Stachu Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 (edytowane) Witam. Mam na dysku pełno różnych pozaczynanych albo pokończonych rzeczy, ale zawsze brakowało mi czasu żeby to ogarnąć. Pomyslałem, że teraz jest na to najlepszy czas i tak zrobiłem. Na razie 4 ostatnie rendery, wkrótce powinno pojawić się coś nowego, bo mam ostatnio trochę wolnego i chcę w końcu odświeżyć swoje portfolio. :) Zapraszam do krytyki! Edit 20.11.12 Nowy render Edytowane 19 Listopad 2012 przez Stachu
piopiowawa Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 render roweru najlepszy, ale to nie samochód. Natomiast rendery aut wyglądają mi na gotowce -everówki mam na myśli tekstury.
Stachu Napisano 28 Wrzesień 2012 Autor Napisano 28 Wrzesień 2012 dzięki za koment. no rower się kwalifikuje do tych "i nie tylko" :) Z gotowców nigdy nie korzystałem. Samochody wszystko ustawione i wymodelowane przeze mnie. Tylko backplate do Lamborghini zostało użyte z SMCars.
GRiPi Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Modele wyglądają dobrze, ale materiały nie bardzo. Strasznie plaskitowo, jak cg lat 90. Poeksperymentuj z fallofem.
FF Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Troche nie wiem o co chodzi, moze to ze mna cos nie tak ale mi sie te rendery calkiem podobaja. Gdyby jeszcze materialy wnetrza w lambo byly lepsze to by bylo na wypasie. (i akurat uwazem ze rendery samochodow sa lepsze od roweru:P)
Stachu Napisano 28 Wrzesień 2012 Autor Napisano 28 Wrzesień 2012 kuurcze, a jednak. od jakiegoś czasu prawie nikt mi nie komentuje tych moich rzeczy, a jak już, to że materiały są słabe. Może ktoś miłaby jakieś rady co powinienem zrobić żeby te materiały lepiej wygladały? Bo próbuję z tymi fallofami, blendami, na różne sposoby i mam wrażenie że stoję w miejscu :( a tutoriali do tych rzeczy nie ma, a jak już są to na gorszym poziomie od mojego. Podgladałem jak wyglądają gotowe materiały na vraymaterils.de i one wlasciwie niczym się nie różnią od moich, więc już nie wiem. Ludzie smiało, nie bójcie się krytykować, 150 wejść i tylko 2 komentarze, co jest. :/ Edit: o widzę że FF się wstrzelił jak pisałem, dzieki dzieki ale i tak zachęcam resztę do wypowiadania się:)
Berger Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Mi pierwsze 3 shoty średnio podchodza, głównie przez faktycznie nieco plastikowe materiały, w 1szym nie leży mi trochę oświetlenie i brak głębi w obrazku, może za duży kontrast jest w nim, trudno mi określić. Bardzo podoba mi się za to Aston, jedyne co bym zmienił to podłoże na bardziej zróżnicowane, można próbować wymieszać jakieś dwie mapki ze sobą, nadać trochę głębi koloru lakieru (bardziej zielono-limonkowy, mam wrażenie ze ten nieco wyblakły jest ale to już nawet w postpro można podciągnąć) Reszta to raczej kwestia zgrania materiałów ze światłem i trening :P
Sebazx6r Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 A mi najmniej sie podoba aston. Reszta fajna :).
ptaszek Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 dobra to ja siw wymadrze na przykladzie lambo, bo mi sie najbardziej podoba :) Generlanie wyglada jak bardzo dobra baza na post. Slabe strony to material lakieru, wnetrza i opon. Co mozesz zrobic z lakierem.. Teraz wyglada dosc plasko. Wyrenderuj osobno reflection, spec i diffuse. Dobrze jakby diff nie byl jednokolorowy tylko. Jakis falloff z tego co teraz do glebszego lekko pomaranczowego. tak zeby nadac mu "glebi" pozniej. Z takimi 3 passami przy tym swietle to mozna podciagnac ten lakier do bardzo dobrego. Flakes'y mozna by dodac w poscie. Opony do zrobienia od nowa (wiem trudny temat) Sa teraz za blade, a odbicia i spec dziwne. Co do wnetrza ro wyrenderuj spec i dodac go w poscie. Podbij tez kontrasty. Jak cos moge pomoc :P tak czy siak super robota jak dla mnie. Zwlaszcza pod katem modelowanie i renderowania. Brakuje fachowego postpro. hej
plasti Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 dobra to ja siw wymadrze na przykladzie lambo, bo mi sie najbardziej podoba :) Generlanie wyglada jak bardzo dobra baza na post. Slabe strony to material lakieru, wnetrza i opon. Co mozesz zrobic z lakierem.. Teraz wyglada dosc plasko. Wyrenderuj osobno reflection, spec i diffuse. Dobrze jakby diff nie byl jednokolorowy tylko. Jakis falloff z tego co teraz do glebszego lekko pomaranczowego. tak zeby nadac mu "glebi" pozniej. Z takimi 3 passami przy tym swietle to mozna podciagnac ten lakier do bardzo dobrego. Flakes'y mozna by dodac w poscie. Opony do zrobienia od nowa (wiem trudny temat) Sa teraz za blade, a odbicia i spec dziwne. Co do wnetrza ro wyrenderuj spec i dodac go w poscie. Podbij tez kontrasty. Jak cos moge pomoc :P tak czy siak super robota jak dla mnie. Zwlaszcza pod katem modelowanie i renderowania. Brakuje fachowego postpro. hej napewno mowisz o lambo?? niepomylilo ci sie cos?????
Orangegraphics Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Bardzo podobają mi się materiały, ja ze swojej strony dodam taki trick: możesz użyć mapy faloff z odpowiednio podkręconym przebiegiem ( zakładka Mix Curve w mapie falloff, możesz sobie zmieniać liniowy przebieg na różne inne dzięki krzywej). Tak przygotowaną mapę nie wrzucamy wcale do materiału, ale do render elementu VrayExtraTex do slotu texture. To ci wypluje czyste gradienty faloffa, które możesz wykorzystać w Poscie, np jako maskę render elementu reflection :) albo po prostu na overlay nałożyć na sam lakier. Generalnie otwiera to trochę podejście do post produkcji
ptaszek Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 plasti na pewno :P edit: i nie chodzi ze sie czepiam.. po prostu jest to juz poziom ktory mozna podciagnac pod poziom w pelni pro.
plasti Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 plasti na pewno :P edit: i nie chodzi ze sie czepiam.. po prostu jest to juz poziom ktory mozna podciagnac pod poziom w pelni pro. wiadomo ze moze byc jeszcze bardziej pro, ale na tym poziomie i tak jest konkretnie :)
Stachu Napisano 6 Październik 2012 Autor Napisano 6 Październik 2012 oooo bardzo dziękuje za takie konkretne rady. Spróbuję to przestudiować i wykorzystać w następnych renderach. :) Pozdrawiam!
Stachu Napisano 2 Listopad 2012 Autor Napisano 2 Listopad 2012 Witam, dodałem nowy renderek Mclarena. Co o nim myslicie?
indian Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 najnowszy render jest świetny :) wyrenderuj jeszcze raz w takim studio Astona, bo się model marnuje :) salut.
xmass Napisano 4 Listopad 2012 Napisano 4 Listopad 2012 nowy render dobrze wygląda! Mi lambo wygląda na żywcem wyjęty stąd: http://www.andreev-ilya.ru/3d-models/auto/ ,moge się oczywiście mylić.
Stachu Napisano 4 Listopad 2012 Autor Napisano 4 Listopad 2012 dzieki za komentarze, wkrótce będe nowe robił :) xmass nie no, rozumiem ze diablo jakością renderu nie grzeszy ale nie sądziłem ze az tak by porównywać z tymi ruskimi renderami:P
deshu Napisano 4 Listopad 2012 Napisano 4 Listopad 2012 Lambo wygląda smakowicie. Fajnei uchwyciłeś klimat letniej słonecznej foty. Patku może i dobrze pisze, ale wg. mnie to najlepszy obrazek ze wszystkich tu pokazanych.
Stachu Napisano 19 Listopad 2012 Autor Napisano 19 Listopad 2012 witam. nowe, ciekaw jestem waszych opinii
KMiklas Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 McLaren wygląda zacnie. :) Ale na plastikowych felgach by daleko nie zajechał.
Sebazx6r Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Taa ZZR1400 na 2012 rok to Twoj model? Wypas :). Duzo za chudy rolgaz. Grubosc daj taka jak ciezarka kierownicy.
indian Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Świetny motocykl, model, studio i materiały :) Dużo dobrego, a jeszcze gwiazdek nie ma ? salut.
Stachu Napisano 20 Listopad 2012 Autor Napisano 20 Listopad 2012 o hej hej dzięki za komentarze kmiklas: bo to taki zabawkowy :) Sebazx6r: tak mój, jak do tej pory najtrudniejszy model jakikolwiek robiłem:) http://sth-pl.deviantart.com/#/d5l99vg indian: hmm, no trochę mnie to smuci że wszystkie te moje rendery są jakieś komentarzoodporne. kiedyś to przynajmnij komentowali że są słabe a dzisiaj nie wiadomo:P I nie mam tu na mysli tylko max3d bo i tak jak do tej pory chyba najwiecej ich tutaj nazbierałem, a ogólnie na deviantach i innych forach. Nie wiem myślę, że to przez te materiały, strasznie opornie mi to idzie by uzyskać realistyczny i zarazem porywający efekt. Najgorzej jest jak się czeka na render z 3 dni a pozniej nic:/ jakiegoś mentora sobie chyba będę musiał wykupić, albo co:P
Sebazx6r Napisano 10 Grudzień 2012 Napisano 10 Grudzień 2012 Sprzedajesz te modele? Bo niechcący znalazłem wszystkie na: http://www.squir.com/index.php?str=main&kategoria=3&a=0&b=10&towar=2022
marcinW Napisano 10 Grudzień 2012 Napisano 10 Grudzień 2012 tzn squir należy do Kolegi z Lubina dolnośląskiego (miedź), jeśli dobrze pamiętam. tak wtrącę :)
Pawlito Napisano 10 Grudzień 2012 Napisano 10 Grudzień 2012 (edytowane) Stachu, mam na to teorię że prace takie jak Twoje są zbyt dobre żeby mógł o nich napisać ktoś z małym doswiadczeniem, bo niby co krytykę na siłę, więc nie piszą, a ci bardziej pro boją się że jak wyłożą Ci buglistę to wyhodują konkurencję. Podobnie sprawa ma się ze mną, bończucznie zabrzmiało ;) w sensie krytykoodpornosci, czasem boli ale trzeba robić swoje. Mi się Twoje rendery podobają i rzeczywiście nie mam zastrzeżeń. Masz nawet podobny gust, zamiłowanie do włoskich marek, (edit:) ale do Twojego poziomu jeszcze mi trochę brakuje;) Edytowane 10 Grudzień 2012 przez Pawlito
Stachu Napisano 10 Grudzień 2012 Autor Napisano 10 Grudzień 2012 @Sebazx6r znaczy robię te modele dla Squira, ale odsprzedaje je już on. @kosi dzięki:) no wydaje mi się że pewnie nie są złe w sensie technicznym, ale pewnie też nie na tyle ciekawe żeby coś więcej pisać;P
Rekomendowane odpowiedzi