adek Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Autodesk zapowiedział właśnie nową serię produktów z serii "2013". Wraz z zapowiedzią dostępne są oficjalne strony poświęcone Maya 2013, Softimage 2013, 3ds Max 2013 oraz Mudbox 2013. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2312
rzuq Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Mudbox 2013 to w wiekszej mierze zaimplementowany na stale SAP - jedyny ficzer jaki poprawia jego funkcjonalnosc to rozbudowany system pracy na curvsach ktory kompletnie nic nowego nie wprowadza na rynek - smutno mi :P
Monio Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Ciesze się że wreszcie zabrali się za zubożały i archaiczny uv editor majki... wait. No dobra ale można w realtime robić symulacje gumowego kucyka!
deshu Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 A to ci heca. Jednak w tym roku wydadzą wersje. Już traciłem nadzieje!
jacenty Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 monio gdzie widzisz nowy uv editor do mayi? Ogolnie ten nowy upgrejt to jakis zart.
jacob Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 jacenty, to, co Monio napisał to był żart:P Z tego co widzę, to max chyba wyszedł najlepiej. Najbardziej mnie cieszy Tabbed Layouts i Customizable Workspaces. Mam tylko nadzieję, że będzie sobie można w te okienka wstawiać, co nam się spodoba, a nie tak jak jest teraz. No i wreszcie obracanie cam przy cutowaniu. o mCloth, to pewnie w następnej wersji będzie mParticles i w ogóle całe mDynamics;) Maja trochę rozczarowała, liczyłem na więcej;) SI to już w ogóle;) no chyba że te Rigging and Animation Improvements i New Modeling Tools and Selection Tools coś wniosą, ale jakby to było coś fajnego, to by się tym pochwalili;)
Shogun 3D Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 (edytowane) Mnie w Mudboxie cieszy import crease'ów i ustawień SG. Wkurzała mnie poprzednia konieczność wyostrzania wszystkiego od nowa. Dżizus, taki prosty ficzer i dopiero teraz go zrobili, a tyle wylanych łez by oszczędził. No i maxowy timeline remapper wygląda zarąbiście. :) Edytowane 28 Marzec 2012 przez Shogun 3D
Creator Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Heat Map Skinning w mayce powinien już dawno być, jak w blenderze już od 3 lat jest... Alembic też zacny, ale tak na prawdę można ze źródeł sobie samemu skompilować gotowy plugin do mayki... o Reszcie nie mam zdania jeszcze :)
Juzwa Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Nie sadzilem ze naprawde nazwia to 2013. Myslalem ze wymysla jakas super extra nazwe np GT albo inne takie :P
asblaze Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 Mnie zawsze bawi jak dodają nowe możliwości do narzędzia, które źle działa :D
Gość User190 Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 rzuq> curvy to podklad pod kilka ciekawszych funkcjonalnosci. Niestety soft wychodzi w cyklach polrocznych...
bareja Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 (edytowane) do - NOT - use - Maya Edytowane 1 Kwiecień 2012 przez bareja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się