Jump to content

raterio, Natalka Szrama


raterio

Recommended Posts

Cześć

oto kilka z zebranych do tej pory prac.

Mam nadzieję, że założenie teczki zdopinguje mnie do regularnego zamieszczania nowych prac :)

Wszelkie komentarze są jak najbardziej mile widziane.

 

 

Tło do zaproszenia

piknikzaproszenie.jpg

 

 

Jedna z prac dyplomowych

wiedzma.jpg

 

 

Szamanka

98743557.jpg

 

 

Inspiracja World of Warcraft

mylittlesweety2max.jpg

 

Merlin Monroe :P

merlinmax.jpg

 

 

Dawniejszy projekt ozdobienia sobie słuchawek. Jakoś tak się rozrysowało że powstał sobie taki ludek :)

sluchawki.jpg

Edited by raterio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nataalio Nataaalio Nataaaliooo... witamy na foruleum, powiem iż jest nieźle, od końca merlin jest bardzo fajny stylistycznie i plastycznie czyli fajnie się formę nawet czyta, inspiracja WoWem kolorystycznie w cieniach mi nie pasi, bardziej bym skontrastował z tłem i błękitami zadziałał w cieniu, dyplomowa za bardzo zalatuje efekciarstwem photoshopowym ale poszczególne elementy są niezłe dlatego zaznaczylem na wstepie że jest nieźle (to coś jak 4 albo 4,5/6)... pozdro ;)

Link to comment
Share on other sites

Fajny masz warsztat, jestem bardzo ciekaw jak twój skill się dalej rozwinie.

 

Inspiracja World of Warcraft jest według mnie najbardziej udana.

Bardzo fajna stylistyka, choć monetami mocno niespójna, tak jakbyś miała problem z decyzją.

W, tak jak pisał Retcore, cieniach faktycznie coś nie gra. Proponowałbym zrobić szerszy ich zakres. W światłach zresztą także.

Wówczas praca nie była by taka płaska.

 

Jeśli zaś chodzi o Jedną z prac dyplomowych to coś tu się ogólnie z dynamiką postaci porobiło złego.

Włosy jedno, ubranie drugie, a cała reszta postaci trzecie.

Zbyt dużo elementów walczy o pierwszeństwo, każdy chce być najważniejszy i zaczynają się kłócić ze sobą - każdy gada po innemu.

Ujęcie przez to jest dość nie spójne, i niewiarygodne - sztuczne. Zwróć uwagę na to, że gdyby uciąć tę pracę pod szyją postaci, od razu robi bardziej jednorodna i przekonywująca.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za krytykę.

Staram się zerwać z tym złym nawykiem pracy nad oddzielnymi elementami, gdzie potem robi się klops ze spójnością.

Co do samego malowania, to tak, coś tam zawsze gdzieś się mazało i raczej tradycyjnymi technikami.

Dopiero od dyplomu zaczęło to nabierać konkretniejszych kształtów.

Tematem części praktycznej był portret postaci z literatury fantasy (elf, krasnolud, wiedźma, wróżka leśna, nekromanta), teoria omawiała twórczość znanych ilustratorów.

Link to comment
Share on other sites

ma szalenie sympatyczny nosek :) za to troszkę straszne oczy przez ten brak rzęs ;) nie wiem czy próbujesz robić sobie lustrzane odbicie w trakcie rysowania ale pomaga to wyłapywać pewne błędy w symetrii twarzy, których normalnie się nie widzi - tu masz np. oko po lewej mniejsze i osadzone znacznie wyżej niż to z prawej.

Link to comment
Share on other sites

jasne, że nie w 100% ale trochę jednak jest ;)

asymetria w tych oczach jest zbyt duża, widać ją bez odbijania obrazka, ale można jeszcze założyć że autor tak chciał je przedstawić ;)

Edited by sucharek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy