Skocz do zawartości

Blender 2.62


Rekomendowane odpowiedzi

Blender Foundation ogłosiła wydanie wersji 2.62 programu Blender.Nowe funkcje oraz poprawki w tym wydaniu obejmują, renderer Cycles, object motion tracking, narzędzia edycji UV, usprawnienia operacji boolowskich, nowy modyfikator Remesh oraz wiele więcej.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2244

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja około miesiąc przesiadałem się z maxa na blendka 2.49 i cieszę się, że to zrobiłem.

 

dla kogos kto wywalil kilkanascie tysiecy na licencje i co roku oplaca subskrypcje to niestety nie jest takie pstryk :)

 

Poza tym prawda jest taka ze pracujac przy duzych komercyjnych projektach na ogol nie ma mowy o blenderze. Co najwyzej jako maly dodatek do modelowania czy uv jak juz ktos na prawde bardzo lubi i umie.

Niemniej jednak bardzo lubie interface blendera i chetnie bawie sie od czasu do czasu. Wiele bym dal zeby transformacje dzialaly tak samo w maxie. Cud miod ;) Kibicuje zeby blender rosl w sile bo na dluzsza mete to moze dac jakies korzysci rowniez tym ktorzy na codzien go nie uzywaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem w maya potem troche maxie i jakiś czas w cinemie teraz robie w blenderze i chwale sobie. Jedyne czego mi brakuje to to co wejdzie w marcu czy kwietniu (ten bmesh). Także jestem zadowolony że sie przesiadłem, to że program nie jest podobny do niczego nie przeszkadza mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie człeka niedouczonego, wręcz laika.. Co to właściwie jest to "bmesh" ? A co się tyczy remesh'a to jest to modyfikator służący a'la decimate do przeliczenia na czworokąty i zmniejszenia "objętości" siatki, czy to narzędzie do czegoś bardziej ambitnego służy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Avenciuss

 

BMesh to nowy system edycji siatki, wprowadza do Blenderowego modelowania koncepcje n-gonów, dzięki niemu będzie możliwe tworzenie znacznie lepszych narzędzi modelarskich.

 

Remesh służy do tylu rzeczy dla ilu znajdziesz zastosowanie.

Dzięki remesh możesz wymodelować podstawową bryłę na chama, lub pozbijać kilka oddzielnych brył, przerabiasz Remeshem i wrzucasz do Sculptu, albo by siatka takiego modelu nadawała się lepiej do deformacji, możesz np. sobie swobodnie zbudować teren rozciągając fejsy jak potrzebujesz, a potem wygenerować dla niego nową geometrię itd.

 

Zastosowań jest wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności