Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie.

Od bardzo długiego czasu nie wrzucałem nic na forum max3d. W dużej mierze wynikało to z przytłaczającej ilości pracy na codzień, a także z faktu, że nie chciałem pokazywać jakiś wycinków rzeczy na które nałożone są różnej maści embarga lub same w sobie, bez odniesienia do całości są mało interesujące i niespójne. Udało się jednak zebrać do kupy materiały z projektu, nad którym Division 48 miało przyjemność pracować na początku tego roku dla wydawnictwa Ubisoft. Jest to jedna z trzech wykonanych animacji, którą możemy pokazać wraz z materiałami dodatkowymi. ( dwie pozostałe będziemy mogli pokazać w okolicach początku przyszłego roku ). A zatem zapraszam do oglądania i zachęcam do opcji Full screen.

 

Animacja jest dziełem zbiorowym a pełną liste płac można znaleźć tu:

http://www.behance.net/gallery/Might-and-Magic-X-Legacy-Intro/10633661

 

 

Animacja:

 

 

Breakdown:

 

 

 

Final stills:

 

qr7t.jpg

 

 

cu5k.jpg

 

 

qlsz.jpg

 

mukx.jpg

 

 

ugps.jpg

 

 

 

 

 

u9wk.jpg

 

 

q67q.jpg

Edytowane przez GrzegorzPrzybys
  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cud i miód :) Krecha genialna, animacja tak samo, nic tylko oczy cieszyć. A do tego taka znana marka - gratuluje! :D

 

Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;]

 

Też bym czekała na tą grę z chęcią ale jak zobaczyłam grafikę, jaka występuje w obecnej 'alfie' to się przestraszyłam ( o tutaj

). :o
Napisano

Pumax w m&m grafika nigdy nie urywała ... była raczej specyficzna, ale sama gra dawała rade :) ja bym chciał zobaczyć kolejne częsci ishar , lands of lore i remake betrayal at krondor :D

Napisano

Noo, porzadnie to wyglada!! Znacznie lepiej niz filmiki poczatkowe do guildwarsow czy filmiki wiekszosci gier ktore zdecydowaly sie na opowiadanie historii swiata w podobny sposob. :) fajnie ze animacja jest wspomagana 3d, od razu wyglada to dzieki temu solidniej :) takze wizualnie fajnie :)

 

a co to jest ta firma division48? Outsource robicie? :)

Napisano

Dzięki wszystkim serdecznie za dobre słowa. Wlozylismy w to maks swojej energii. teraz z perspektywy prawie pól roku wiemy ze moglibyśmy zrobić to lepiej. Ale tak jest prawie zawsze.

 

Telthona- division48 to studio które powolalismy do życia jakieś 2 lata temu i tak główna ideą jest outsource większych części dużych projektów. Jak chociażby animacje, cutsceny, identyfikacje wizualne etc. Do tej pory pracowaliśmy przy animacjach właśnie do m&m, call of juarez gunslinger a aktualnie mamy przyjemność pracować przy najnowszym wiedźminie.

Napisano

Mmm, no prosze! ;) w takim razie gratsy, fajnie ze Was wzieli do witchera, zdaje sie ze mozecie odwalic kawal dobrej roboty :) stronke porzadna zalozcie, to moze wiecej zagranicznych klientow tez sie utrafi :) zdaje sie ze polskie firmy powoli powoli zaczynaja funkcjonowac w gamedevie jak jakis wyznacznik jakosci, haha. Wiec trzymam kciuki i zycze powodzenia :)

Napisano (edytowane)

proponuję przeniesc ten wątek do działu "animacja" wiecej w tym 3d niz 2d ;) ... no dobra, po równo - niech będzie ;)

Edytowane przez jaras
Napisano

Tak jak już wspominałem na FB, świetna robota i gratulacje dla ekipy!

 

Lwią cześć budują ilustracje ale gdyby nie 3d to myślę, że prezentacja byłaby mniej ciekawa i mdła.

 

Z niecierpliwością czekam na kolejne dwa materiały.

Zakładam, że M&M X Legacy był wykonywany jako pierwszy [?] jeśli tak to kolejne zapowiadają się równie dobrze lub nawet lepiej ;).

 

Oby więcej i pozdrawiam

Michał

Napisano

Super robota!

Szkoda, ze obraz lekko skacze, to pewnie przez timeremapping też miałem ten problem u siebie.

Ale ogólnie nie przeszkadza to w odbiorze, świetne wrażenie.

Gratki!

Napisano

Śliczne, na prawdę śliczne. Spokojne i dobrze opowiedziane. Lektorka też dała rade, a to rzadkość. Wyszło tak 'audiobookowo'.

 

Jedyna scena która odstaje to tam gdzie kamera wycofuje się przez balkon - nie jakościowo, ale stylistycznie.

 

Chciałbym zapytać:

Rysunki były nakładane na 3d planarną projekcja? Najpierw było finalne 3d, czy finalne 2d?

Napisano

Świetnie to wygląda, naprawdę się przyłożyliście. Gratulacje :)

 

Jeśli to nie tajemnica to: Jaki mieliście wpływ na narracje? Bo tak szczerze to dosyć mocno odstaje od strony plastycznej.

 

No i czy Ubi przyszło do was z zamysłem na powielenie schematu z diablo czy urodziło się to jakoś w trakcie ubierania zamysłu w realizowalną formę?

 

Jeszcze raz gratulacje super wykonania.

Napisano

Deshu - w wiekszosci scen najpierw było finalne 2d. Ale są tez wyjątki - np scena z miastem gdzie tło było na warstwach a pierwsze plany od początku 3d plus teksturowanie stylizowanymi teksturami.

 

Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Ale mieliśmy za to duża swobodę w komponowaniu samych scen, klimacie, pomysłach na kadry. Tu zostawiono nam naprawdę luźną rękę.

No a m&m jest jaki jest. Niektórzy lubią ten klimat inni nie. Ja osobiście cieszę sie ze będę mógł niedługo pokazać przy wiedźminie wiecej rzeczy które są bliższe mojemu sercu i gustowi.

 

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za dobre słowa!

Napisano

Gratuluje projektu:)

szkoda tylko że na tych statykach tylko flagi powiewają i gdzieniegdzie partikle, wyglądało by o wiele lepiej jakby chociaż drobne detale także były animowane czy symulowane jak żagle, pióra czy nawet szaty ubrań w niektórych ujęciach.

 

Czasem takie intro jest lepsze od pełnych animacji, skupia uwagę na historii a nie na efektach, nie odwraca uwagi.

 

Mnie nie powaliło na kolanach ani szczęki nie urwało, mimo to kawał solidnej roboty wykonaliście.

W małym teamie jak widać po creditsach nie jest łatwo jeśli jedna osoba robi wiele rzeczy.

 

Życzę kolejnych udziałów przy tak dużych produkcjach:)

Napisano

Świetne! Klimatyczne,bardzo czyste i wyraziste! Ja nadal będę twierdził że ty powinieneś komiksy śmigać, choć zdaję sobie sprawę że kapusty z tego nie ma pewnie :D

Napisano

Dzięki serdeczne Kuba. Ale wiesz co o tym sądze ;) Nie chodzi tylko o kapustę ale o nastawienie i chęci. Mam za dużo pomysłów w głowie i chęci na zrobienie różnych rzeczy, żeby zamykać się na pół roku w domu i rysować jedną historię tym samym stylem.

Napisano
Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym.

 

Takie miałem przeczucie, cóż tak bywa... w sumie to znam to aż za dobrze ;) ale co do kwestii klimatu/plastyki to powinieneś być spokojny, jest się czym pochwalić.

 

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności