Skocz do zawartości

raterio, Natalka Szrama


raterio

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

oto kilka z zebranych do tej pory prac.

Mam nadzieję, że założenie teczki zdopinguje mnie do regularnego zamieszczania nowych prac :)

Wszelkie komentarze są jak najbardziej mile widziane.

 

 

Tło do zaproszenia

piknikzaproszenie.jpg

 

 

Jedna z prac dyplomowych

wiedzma.jpg

 

 

Szamanka

98743557.jpg

 

 

Inspiracja World of Warcraft

mylittlesweety2max.jpg

 

Merlin Monroe :P

merlinmax.jpg

 

 

Dawniejszy projekt ozdobienia sobie słuchawek. Jakoś tak się rozrysowało że powstał sobie taki ludek :)

sluchawki.jpg

Edytowane przez raterio
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nataalio Nataaalio Nataaaliooo... witamy na foruleum, powiem iż jest nieźle, od końca merlin jest bardzo fajny stylistycznie i plastycznie czyli fajnie się formę nawet czyta, inspiracja WoWem kolorystycznie w cieniach mi nie pasi, bardziej bym skontrastował z tłem i błękitami zadziałał w cieniu, dyplomowa za bardzo zalatuje efekciarstwem photoshopowym ale poszczególne elementy są niezłe dlatego zaznaczylem na wstepie że jest nieźle (to coś jak 4 albo 4,5/6)... pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny masz warsztat, jestem bardzo ciekaw jak twój skill się dalej rozwinie.

 

Inspiracja World of Warcraft jest według mnie najbardziej udana.

Bardzo fajna stylistyka, choć monetami mocno niespójna, tak jakbyś miała problem z decyzją.

W, tak jak pisał Retcore, cieniach faktycznie coś nie gra. Proponowałbym zrobić szerszy ich zakres. W światłach zresztą także.

Wówczas praca nie była by taka płaska.

 

Jeśli zaś chodzi o Jedną z prac dyplomowych to coś tu się ogólnie z dynamiką postaci porobiło złego.

Włosy jedno, ubranie drugie, a cała reszta postaci trzecie.

Zbyt dużo elementów walczy o pierwszeństwo, każdy chce być najważniejszy i zaczynają się kłócić ze sobą - każdy gada po innemu.

Ujęcie przez to jest dość nie spójne, i niewiarygodne - sztuczne. Zwróć uwagę na to, że gdyby uciąć tę pracę pod szyją postaci, od razu robi bardziej jednorodna i przekonywująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za krytykę.

Staram się zerwać z tym złym nawykiem pracy nad oddzielnymi elementami, gdzie potem robi się klops ze spójnością.

Co do samego malowania, to tak, coś tam zawsze gdzieś się mazało i raczej tradycyjnymi technikami.

Dopiero od dyplomu zaczęło to nabierać konkretniejszych kształtów.

Tematem części praktycznej był portret postaci z literatury fantasy (elf, krasnolud, wiedźma, wróżka leśna, nekromanta), teoria omawiała twórczość znanych ilustratorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma szalenie sympatyczny nosek :) za to troszkę straszne oczy przez ten brak rzęs ;) nie wiem czy próbujesz robić sobie lustrzane odbicie w trakcie rysowania ale pomaga to wyłapywać pewne błędy w symetrii twarzy, których normalnie się nie widzi - tu masz np. oko po lewej mniejsze i osadzone znacznie wyżej niż to z prawej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, że nie w 100% ale trochę jednak jest ;)

asymetria w tych oczach jest zbyt duża, widać ją bez odbijania obrazka, ale można jeszcze założyć że autor tak chciał je przedstawić ;)

Edytowane przez sucharek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności