Napisano 5 Styczeń 201213 l Hej! Przedstawiam taki o to shot Hyundaia i40, ktory powstal przy okazji tworzenia prezentacji na EuroCarBody 2011 wraz z agencja Ars Thanea. Jako ciekawostke podam, ze model i40 zdobyl Golden Award, pokonując na ich wlasnym podwórki takie marki jak: Audi, Mercedes, BMW :) Wiecej szczegółów z imprezy: http://www.automotive-circle.com/eurocarbody11/carbo11_welcome.cfm?lg=e Baza to model CAD od klienta + kilka elementow domodelowanych jak kola, światła przeciwmgielne, wnetrze. Rendering V-ray 2.0 + post w Photoshopie. Agency: Ars Thanea Design Director: Peter Jaworowski 3D Lead Artist: Piotr Kosinski Project Manager: Peter Jaworowski Edytowane 5 Styczeń 201213 l przez vision3d
Napisano 5 Styczeń 201213 l nie wiadomo kiedy wskoczyłeś na niesamowicie wysoki poziom niedostępny dla 99% grafików. gratulacje, tutaj nie ma się do czego przyczepić. przepieknie
Napisano 5 Styczeń 201213 l Wychodzę i zamykam drzwi, jedyne co mi się rzuciło w oczy, to jakby z jednej strony nie było osłony na światłach :) tak to Świetne, 5*
Napisano 5 Styczeń 201213 l Jest pięknie aczkolwiek, mam wrażenie , że trochę przekombinowane z kolorystyką, tło mogłoby mieć takie fajne przejścia tonalne ale auto bym zostawił w jednym. Chociażby te dwie jarzeniówki w dwóch różnych odcieniach wyglądają trochę dziwnie. No oczywiście to moje takie 'widzimisie', bo tylko marudzenie mi pozostało komentując prace na tak wysokim poziomie :) Studio + HDRI ? czy jakaś inna kombinacja ? Kolorki dodane w PS czy uzyskałeś takie przejścia prosto z silnika renderującego ? 5*
Napisano 5 Styczeń 201213 l Autor dzieki :) kolorystyka miala byc z zalozenia nieco przekombinowana, mialo byc bardzo zywo tym razem i wyszlo dokladnie jak zakladalem :) Standardowo studio zlozone z hdri + chyba z jedno omni, ostateczne kontrasty i kolorki uzyskane w poscie. Pozdro.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Jestem ogromnym fanem grafiki, obserwuje od dawna Twoje prace i kilku innych użytkowników tego portalu i powiem jedno - aż nie wypada i nie przyzwoite jest pokazywać tak dobre prace, poziom ekstraliga.
Napisano 7 Styczeń 201213 l Rzeczywiscie lampa znikneła, pasy tez by sie przydały i ms na kierownice.. To tyle z przydatnych rzeczy a teraz z tych nieprzydatnych to powiem ze pracka high-end jak zwykle;) Duze Gratki:)
Napisano 7 Styczeń 201213 l Auto jak dla mnie brzydkie, szybko się zestarzeje. Ale sam model, no i scena-prima sort. Samochód na renderach wygląda o wiele lepiej, niż na żywo, a to już świadczy o jakości tych pierwszych ;)
Napisano 8 Styczeń 201213 l Te twoje prace już od dawna podchodzą pod kategorię "rozsiądź się i podziwiaj". To właśnie zrobiłem i nie mogę się napatrzyć. :)
Napisano 9 Styczeń 201213 l Kolorystyka mi się średnio podoba ale wykonanie całego projektu jest nie samowite!!!
Napisano 9 Styczeń 201213 l świetnie ogarniasz rozkład refleksów na wozach. Pozazdrościć. Oczywiście 5*, nie wiem dla czego dopiero 3 głosy.
Napisano 9 Styczeń 201213 l No profeska jak zwykle. Nie wiem czy jest ktoś jeszcze kto na takim poziomie zrobił tyle samochodów! Liczyłeś kiedyś wszystkie swoje prace takie? Ciekaw jestem ile już ich jest.
Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor dzieki :) samych autek wymodelowalem juz grubo ponad 100 :) renderow tez juz sie troche nazbieralo, pewnie z paredziesiat jakby tak odkurzyc dysk :)
Napisano 10 Styczeń 201213 l Ciekawe czy uda nam się kiedyś namówić Cie na jakiegoś małego tutka ;) mistrzu naucz nas czegoś :P
Napisano 17 Styczeń 201213 l Autor Lukii - kiedys na pewno, poki co calkowity brak czasu na zrobienie czegokolwiek poza praca :/ pozdro!
Napisano 20 Styczeń 201213 l Jo jo.. pisalem juz ze super robota? :) Mam male pytanie Czemu swiecisz area lightami w plany i oswiecasz tak fure odbitym swiatlem a nie bezposrednio? Renderujesz vrayem czy mentalem? :) pozdrowienia edit: a wlasnie pracujesz na linear workflow? czy normalnie?
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor czy linear czy normalnie? sam juz nie wiem co jest normalne... :) ui mnie jest jakis mix chyba, w sumie nawet nie wiem, generalnie pracuje na gammie 2.2, renderuje wszystko 'płasko' i wyciagam kontrasty w postprodukcji. Dlaczego nie swiece bezposrednio swiatlami w autko? rzucajac swiatlo pod katem na inny obiekt otrzymuje ciekawsze gradienty co przeklada sie na refleksy :)
Napisano 20 Styczeń 201213 l Hejka :) dzieki za info. A renderer to mental czy vray? I male pytanie co do tej metody.. skoro swiecisz odbitym, to jak robisz, zeby tego plane'a nie bylo widac tylko samo odbite swiatlo? Dlugo to sie tak renderuje ? :)
Napisano 28 Styczeń 201213 l Autor dzieki:) mpta - krawedzie plane'a mozesz zawsze usunac poprzez mape opacity:) renderowane w Vrayu.