Napisano 4 Sierpień 201311 l Autodesk wypuścił drugi zestaw poprawek dla programu 3ds max 2014 oraz 3ds max 2014 Design. W tym wydaniu SP Poprawiono dwa krytyczne błędy. Pełna treść: 3ds max 2014 Service Pack 2
Napisano 4 Sierpień 201311 l dzis jestem ciety... A niekonczaca sie selekcja? Tego nie poprawia, bo to zapewne nowy feature....
Napisano 4 Sierpień 201311 l Ciekawy kiedy poprawią ciulowo działającego cuta (pozostają niewidoczne rzeczy, trzeba włączyć i wyłączyc cuta) albo target weld, który nie działa jeśli nie ma pomiędzy werteksami powierzchni.
Napisano 5 Sierpień 201311 l Niekończąca się selekcja? Tak, u mnie przy zaznaczaniu bardzo czesto selekcja sie.... nie konczy :D Jezdzisz kursorem i zaznaczasz wszystko na viewporcie :D I to nie jedyny komp na ktorym to zauwazylem. Ale ja dzialam na ustawieniach majkowych, moze to jest wina
Napisano 6 Sierpień 201311 l U mnie mat editor przy pierwszym otwieraniu dalej się zamula i trzeba czekać nieraz ok. minuty aż się pojawią wszystkie materiały.
Napisano 6 Sierpień 201311 l Siwy - sprawdź jaki masz silnik renderujący w mat editorze. Jeżeli masz vraya, to ustaw Adv a nie RT, a jeżeli Iraya, to ustaw mentalraya:) P.s. świezy link http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9241178#section1
Napisano 6 Sierpień 201311 l Juzwa - a może control lub myszka ci sie blokuje?:) Nie bo tak dzialam czasami na tablecie i tez jest tak samo. W pracy tez selekcja lubi sie nie konczyc :) Ale efekt podobny jakby sie wlasnie ctrl przycial. Compact/Slate Material editory prawda, laduja sie dlugo. Szczegolnie jak masz ciezka scene. Ale jestem pewien ze jest to taki pic na wode fotomontaz zeby przyspieszyc maxa. Po w nizszych werjsach ladowal material editor na starcie, a teraz dopiero jak tego potrzeujesz.
Napisano 6 Sierpień 201311 l deshu jeśli jest tak jak mówisz to nawet ten pic na wode fotomontaż im nie wyszedł, bo 3dsmax na ssd nadal ładuje się za długo ( jakieś 20-25 sek ) gdzie każda normalna aplikacja na ssd ładuje się max w 10 ;) zdolne bestie nawet poniżej 2 sek
Napisano 6 Sierpień 201311 l Racja NV, tak samo u mnie. Aż zdziwiony byłem, w porównaniu z wersją 2012, gdzie to się działo w mig. Ale chyba nawet z 2013 nie było tak źle.
Napisano 6 Sierpień 201311 l 2012 ładuje mi się w 10-12sek chociaż to nadal za wolno na ssd, ewidentnie widać że coś mają z kodem nie tak. Nie wiem czy to jakieś pozostałości kodu z lat 90, nie zoptymalizowane pluginy który zostały wykupione i zintegrowane czy jakieś biblioteki windowsowe ... chociaż to ostatnie bym wykluczył bo jest masa programów pisanych/konwertowanych pod windowsa które uruchamiają sie tak samo szybko lub szybciej niż na linuxie np. blender (1-2sek ). Już te 5 sek w tą czy w tamtą mi różnicy nie robi, ale jeśli najnowsza wersja ładuje się prawie 2x dłużej no to feature na pewno nie jest ;)
Napisano 6 Sierpień 201311 l Zrobiłem małe porównanie laptop i5 6giga ramu HDD. za 2400zł 3dsmax design 2013 - 2 minuty i 27 sekund. Modo 701 - 16 sekund Zbrush 4R5 - 14 sekund Blender 2.67 - 3 sekundy.
Napisano 6 Sierpień 201311 l No ładowanie maxa na hdd to już w ogóle porażka ;) Ciekawe jak maya wypada, muszę kiedyś pobrać triala.
Napisano 6 Sierpień 201311 l przydało by się ściagnąc triala 2014 i przetestować ale mi się niechce ^^
Napisano 6 Sierpień 201311 l max 2014 laduje sie bardzo szybko w porownaniu do poprzednikow, u mnie na ssd odpala max 20sec przy obciazeniu maxymalnym i renderach w tle. Ale tak jak wczesneij wspomnialem mysle ze jest to efekt odciazenia ladowania komponentow ktore laduja sie potem juz w trakcie uzywania (Material Editor, PFlow itd....). Zaden ze mnie programista ale tak na chlopski rozum. A tak mi sie przypomnialo bo kiedys gdzie ktos odkopal, nie wiem nawet czy tutaj czy nie.... pierwsza wersja 3d studio na DOSa z 1988 roku!
Napisano 6 Sierpień 201311 l No to ja juz wole zeby otwieral sie te 2 minuty i tak edytor materialiw jak jest duza scena umiera co jest komucznie smiesznie to teraz to bedzie chyba jakas masakra czy to jakos chodzi dobrze?
Napisano 6 Sierpień 201311 l Nie wiem o co chodzi z tym otwieraniem materialow. Przeciez to sie normalnie otwiera.
Napisano 6 Sierpień 201311 l Traitor - ciesze sie, że nie jestem jedyny, któremu maks chodzi normalnie:P NV - nie ja pisałem o picu na wode. Kramon - bez przecinków tego nie rozszyfruje.
Napisano 7 Sierpień 201311 l Deshu: faktycznie pomyłka, przepraszam :) Hmm mi max 2014 działa normalnie, ale 20 sek ładowania na ssd to na prawdę nie jest ok, bo oznacza czas jakiś 2-3x dłuższy na hdd, w skrajnych przypadkach jeszcze dłużej. ME może zamula jak jest strasznie dużo materiałów na jednym widoku, tak poza tym to chodzi ok.
Napisano 7 Sierpień 201311 l Pewnie to kwestia kompozycji sprzetu, tak jak pisalem, u mnie na ssd laduje sie 12sek. ps. Pamietacie czasy jak sie czekalo 45min na wczytanie Karateki na Atari?:) 3min walki i ladowanie gry od nowa:):)
Napisano 7 Sierpień 201311 l 45 minut wczytywania pod warunkiem, że nie pojawił się jakiś błąd w transmisji :-) I od nowa. Za to ile potrafiło się zmieścić w mikroskopijnej ilości pamięci komputera.
Napisano 7 Sierpień 201311 l Atari mglisto pamiętam , sam nie posiadałem, widziałem u kuzyna. Natomiast na amidze już śmigałem ostro, grafika na amidze początkowo przeganiała pierwsze pc'ty ;)
Napisano 7 Sierpień 201311 l Atari - przewijanie kaset flamastrem i loteria - jaka gra sie wczyta. Czasy.
Napisano 8 Sierpień 201311 l Siwy - sprawdź jaki masz silnik renderujący w mat editorze. Jeżeli masz vraya, to ustaw Adv a nie RT, a jeżeli Iraya, to ustaw mentalraya:) P.s. świezy link http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9241178#section1 mam vray adv w mateditorze. Sceny są lepione ze starszych i z różnych wersji maxa ale mimo wszystko w poprzedniej wersji mat editor tak się nie zawieszał. Jest tak tylko na niektórych scenach i tylko przy pierwszym odpaleniu mat editora, później już ok.
Napisano 8 Sierpień 201311 l U mnie też mat.editor przy pierwszym uruchomieniu na wczytanej, gotowej scenie, chwilę "pracuje" zanim pokażą się wszystkie materiały. Może to wynika z tego, że tekstury trzymam na dysku sieciowym i Max trochę potrzebuje, żeby ścieżki sieciowe "jakoś tam" odświeżyć?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto