indian Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 (edytowane) Hej :) Modeling: 3Ds Max, Modo, ZBrush Rendering&Postpro: Modo&Photoshop //stara wersja: http://img825.imageshack.us/img825/7325/kobietazblizenie.png //stara wersja :) http://img9.imageshack.us/img9/1768/kobietak.png cheers. Edytowane 25 Maj 2013 przez indian
Logos Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 Moim zdaniem włosy nie pasują do całej reszty, zbyt uproszczone ;) A reszta bardzo ładnie.
Orangegraphics Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 To samo co Logos, cąłość jest mega dokładna, śliczny model i tekstury, z włosy takie stylizowane, nie pasują Świetna praca generalnie, gratki ukończenia czegoś Indian, a nie pozostawienia samego modelu;)
Sunedge Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 Ladna buzia, mnie z kolei koszula sie nie podoba - dziwnie jej sie na klacie uklada ;)
thecrev Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 Wygląda jak shot do postaci z jakiejś gry naprawdę mega, tylko tak jak pisali wyżej włosy nie pasują.
indian Napisano 25 Maj 2013 Autor Napisano 25 Maj 2013 trochę inna i tym razem już całkowicie finalna wersja :) w pierwszym poście, have fun.
Sebazx6r Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 Indian cwaniaku gratuluje fronta, ale włosy to podmalowałeś w P.S. xD... Alphą byś ładnie to ogarną. xD Miażdzysz suty xD poza włosami xD.
plutko Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 Ja troche ponarzekam. Niby jest fajnie, bo to ladny obrazek, szczegolowy i na pierwszy rzut oka nawet mi sie podobal, ale... Przeszkadza mi fakt, ze ta postac jest taka zwyczajna. Wyglada jak polaczenie kilku ikonicznych postaci, ktore zlaly sie w niewybijajca sie niczym mase. Jest wszystko czego oczekujemy od "podrozniczki": brazowe spodnie, ubrudzona biala koszula podkreslajaca biust, trapery, branzoletka z rzemykow, zmierzwione ciemne wlosy i zadrapania na twarzy o lekkich meskich rysach. A jednoczesnie nie ma nic co by nadalo jakis indywidualny rys tej postaci. Nic nie wskazuje skad pochodzi, gdzie byla, co lubi itp.. Nawet nie wiem jakich ramach czasowych ja umiescic, bo spokojnie moglaby pochodzic z polowy XX wieku jak i byc nam terazniejsza. Wiec to bardziej zarzuty do samego pomyslu postaci niz do wykonania. Po prostu nie widze jej jako glownej postaci w wysokobudzetowym filmie, bardziej pasuje na drugoplanowa pania archeolog w filmie klasy B. Jest tez troche detali, ktore moglbyby byc lepiej rozwiazane: dziwny ksztalt piersi, faldy na kolanach, sztywny material koszuli, malo logicznie rozlozony brud.
Gość Chrupek3D Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 ładna panna, troszkę taka porcelanowa, ale... do zakochania jeden krok :-)
floo Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 @indian no no ;) gratuluje! Ładna postać, widać skill rośnie. Poprawił bym koszulę z przodu, dziwnie odstaje, jakby pod spodem był jakiś stelaż, nieforemnie. Paluszki zbyt szczupłe względem dłoni. Czekam na kolejne modele :)
indian Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 dzięki panowie za miłe słowa, cieszy mnie to że ta pracka się wam spodobała, w mniejszym bądź większym stopniu :) plutko dzięki bardzo zią za komenta :D fajnie jak wpadnie jakiś pros do wątku :) Ogólnie chciałem zrobić laskę która nie będzie brzydka,nauczyć się robić LP,układać UV dla charactersów, wypalać mapki, wkuć Modo, skminić renderowanie postaci, i podexpić w postpro :D kilka z tych punktów się chyba udało :D Co do modelu to rzeczywiście jesto on dosyć biedny, chciałem zrobić jeszcze jakąś torbę czy kijek :) ale zabrakło mi chęci :) Zgadzam się z tobą w prawie wszystkim co podałeś, zapamiętam uwagi i poprawię się w kolejnych prackach :) Wpadaj częściej bro :D Chrupek3D porcelanowa ... hmmm :D no muszę podćwiczyć się w tym sss w modo jeszcze :D floo siema zią, gdzieś ty się podziewał, teczka pusta, nie ma cię na forum, albo to mnie nie ma na forum... hmmm :D nadrobię to :) Teraz jak na to patrzę to też poprawił bym milion rzeczy, anyway, następny będzie lepszy :D
KaliditusZaliditey Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 Straszna sylwetka,a włosy wyglądają jak tania niedopasowana peruka, tkaniny masakra, mówię to jako 2 wymiarowiec, ale boli mnie patrzenie na nią. Sorry za krytykę, ale po to też jest to forum. Wyobrażam sobie, że zrobienie ładnej kobiety to najtrudniejszy kawałek chleba w 3d, więc szacun za podjęcie tematu i może następnym razem będzie lepiej.
indian Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 dzięki bardzo zią :D mam nadzieję że będzie lepiej :)
floo Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 mam nadziej że wkrótce coś wrzucę i Ty dołożysz swoje małe co nie co ;)
Cent Napisano 28 Maj 2013 Napisano 28 Maj 2013 Wygląda jakoś tak mało swojo. Włosy się wybijają przez co wygląda to na 2D niż 3D... A gdzie kapelusz? /) ?
PLS Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 Spoko pani podróżnik:) Widzę dużą inspirację renderami Lizy z FC3:] Właśnie tam ona miała jeszcze apaszkę i torbę, co sprawiało, że więcej się dzieje na modelu. Jestem przekonany, że z czasem zaczniesz bawić się w coraz to większe detale - bo to z czasem człowiek w sobie wyrabia. Najpierw chce jak najszybciej dokończyć postać i ma gdzieś większy detal, a później zaczyna więcej czasu na to poświęcać:] Co do samej laseczki, polecałbym w ZB zrobić więcej mocnych fałdek na koszuli, bo przy takim kolorze i materiale potrafią zanikać w finalnym renderze.
indian Napisano 31 Maj 2013 Autor Napisano 31 Maj 2013 Liza była wielką inspiracją mą :D chciałem dodać jeszcze kilka pierdół ale przyjdzie na to czas w kolejnym projekcie :) dzięki za tipy zią :) cheers.
Gość Camilla Napisano 1 Czerwiec 2013 Napisano 1 Czerwiec 2013 Zgadzam się z plutko, że postać sama w sobie z pomysłu mało ciekawa. Myślę, że wiele dałaby zmiana fryzury, bo twarz jest ładna. Wykonanie bardzo, bardzo mi się podoba. Sama tak nie umiem... jestem daleko za Murzynami :)
Rekomendowane odpowiedzi