nielot007 Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Witam!! takie cos zrobilem wiem ze render nie za ciekawy ale w sumie jest to jeden z pierwszych w mojej "karierze" :D sorki za te artefakty na podlozu :D pozdro
tweety Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 twój własny dizajn czy kopiowałeś realny model? ładny chrom :)
Lis Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 TERAZ JA. TERAZ JA ! ! Kolejny atak na BoConcept. Model + UVM + Tex = 1h http://img482.imageshack.us/img482/1534/ok7pt.jpg
Lis Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 to pewnie wada modelu Pewno masz racje. Wszystkie te extrudy, chamfery, inserty, weldy i mesh smooth. Na przyszłość postaram się robić mniej skąplikowane modele. :-) :-D
Hindus Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 TERAZ JA. TERAZ JA ! ! :) Pierwsze co - ładne pracki tu zapodajecie. Szykuje się powoli do jakiejś większej pracki i zbieram modele - ogólnie zeszło jakieś 50min na modelingu + 1h renderingu. Ogólnie było by wcześniej ale robiłęm na maxie 7 potem jakis dowcipnis zmienił date w kompie na 2004 i nie mogłem otworzyc pliku bo jechałęm na trialu - przesiadma na 6 - pomógł Marcin za co wielkie dzięki - zawsze można na Ciebie liczyc ;) oki więc tutaj renderki + jakis marny shade z viewporta ale na moim monitorze to ciężko cos zobaczyć przez te rozdziałki :/ pozdrawiam.
tweety Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 to Twój disajn czy kopia realnego mebla? jesli Twój to czy myślisz, że te "amortyzatory" wytrzymają nacisk ok 150kg? :]
Hindus Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 mój - tweety bo to specjalny stop jest - super kryptonit mieszany z hartowaną stalą :) tak serio to nie sa to żadne amortyzatory a po drugie wewnątrz materaca idą 'wsporniki' które podtrzymują konstrukcje - mam w gazecie foto podobnego i tez na tej zasadzie jest robiony - zresztą ja sie 'odchudzam' więc podemną raczej się nie zawali ;)
Lis Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 JESZCZE RAZ JA. NO JA !! :-) Dzisiejszy speed. małego smootha dałem i dziwnie wyszło. Jak narazie bez materiałów. http://img89.imageshack.us/img89/1838/017sm.jpg
mkk3a Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 faktycznie wyszło dosyć dziwnie. te fałdy kompletnie Ci sie nie udały. jak sie na czymś wzorowałes to pokaż, na czym i zarzuć siateczką bez smootha
Lis Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 Kurde. faktycznie. rozkład tych fałd kiblowato wyszedł :-) Trza to przerobić. http://img89.imageshack.us/img89/5116/029cu.jpg
himek Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 no faldy sa troszke jak od pijanego tapicera ;) fajne mebelki sie tu pojawiaja -- moze ktos pokusi sie o zrobienie kolekcji rodem z max3d --- i niedlugo meble z metka portalu beda w ikei :D
nielot007 Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 Witam!! kolejny speed tym razem znowu nie ciekawie ale tylko 30min :) nastepnym razem bedzie cos fajniejszego :) aha mental ray (max8) pozdro
Lis Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 NIelot -> Nawet przyjemne ale strasznie niewygodne :-)
vv3k70r Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 nie wiem do czego to, ale czy faldy nie lepiej dorysowac na displacment? to co widac teraz wyglada jak skaj w pociagu, jesli tak mialo wygladac to cacy, a jesli ma byc skora to juz kwestia dolozenia duzych wypuklosci noise, i cell, a te kilka fald co jest nadadza wyrazistosci, ladny fotelik :)
JunioR Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 haha co was na te mebelki tak wzieło :p nielot fajnie fajnie
Lis Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Wooooooooooooooow Forum działa. Kurde. Co się z wami działo :-) Takie pytanko do Mentalowców. Jak zrobić dobrą tapicerkę. Chodzi mi o shader skóry w Mentalu. Najlepiej czernej lub białej?? Może tweety lub Vorek powiedzą?? Ale na dobry początek. I jeszcze link do stołu w nowej wersji :
nielot007 Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Lis moglbys sie podzielic texturka podlogi?? plis :D ps. dzieki za dobre slowa ;)
Lis Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Texture for you. Mała ale się sprawdza. http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/SMIECIE/stripfloorg3.jpg
tweety Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Lis: możesz pokombinowac z DGSem: mentalray->Surface->DGS(shine 4-6) Bump->Speckle (multi: 0,2-0,1) albo standardowym materiałem maxa z fallofem w diffuse i speckle w bump. zaraz zobaczę czy da się to jakoś rozwiązać. Pozdrawiam
Lis Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 Tweety ale wiesz zależałoby mi na strukturze skóry. czyli chyba jakąś texturkę do difuse albo bump lub spectacular?? Nigdy czegoś takiego nie robiłem więc się nie znam
dariusz Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 czas przerwać serie mebli:] takie sobie kółeczka zrobione do większego projektu.
tweety Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 LIS: więc dlatego napisałem: Bump->Speckle (multi: 0,2-0,1) albo i speckle w bump możesz też pobawić się w psie i dodać obtarcia i zmatowienia koloru tak charakterystyczne dla skórzanych foteli. po prostu skup się na ogólnym odbiorze fotela jako skórzanego a nie strukturze materiału.
mkk3a Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 rzeczywisce takie sobie te kółeczka... nawet bieżnika nie chcialo Ci sie modelować? materiały leżą. o ile chrom od biedy ujdzie, to guma jest okropna. w sumie ciezko powiedziec co jest nie tak. Po prostu nieprzekonywaująco to wygląda.
dariusz Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 zgodze się z Tobą mkk3a ale nie chciałem pokazywać białych renderów;] btw. te koła nie mogą mieć bieżnika, to są tylne koła od dragstera;]
streeman Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 Witam! To moja piewsza pracka dlatego trochę długo ją robie jak na speed. Render przedstawia dwie kolumny i 'playera':] Modeling zajął mi jakieś 2h a co do materiałów.. to do tej pory się z tym męcze.. cały czas szukam w internecie podstaw tzn co to jest to diffuse, glossines itp. Wiem że te śróbki i ten player są nie do przyjęcia, przydałby się jakiś POLSKI tutek z dobrym materiałem metalu ale.. takowego też nie moge znaleźć:/ Tak więc jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc będe bardzo wdzięczny:)
Lis Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 Taki tam stolik. Sorki za shader metalu ale musiałem mu dać jakiś envirement bo czarne to było :-) 20 minutek modeling. Tutaj link do referki.
Simple_man Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 Taki sobie wiatraczek ze speeda na totalu. Czas modelowania 1h.
s3b4 Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Na początku chciałbym się przywitać, ponieważ jestem tu nowy. Dopiero się uczę i sobie wymodelowałem takie schodki. Niestety bez tekstur, bo narazie nie opanowałem zbyt dobrze teksturowania (oświetlenie też mi nie najlepiej wychodzi). W ramach treningu będę robił sobie modele i umieszczał tutaj (jeśli nie macie nic przeciwko).
tweety Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 nielot: nieźle, całkiem fajne :) Lis: popracuj nad mapowaniem rantu stołu :] Simple: ładnie, nawet bardzo. chyba pobawię sie w te speedy :) I coś ode mnie: mój pracowniczy czajniczek, czyli coś bez czego nie ma opcji: "Poranna_kawusia_mode_on" :D Wyznaczam sobie coraz krótsze deadline'y: modelling: max 25min (end po 15) materiały + render: 45min (end po 50) :/ 3ds max7, MentalRay: i wire: Pozdrawiam [++] sequel: nie mamy nic przeciwko, tylko prosiłbym o pokazywanie sensownych rzeczy (czyli coś z czego jesteś naprwdę dumny. czyli proszę o zachowanie powagi w wątku. streeman: nieźle ale trochę kanciasto przy przyciskach. polecam dział tutoriale i podstawy: http://www.max3d.pl/show.php?id=podstawy gdzie polecam książkę Pasków: http://www.max3d.pl/downclick.php?id=book1 duża część forumowiczów zaczynała od tej książki :) pozdrawiam [+++] tak Vorek, uwielbiam szczotkowany metal :]
Vorek Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 szczotkowany metal rządzi ;] modelek też spoko Pozdrawiam
nielot007 Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 tweety zajebis** czajniczek takie pytanie--> dawales mapke hdr? albo jakies boxy do odbic (wiesz o co chodzi??)?? masta jestes i tyle pozdro
tweety Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 nielot: jak na razie to jest mapka uffzi_probe, ale planuję stworzenie studia z białymi blendami i miękkimi cieniami. takiego studia idealnego do prezentacji każdego modelu. DraB: vray sux ;)
streeman Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 tweety dzięki za porade:] tak w ogóle to bardzo fajny czajniczek.. i ta teksturka na nim.. mam nadzieje, że już niedługo też będe takie robił:P Pozdrawiam i oby więcej takich pracek:D
nielot007 Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 mam jeszcze jedno pytanie wlaczasz FG?? czy nie??i czy masz tam skylight bo mi sie wydaje ze jak nie masz fg to nie masz tez skylighta tak??
tweety Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 Drab: nie ma takiej opcji :D streeman: polecam lekturę mojego tutoriala: http://www.max3d.pl/tut.php?id=293 czyli Brushed Metal w Mental Ray. nielot: w tej scenie są tylko 2x mrAreaOmni o róznych kolorach i multi. bez GI i FG. przy takich małych scenkach nie opłaca się właczać GI. to tylko zbędne minuty renderingu. fakt: bez FG nie działa skylight. Pozdrawiam
MF Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 O czajnik :D... ostatnio tez kilka zrobilem ... Technicznie jest dobrze, ale jakos nie kupilbym czegos takiego ... Chyba improwizowales troche ;) ?
tweety Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 szczerze? jest w 85% zgodny z oryginałem. różni się zaledwie pokrywką i dzióbkiem. a czy ładny czy nie, to już nie dyskutuję. grunt że grzeje wodę :)
nielot007 Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 dzieki za szybka odp. racja duuuzo czsu sie marnuje przez te fg :D ps. mi tam sie czajnik jako czajnik podoba pozdro
streeman Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 jeszcze raz dzięki tweety:) brushed metal jako tako mi wyszedł tylko nie wiem dlaczego jak umieszczam skylight to po renderingu wszystko mam ciemne (może jest to spowodowane opcją Final Gather której nie mogłem znaleźć:/) ale np jak użyje omni to jest normalnie.. no i nie wiem jeszcze jakiego cieniowania użyć w mental ray'u bo jak daje shadow map albo mental Ray Shadow Map to wychodzi mi taki dziwny cień.. taki jakby 'zbudowany z prostokątów':/ poprawka 18:53 przepraszam.. właśnie doczytałem kilka postów wyżej, że skylight nie działa bez Final Gather:] tylko jakbyście mogli dokładnie wytłumaczyć w której zakładce on jest byłbym wdzięczny:)
DraB Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 Żeby działał SkyLight musisz zaznaczyc kwadracik Final Gather w zakladce I. Illumination (gdzies tam na dole jest jeak dobrze pamietam) :P nie nie musisz klikac na wagę pod avatarem :P
nielot007 Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 streeman--> tak jak pisze drab jak masz skylight to musi byc gf a jesli chodzi o cien to ray traced shadows i pobaw sie opcja area light parameters i pamietaj aby wlaczyc w decay inverse square fg znajduje sie w zakladce indirect illumination w zakladce final gather pozdro
tweety Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 wciśnij F10, kliknij zakładkę Indirect Illumination, zjedź na sam dół: ostatnia sekcja nazywa się Final Gather. to o tym mowa. włacz i popatrz jak to wygląda. tak jak nielot pisze: cienie typu RaytracedShadows. ponadto ustaw sobie decay na inverse square: Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi