napisano

Ciekawe czy uda nam się kiedyś namówić Cie na jakiegoś małego tutka ;) mistrzu naucz nas czegoś :P

Napisano
  • Autor

Lukii - kiedys na pewno, poki co calkowity brak czasu na zrobienie czegokolwiek poza praca :/ pozdro!

Napisano

Jo jo.. pisalem juz ze super robota? :)

Mam male pytanie

 

Czemu swiecisz area lightami w plany i oswiecasz tak fure odbitym swiatlem a nie bezposrednio?

Renderujesz vrayem czy mentalem?

 

:) pozdrowienia

 

edit: a wlasnie pracujesz na linear workflow? czy normalnie?

Napisano
  • Autor

czy linear czy normalnie? sam juz nie wiem co jest normalne... :) ui mnie jest jakis mix chyba, w sumie nawet nie wiem, generalnie pracuje na gammie 2.2, renderuje wszystko 'płasko' i wyciagam kontrasty w postprodukcji.

 

Dlaczego nie swiece bezposrednio swiatlami w autko? rzucajac swiatlo pod katem na inny obiekt otrzymuje ciekawsze gradienty co przeklada sie na refleksy :)

Napisano

Hejka :) dzieki za info.

A renderer to mental czy vray?

I male pytanie co do tej metody.. skoro swiecisz odbitym, to jak robisz, zeby tego plane'a nie bylo widac tylko samo odbite swiatlo?

Dlugo to sie tak renderuje ? :)

Napisano
  • Autor

dzieki:)

 

mpta - krawedzie plane'a mozesz zawsze usunac poprzez mape opacity:) renderowane w Vrayu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności