Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor
31 minut temu, ZiN napisał(a):

@Kalberos Spróbuj wejść listę wątków w dziale WIP i kliknij w miniaturę przy swoim temacie. Mi się udało zmienić.

działa!!!

edit : na głowniej tylko nie działą :D

Edytowane przez Kalberos

  • Odpowiedzi 1,3k
  • Wyświetleń 209,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Jak tutaj pięknie teraz 😄 mam nadzieje że pojawi się jakaś apka dla Maxa   Hejka, dawno tu nic nie wrzucałem, ale jako że dziś tutaj zawitałem do was, to wrzucę jakieś staroci, które i tak

  • Siema, wiem ze nic oryginalnego to nie jest ale  odrobiłem się i mogłem sobie podziabać godzinkę . Poszedłem na łatwiznę i wykorzystałem stary szkic do tego.   pozdro  

  • Kolejna okładeczka na pudełko dla phalanx kampania giereczki https://gamefound.com/en/projects/phalanx/conquest-of-paradise#/section/rewards/reward-product-78840

Posted Images

Napisano
W dniu 3.04.2025 o 16:16, Kalberos napisał(a):

Przerwa mala w czasie remontu.

Ipadzik i kawunia

IMG_7967.jpeg

To jest ten cały Paryż? Dobrze mówili, żeby tam nie jechać. Ładna pocztówka. A tak ogólnie zajefajnie oddajesz przestrzeń i super kolorki!

Napisano
  • Autor
2 godziny temu, ZiN napisał(a):

To jest ten cały Paryż? Dobrze mówili, żeby tam nie jechać. Ładna pocztówka. A tak ogólnie zajefajnie oddajesz przestrzeń i super kolorki!

Tak to La Parii :D

No wiesz, takie luzne mazy zawsze najlpsze:D pozniej wchodzi klient i " Panie dej pan wiecej tynku" czyt. detalu.

Napisano
  • Autor

Zajeczek ode mnie

. easter bunny_2025_bez cenzury.JPG

easter bunny_2025_bez cenzury_peniuar dlugi_smal.JPG

a tutaj szkic tej pani

mateusz-michalski-img-6735.jpg

meczylem ja tak dlugo po godzinach, ze pewno cos bedzie spier...

pzdr.

Napisano
  • Autor

hahaha, Jaś Fasola i ta jego genialna mimika twarzy

14 godzin temu, Destroyer napisał(a):

Edytowane przez Kalberos

Napisano
  • Autor

Zielone światełko! Gierka już po premierze, wiec mogę wrzuci druga ilustracja pod ekran ładowania

Loading_screen_biom_02.JPG

Loading_screen_biom_02_text.JPG

Loading_screen_biom_02_keycolor.JPG

Loading_screen_biom_02_compo_sketches.JPG

pozdro

Edytowane przez Kalberos

Napisano
  • Autor

Wizja pierwszej z postaci, nowy projekt.

Zobaczymy czy się to rozwinie dalej itd.

garbage collector_01.JPG

garbage collector_shapedesign_color.JPG

garbage collector_shapedesign.JPG

scifi to jednak nie moj konik, tak se to wyszło.

Pozdro

Napisano

siemano, sorki ze ci sie wpierdzielam w teczuszke, ale tak z ciekawosci sobie podmalowałem. nie znam sie zabardzo na rysunku ale za to delikatnie na proporcjach postaci, generalnie pomysł fajny ale mam wrazenie proporcje odbierają mu troche dynamiki , zrobil sie taki dojebany 160cm gostek, jak go troche zwęzisz , zmniejszysz głowke i wydluzysz delikatnie nozki robi sie fajna atletyczna sylwetka . ale to tak zostawiam w ramach ciekawostki nie traktuj tego jako fidbak bo sie uja znam :D pozdro i czekam na wincyj

image.pngimage.png

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

Hej @Kalberos
Gratuluję kolejnych publikacji, fajnie to Ci idzie, najbardziej podoba mi się ostatnia praca ze statkami, jest w niej najwięcej precyzji.

Przechodząc do postaci, nie poddawaj się tak szybko, dopiero zacząłeś a design szczególnie sci fi wymaga dużo iteracji ze względu na funkcjonalność i celowość jaką elementy muszą spełniać. Chciałbym żebyś z tymi fajnymi sylwetami które stworzyłeś zadał sobie kilka pytań:

Ponieważ postać umiejscowiona na pustyni, jakie techniki przetrwania stosuję?
Jeśli zbiera szpej, to może zamiast trzymania go pod płaszczem, co utrudnia ruch i w piasku go zakopie, ma pudło drony, rożnej wielkości, ja zrobiłem w takiej skali, ale może jest to coś od ziemi mające dwa metry, co jest równocześnie jego schronieniem, i miejscem gdzie trzyma wodę , może to pudło jeśli mniejsze rozkłada się jak namiot i w nocy ma mechanizm zbierający wodę z powietrza.
Jaki można wzmocnić przekaż że jest zbieraczem, ja dałem mu zamiast dłoni chwytak, taka klisza na szybko

Takie pytania można mnożyć i im bardziej się zastanowisz, rozkminisz rozwiązania, tym design będzie bardziej wiarygodny.

Tak jak napisał Arnold, coś nie tak z proporcjami się stało, głównie przez zaciemnienie sylwetki postaci peleryną i wiszącymi śmieciami.

Czy wybierzesz drono pudła czy coś innego, rozdzieliłbym design samej postaci od jego zewnętrznego ubioru, jak peleryna, kaptur, pokazał to na dodatkowym ujęciu, lub nie robił tego tak inwazyjnego i zasłaniającego całej twarzy i większości designu - tors, ręce.

Kalberos-character-design-V1.png

Edytowane przez takashmen

Napisano

wybaczcie mi obaj, ale nie mogłem się powstrzymać

image.png

Ja bym oprócz tej zmiany w proporcjach zwiększył też kontrast między powierzchniami oświetlonymi słońcem, a zacienionymi, ze wzgeędu na sytuację oświetleniową. Pomogłoby to też wyeksponować bardziej przedmioty na handel

image.png

Napisano
  • Autor

dzieki za feedback.

Chlop ma byc lekko przygarbiony. Mialem rozne wersje ze szmatami, bez itd.

Fakt, przydalo by sie pokazac jak on je zbiera itd. Opis postaci byl zbyt szczuply przez klienta dostarczony, zaznaczam tez ze nie jest to ukonczone, bo projekt stanol w miejscu.

Tak czy siak dzieki za podmaloweczki!

25 minut temu, EthicallyChallenged napisał(a):

wybaczcie mi obaj, ale nie mogłem się powstrzymać

image.png

Ja bym oprócz tej zmiany w proporcjach zwiększył też kontrast między powierzchniami oświetlonymi słońcem, a zacienionymi, ze wzgeędu na sytuację oświetleniową. Pomogłoby to też wyeksponować bardziej przedmioty na handel

image.png

nie wybacze! ;P kazdy feedback mile widziany, po to jest ta teczka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności