Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem dobre, choć ruch postaci trochę kuleje, modele i enviro b. fajne. Co było tutaj live action ? (jak dla mnie wszystko wygląda na animację). Oby więcej takich fanowskich inicjatyw :)

 

P.S W tytule jest błąd (Wither).

Napisano

Całkiem niezły pokaz techniczny od Alverni. Liczę na więcej. Większość filmów stara się naśladować rzeczywistość, być jak najbliższa filmowi, a tutaj miałem wrażenie momentami, że jest odwrotnie. Ciekawy efekt. Bardzo krótkie, ale niezłe.

Napisano

WOO ale klimat bardzo bardzo dobry

 

Napisano

Gratuluję realizacji.

Widać bardzo dużo pracy i starania.

W moim odczuciu w tej historii brak historii.

Wizualnie bardzo fajnie całość wygląda - wysoki poziom. Ale zgadzam się z Traitorem - wrażenie braku reżyserii mocno wpływa na odbiór całości.

Napisano

Moje odczucia są takie, jak na taką ekipe, na takie studio to straszna słabizna, z czym do ludzi? Efekt końcowy? Amatorka pełna, płakać się chce. Jeśli byłaby to praca wykonana przez dwóch studentów to byłoby dobrze, ale wtedy i tak byłby pojazd po tym. Jakiś klimat jest... zepsuty przez to sztuczne oświetlenie... nie wiem czy kluczem do "suckesu" jest "przyniebieszczenie" na chama i "włożenie" sztucznych mgiełek na siłe... hello, ale gratulacje za poczucie "zero żenady i do przodu"

Napisano
Moje odczucia są takie, jak na taką ekipe, na takie studio to straszna słabizna, z czym do ludzi? Efekt końcowy? Amatorka pełna, płakać się chce. Jeśli byłaby to praca wykonana przez dwóch studentów to byłoby dobrze, ale wtedy i tak byłby pojazd po tym. Jakiś klimat jest... zepsuty przez to sztuczne oświetlenie... nie wiem czy kluczem do "suckesu" jest "przyniebieszczenie" na chama i "włożenie" sztucznych mgiełek na siłe... hello, ale gratulacje za poczucie "zero żenady i do przodu"

 

Dokładnie nic ująć co najwyżej dodać. Kupę kosztownego sprzętu popracowało sobie bez sensu.

Gość User190
Napisano

Panowie, filmik robiony był ponad dwa lata temu, a dopiero teraz padła decyzja, żeby go pokazać. Nie ma co się napinać z komentarzami :)

Napisano (edytowane)

Wiem że to złośliwość z mojej strony, ale nie mogłem się powstrzymać. Odnosząc się do mojej wypowiedzi- "Kupę kosztownego sprzętu popracowało sobie bez sensu". Takie skojarzenie

Edytowane przez OMAM
Gość User190
Napisano

@Turisma

Prawie nic z nagranych postaci tam nie zostało :)

Napisano

IMHO filmy fanowskie są robione z wdzięczności, bez intencji zysku, co jest wątpliwe w przypadku komercyjnego studia, które wkłada spore środki w produkcję.

 

Jeśli studio wrzuca swoje logo na dzień dobry, to w moich oczach to jest reklama studia.

 

Informacja o tym że to powstało ponad 2 lata temu jest bardzo ważna. Jestem ciekaw z jakich powodów film nie był udostępniony wtedy, a jeszcze bardziej ciekaw jestem dlaczego został udostępniony teraz.

Napisano

Fajnie, że ludzie robią takie rzeczy, ale po obejrzeniu materiału making of zupełnie nie mam poczucia, że to film zrealizowany w duchu fanowskim.

Swoją drogą ten materiał making of jest lepszy niz sam efekt końcowy... patrząc na to jak duże środki zostały w to wszystko zaangażowane, a jak przeciętny jest efekt końcowy, to się zastanawiam czy alvernia chciała sobie zrobić reklamę, czy antyreklamę...

Za to muzyczka zacna :)

Napisano

58 sekund to chyba nawet za malo by to nazwac dluga reklama...

 

"Jak się dowiedziałem największym wyzwaniem technicznym było połączenie realnego świata filmowego z animacją, co udało się się dzięki wykorzystaniu w trakcie zdjęć kranu motion control."

Osoba ktora to pisala byla pijana, albo z komentarzy na wp przerzucila sie tutaj.

Napisano

"Jak się dowiedziałem największym wyzwaniem technicznym było połączenie realnego świata filmowego z animacją, co udało się się dzięki wykorzystaniu w trakcie zdjęć kranu motion control."

 

a do czego tu byl uzyty motion control?

Napisano

Inicjatywa cieszy i za to należy się pochwała... ale widząc tę armie ludzi i sprzęt na który przez całe życie pewnie nie zarobię... a potem te parę sekund końcowego efektu... jestem leko zniesmaczony...

 

PS: po kiego grzybka robili aktorowi blizny na twarzy skoro i tak nie ma ujęcia na którym byłoby je widać?... Profesjonalizm??

Napisano

Zgadzam się z Wyrocznią i innymi głosami, że jak na taką ekipę (30 osób!!!!) Jest bardzo słabo. Epic, technokran, "pion scenograficzny" a efekt naprawdę mierny. Poświecone to jest jak teatr telewizji. Z całego klipu najlepsze domalówki. Pozdrawiam

Napisano
Inicjatywa cieszy i za to należy się pochwała...

 

Mówiąc kolokwialnie, to za coś takiego należy się skopanie dupska, a pochwały zostawmy dla ludzi którzy przy pomocy Camera obscura robią podobne rzeczy.

Napisano

Na każdym ujęciu oprócz zbliżenia na oczy aktor został w całości podmieniony na model CG. Efekt końcowy jest jaki jest ponieważ przez bardzo długi okres czasu, z różnych produkcyjnych względów, projekt leżał na półce. Po jakimś czasie wróciliśmy do niego, ale nałożony deadline nie pozwalał na stworzenie czegoś lepszego. Szczególnie, że byliśmy zawaleni innymi projektami. Na początku potencjał był ogromny, ale później niestety ratowaliśmy co się dało, skracaliśmy jak się tylko dało, upraszczaliśmy itd. Jak dla mnie końcowy rezultat jako samodzielny twór jest mocno taki sobie, ale cała praca związana z postprodukcją, compositing, 3d itd - są bardzo dobre. Szczególnie, że w filmie znacznie większa ilość rzeczy jest wygenerowana w postprodukcji niż to by się wydawało na początku, ale tego niestety making of nie pokazuje...

Napisano

Do MaRCuSZ: to wygląda jak budowanie epickiej opowieści ma czymś słabym, nie widziałem jeszcze studia, w którym nie ma nałożonego deadline'u, który nie pozwala na coś tam... czas to pierwsza wymówka ever, później się okazuje, że w tym samym czasie ktoś inny może...

Wyprowadzając Cie z błędu, postprodukcja, compositing, a zwłaszcza compositing, jest bardzo słaby, wiele rzeczy mogliście załatwić porządną kolor korekcją, przy ustawieniu światła zabrakło wyczucia plastycznego, przy złożeniu całości zabrakło świadomości, itd. Na początku masz look stylizowany na mocno gierkowy, później słabe światło, oczy wystylizowane na dosadne CG, później spadający żywy Pan, karykaturalne ruchy postaci przy wyskoku i karykaturalna walka cieni, na koniec gierkowy look. Nazwałbym to "kolażem", jeśli się ze mną zgodzisz to wtedy możemy uznać, że kolaż wam się udał :) PS. Wiedzmin w 3D? Ta czarna sylwetka poświecona niebieskim z prawej strony? Słabe. Wyszło słabo, warto się zastanowić dlaczego, aby móc się "poprawić", "podszkolić", "podciągnąć" swój poziom na level wyżej i nie stać w miejscu z niskim skill'em.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności