Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

Od bardzo długiego czasu nie wrzucałem nic na forum max3d. W dużej mierze wynikało to z przytłaczającej ilości pracy na codzień, a także z faktu, że nie chciałem pokazywać jakiś wycinków rzeczy na które nałożone są różnej maści embarga lub same w sobie, bez odniesienia do całości są mało interesujące i niespójne. Udało się jednak zebrać do kupy materiały z projektu, nad którym Division 48 miało przyjemność pracować na początku tego roku dla wydawnictwa Ubisoft. Jest to jedna z trzech wykonanych animacji, którą możemy pokazać wraz z materiałami dodatkowymi. ( dwie pozostałe będziemy mogli pokazać w okolicach początku przyszłego roku ). A zatem zapraszam do oglądania i zachęcam do opcji Full screen.

 

Animacja jest dziełem zbiorowym a pełną liste płac można znaleźć tu:

http://www.behance.net/gallery/Might-and-Magic-X-Legacy-Intro/10633661

 

 

Animacja:

 

 

Breakdown:

 

 

 

Final stills:

 

qr7t.jpg

 

 

cu5k.jpg

 

 

qlsz.jpg

 

mukx.jpg

 

 

ugps.jpg

 

 

 

 

 

u9wk.jpg

 

 

q67q.jpg

Edytowane przez GrzegorzPrzybys

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wohoho czekałam ,czekałam i się w końcu doczekałam :D mega gratulacje dla całej ekipy !! świetny materiał. Brak mi słów na cokolwiek więcej :D:D:D

Napisano

takie rzeczy to jako artykuł na fronta :) bardzo fajny ten Breakdown dzięki !

Napisano

Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;]

Napisano

Cud i miód :) Krecha genialna, animacja tak samo, nic tylko oczy cieszyć. A do tego taka znana marka - gratuluje! :D

 

Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;]

 

Też bym czekała na tą grę z chęcią ale jak zobaczyłam grafikę, jaka występuje w obecnej 'alfie' to się przestraszyłam ( o tutaj

). :o
Napisano

Pumax w m&m grafika nigdy nie urywała ... była raczej specyficzna, ale sama gra dawała rade :) ja bym chciał zobaczyć kolejne częsci ishar , lands of lore i remake betrayal at krondor :D

Napisano

Noo, porzadnie to wyglada!! Znacznie lepiej niz filmiki poczatkowe do guildwarsow czy filmiki wiekszosci gier ktore zdecydowaly sie na opowiadanie historii swiata w podobny sposob. :) fajnie ze animacja jest wspomagana 3d, od razu wyglada to dzieki temu solidniej :) takze wizualnie fajnie :)

 

a co to jest ta firma division48? Outsource robicie? :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim serdecznie za dobre słowa. Wlozylismy w to maks swojej energii. teraz z perspektywy prawie pól roku wiemy ze moglibyśmy zrobić to lepiej. Ale tak jest prawie zawsze.

 

Telthona- division48 to studio które powolalismy do życia jakieś 2 lata temu i tak główna ideą jest outsource większych części dużych projektów. Jak chociażby animacje, cutsceny, identyfikacje wizualne etc. Do tej pory pracowaliśmy przy animacjach właśnie do m&m, call of juarez gunslinger a aktualnie mamy przyjemność pracować przy najnowszym wiedźminie.

Napisano

Mmm, no prosze! ;) w takim razie gratsy, fajnie ze Was wzieli do witchera, zdaje sie ze mozecie odwalic kawal dobrej roboty :) stronke porzadna zalozcie, to moze wiecej zagranicznych klientow tez sie utrafi :) zdaje sie ze polskie firmy powoli powoli zaczynaja funkcjonowac w gamedevie jak jakis wyznacznik jakosci, haha. Wiec trzymam kciuki i zycze powodzenia :)

Napisano

proponuję przeniesc ten wątek do działu "animacja" wiecej w tym 3d niz 2d ;) ... no dobra, po równo - niech będzie ;)

Edytowane przez jaras

Napisano

Tak jak już wspominałem na FB, świetna robota i gratulacje dla ekipy!

 

Lwią cześć budują ilustracje ale gdyby nie 3d to myślę, że prezentacja byłaby mniej ciekawa i mdła.

 

Z niecierpliwością czekam na kolejne dwa materiały.

Zakładam, że M&M X Legacy był wykonywany jako pierwszy [?] jeśli tak to kolejne zapowiadają się równie dobrze lub nawet lepiej ;).

 

Oby więcej i pozdrawiam

Michał

Napisano

Aż się nie mogę doczekać co w Wieśku wyczarujecie. Oby tak dalej! ^^

Napisano

Chlopaki, wielkie gratulacje, calosc wyglada pro, robi wrazenie!

Napisano

Super robota!

Szkoda, ze obraz lekko skacze, to pewnie przez timeremapping też miałem ten problem u siebie.

Ale ogólnie nie przeszkadza to w odbiorze, świetne wrażenie.

Gratki!

Napisano

Śliczne, na prawdę śliczne. Spokojne i dobrze opowiedziane. Lektorka też dała rade, a to rzadkość. Wyszło tak 'audiobookowo'.

 

Jedyna scena która odstaje to tam gdzie kamera wycofuje się przez balkon - nie jakościowo, ale stylistycznie.

 

Chciałbym zapytać:

Rysunki były nakładane na 3d planarną projekcja? Najpierw było finalne 3d, czy finalne 2d?

Napisano

Świetnie to wygląda, naprawdę się przyłożyliście. Gratulacje :)

 

Jeśli to nie tajemnica to: Jaki mieliście wpływ na narracje? Bo tak szczerze to dosyć mocno odstaje od strony plastycznej.

 

No i czy Ubi przyszło do was z zamysłem na powielenie schematu z diablo czy urodziło się to jakoś w trakcie ubierania zamysłu w realizowalną formę?

 

Jeszcze raz gratulacje super wykonania.

Napisano

Woooo matko... Masakrycznie dobre. Szalenie wysoki poziom i piekne polaczenie 2D i 3D. Wielki szacun Panie i Panowie ;]

Napisano
  • Autor

Deshu - w wiekszosci scen najpierw było finalne 2d. Ale są tez wyjątki - np scena z miastem gdzie tło było na warstwach a pierwsze plany od początku 3d plus teksturowanie stylizowanymi teksturami.

 

Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Ale mieliśmy za to duża swobodę w komponowaniu samych scen, klimacie, pomysłach na kadry. Tu zostawiono nam naprawdę luźną rękę.

No a m&m jest jaki jest. Niektórzy lubią ten klimat inni nie. Ja osobiście cieszę sie ze będę mógł niedługo pokazać przy wiedźminie wiecej rzeczy które są bliższe mojemu sercu i gustowi.

 

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za dobre słowa!

Napisano

Gratuluje projektu:)

szkoda tylko że na tych statykach tylko flagi powiewają i gdzieniegdzie partikle, wyglądało by o wiele lepiej jakby chociaż drobne detale także były animowane czy symulowane jak żagle, pióra czy nawet szaty ubrań w niektórych ujęciach.

 

Czasem takie intro jest lepsze od pełnych animacji, skupia uwagę na historii a nie na efektach, nie odwraca uwagi.

 

Mnie nie powaliło na kolanach ani szczęki nie urwało, mimo to kawał solidnej roboty wykonaliście.

W małym teamie jak widać po creditsach nie jest łatwo jeśli jedna osoba robi wiele rzeczy.

 

Życzę kolejnych udziałów przy tak dużych produkcjach:)

Napisano

Świetne! Klimatyczne,bardzo czyste i wyraziste! Ja nadal będę twierdził że ty powinieneś komiksy śmigać, choć zdaję sobie sprawę że kapusty z tego nie ma pewnie :D

Napisano
  • Autor

Dzięki serdeczne Kuba. Ale wiesz co o tym sądze ;) Nie chodzi tylko o kapustę ale o nastawienie i chęci. Mam za dużo pomysłów w głowie i chęci na zrobienie różnych rzeczy, żeby zamykać się na pół roku w domu i rysować jedną historię tym samym stylem.

Napisano
Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym.

 

Takie miałem przeczucie, cóż tak bywa... w sumie to znam to aż za dobrze ;) ale co do kwestii klimatu/plastyki to powinieneś być spokojny, jest się czym pochwalić.

 

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności