Napisano 29 Sierpień 201311 l Witam serdecznie. Od bardzo długiego czasu nie wrzucałem nic na forum max3d. W dużej mierze wynikało to z przytłaczającej ilości pracy na codzień, a także z faktu, że nie chciałem pokazywać jakiś wycinków rzeczy na które nałożone są różnej maści embarga lub same w sobie, bez odniesienia do całości są mało interesujące i niespójne. Udało się jednak zebrać do kupy materiały z projektu, nad którym Division 48 miało przyjemność pracować na początku tego roku dla wydawnictwa Ubisoft. Jest to jedna z trzech wykonanych animacji, którą możemy pokazać wraz z materiałami dodatkowymi. ( dwie pozostałe będziemy mogli pokazać w okolicach początku przyszłego roku ). A zatem zapraszam do oglądania i zachęcam do opcji Full screen. Animacja jest dziełem zbiorowym a pełną liste płac można znaleźć tu: http://www.behance.net/gallery/Might-and-Magic-X-Legacy-Intro/10633661 Animacja: Breakdown: Final stills: Edytowane 30 Sierpień 201311 l przez GrzegorzPrzybys
Napisano 30 Sierpień 201311 l wohoho czekałam ,czekałam i się w końcu doczekałam :D mega gratulacje dla całej ekipy !! świetny materiał. Brak mi słów na cokolwiek więcej :D:D:D
Napisano 30 Sierpień 201311 l takie rzeczy to jako artykuł na fronta :) bardzo fajny ten Breakdown dzięki !
Napisano 30 Sierpień 201311 l Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;]
Napisano 30 Sierpień 201311 l Cud i miód :) Krecha genialna, animacja tak samo, nic tylko oczy cieszyć. A do tego taka znana marka - gratuluje! :D Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;] Też bym czekała na tą grę z chęcią ale jak zobaczyłam grafikę, jaka występuje w obecnej 'alfie' to się przestraszyłam ( o tutaj ). :o
Napisano 30 Sierpień 201311 l Pumax w m&m grafika nigdy nie urywała ... była raczej specyficzna, ale sama gra dawała rade :) ja bym chciał zobaczyć kolejne częsci ishar , lands of lore i remake betrayal at krondor :D
Napisano 31 Sierpień 201311 l Noo, porzadnie to wyglada!! Znacznie lepiej niz filmiki poczatkowe do guildwarsow czy filmiki wiekszosci gier ktore zdecydowaly sie na opowiadanie historii swiata w podobny sposob. :) fajnie ze animacja jest wspomagana 3d, od razu wyglada to dzieki temu solidniej :) takze wizualnie fajnie :) a co to jest ta firma division48? Outsource robicie? :)
Napisano 31 Sierpień 201311 l Autor Dzięki wszystkim serdecznie za dobre słowa. Wlozylismy w to maks swojej energii. teraz z perspektywy prawie pól roku wiemy ze moglibyśmy zrobić to lepiej. Ale tak jest prawie zawsze. Telthona- division48 to studio które powolalismy do życia jakieś 2 lata temu i tak główna ideą jest outsource większych części dużych projektów. Jak chociażby animacje, cutsceny, identyfikacje wizualne etc. Do tej pory pracowaliśmy przy animacjach właśnie do m&m, call of juarez gunslinger a aktualnie mamy przyjemność pracować przy najnowszym wiedźminie.
Napisano 31 Sierpień 201311 l Mmm, no prosze! ;) w takim razie gratsy, fajnie ze Was wzieli do witchera, zdaje sie ze mozecie odwalic kawal dobrej roboty :) stronke porzadna zalozcie, to moze wiecej zagranicznych klientow tez sie utrafi :) zdaje sie ze polskie firmy powoli powoli zaczynaja funkcjonowac w gamedevie jak jakis wyznacznik jakosci, haha. Wiec trzymam kciuki i zycze powodzenia :)
Napisano 2 Wrzesień 201311 l proponuję przeniesc ten wątek do działu "animacja" wiecej w tym 3d niz 2d ;) ... no dobra, po równo - niech będzie ;) Edytowane 2 Wrzesień 201311 l przez jaras
Napisano 4 Wrzesień 201311 l Tak jak już wspominałem na FB, świetna robota i gratulacje dla ekipy! Lwią cześć budują ilustracje ale gdyby nie 3d to myślę, że prezentacja byłaby mniej ciekawa i mdła. Z niecierpliwością czekam na kolejne dwa materiały. Zakładam, że M&M X Legacy był wykonywany jako pierwszy [?] jeśli tak to kolejne zapowiadają się równie dobrze lub nawet lepiej ;). Oby więcej i pozdrawiam Michał
Napisano 4 Wrzesień 201311 l bardzo ladne! najbardziej scena przy mapie mi sie spodobala i statki na morzu
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Super robota! Szkoda, ze obraz lekko skacze, to pewnie przez timeremapping też miałem ten problem u siebie. Ale ogólnie nie przeszkadza to w odbiorze, świetne wrażenie. Gratki!
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Śliczne, na prawdę śliczne. Spokojne i dobrze opowiedziane. Lektorka też dała rade, a to rzadkość. Wyszło tak 'audiobookowo'. Jedyna scena która odstaje to tam gdzie kamera wycofuje się przez balkon - nie jakościowo, ale stylistycznie. Chciałbym zapytać: Rysunki były nakładane na 3d planarną projekcja? Najpierw było finalne 3d, czy finalne 2d?
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Świetnie to wygląda, naprawdę się przyłożyliście. Gratulacje :) Jeśli to nie tajemnica to: Jaki mieliście wpływ na narracje? Bo tak szczerze to dosyć mocno odstaje od strony plastycznej. No i czy Ubi przyszło do was z zamysłem na powielenie schematu z diablo czy urodziło się to jakoś w trakcie ubierania zamysłu w realizowalną formę? Jeszcze raz gratulacje super wykonania.
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Woooo matko... Masakrycznie dobre. Szalenie wysoki poziom i piekne polaczenie 2D i 3D. Wielki szacun Panie i Panowie ;]
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Autor Deshu - w wiekszosci scen najpierw było finalne 2d. Ale są tez wyjątki - np scena z miastem gdzie tło było na warstwach a pierwsze plany od początku 3d plus teksturowanie stylizowanymi teksturami. Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Ale mieliśmy za to duża swobodę w komponowaniu samych scen, klimacie, pomysłach na kadry. Tu zostawiono nam naprawdę luźną rękę. No a m&m jest jaki jest. Niektórzy lubią ten klimat inni nie. Ja osobiście cieszę sie ze będę mógł niedługo pokazać przy wiedźminie wiecej rzeczy które są bliższe mojemu sercu i gustowi. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za dobre słowa!
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Gratuluje projektu:) szkoda tylko że na tych statykach tylko flagi powiewają i gdzieniegdzie partikle, wyglądało by o wiele lepiej jakby chociaż drobne detale także były animowane czy symulowane jak żagle, pióra czy nawet szaty ubrań w niektórych ujęciach. Czasem takie intro jest lepsze od pełnych animacji, skupia uwagę na historii a nie na efektach, nie odwraca uwagi. Mnie nie powaliło na kolanach ani szczęki nie urwało, mimo to kawał solidnej roboty wykonaliście. W małym teamie jak widać po creditsach nie jest łatwo jeśli jedna osoba robi wiele rzeczy. Życzę kolejnych udziałów przy tak dużych produkcjach:)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Świetne! Klimatyczne,bardzo czyste i wyraziste! Ja nadal będę twierdził że ty powinieneś komiksy śmigać, choć zdaję sobie sprawę że kapusty z tego nie ma pewnie :D
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Autor Dzięki serdeczne Kuba. Ale wiesz co o tym sądze ;) Nie chodzi tylko o kapustę ale o nastawienie i chęci. Mam za dużo pomysłów w głowie i chęci na zrobienie różnych rzeczy, żeby zamykać się na pół roku w domu i rysować jedną historię tym samym stylem.
Napisano 10 Wrzesień 201311 l Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Takie miałem przeczucie, cóż tak bywa... w sumie to znam to aż za dobrze ;) ale co do kwestii klimatu/plastyki to powinieneś być spokojny, jest się czym pochwalić. Pozdrawiam,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto