GrzegorzPrzybys Napisano 29 Sierpień 2013 Share Napisano 29 Sierpień 2013 (edytowane) Witam serdecznie. Od bardzo długiego czasu nie wrzucałem nic na forum max3d. W dużej mierze wynikało to z przytłaczającej ilości pracy na codzień, a także z faktu, że nie chciałem pokazywać jakiś wycinków rzeczy na które nałożone są różnej maści embarga lub same w sobie, bez odniesienia do całości są mało interesujące i niespójne. Udało się jednak zebrać do kupy materiały z projektu, nad którym Division 48 miało przyjemność pracować na początku tego roku dla wydawnictwa Ubisoft. Jest to jedna z trzech wykonanych animacji, którą możemy pokazać wraz z materiałami dodatkowymi. ( dwie pozostałe będziemy mogli pokazać w okolicach początku przyszłego roku ). A zatem zapraszam do oglądania i zachęcam do opcji Full screen. Animacja jest dziełem zbiorowym a pełną liste płac można znaleźć tu: http://www.behance.net/gallery/Might-and-Magic-X-Legacy-Intro/10633661 Animacja: Breakdown: Final stills: Edytowane 30 Sierpień 2013 przez GrzegorzPrzybys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soulinka12 Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 wohoho czekałam ,czekałam i się w końcu doczekałam :D mega gratulacje dla całej ekipy !! świetny materiał. Brak mi słów na cokolwiek więcej :D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grass Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 takie rzeczy to jako artykuł na fronta :) bardzo fajny ten Breakdown dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kefas Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 Gratulacje. Niesamowita animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicponim Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 shieeet, smakowite! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pasiterek Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pumax Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 Cud i miód :) Krecha genialna, animacja tak samo, nic tylko oczy cieszyć. A do tego taka znana marka - gratuluje! :D Fajnie, jest to jedyna gra na którą oczekuje w tym momencie. Oby dorównała znakomitej części siódmej. Gratuluję projektu. ;] Też bym czekała na tą grę z chęcią ale jak zobaczyłam grafikę, jaka występuje w obecnej 'alfie' to się przestraszyłam ( o tutaj ). :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grass Napisano 30 Sierpień 2013 Share Napisano 30 Sierpień 2013 Pumax w m&m grafika nigdy nie urywała ... była raczej specyficzna, ale sama gra dawała rade :) ja bym chciał zobaczyć kolejne częsci ishar , lands of lore i remake betrayal at krondor :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Noo, porzadnie to wyglada!! Znacznie lepiej niz filmiki poczatkowe do guildwarsow czy filmiki wiekszosci gier ktore zdecydowaly sie na opowiadanie historii swiata w podobny sposob. :) fajnie ze animacja jest wspomagana 3d, od razu wyglada to dzieki temu solidniej :) takze wizualnie fajnie :) a co to jest ta firma division48? Outsource robicie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 31 Sierpień 2013 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2013 Dzięki wszystkim serdecznie za dobre słowa. Wlozylismy w to maks swojej energii. teraz z perspektywy prawie pól roku wiemy ze moglibyśmy zrobić to lepiej. Ale tak jest prawie zawsze. Telthona- division48 to studio które powolalismy do życia jakieś 2 lata temu i tak główna ideą jest outsource większych części dużych projektów. Jak chociażby animacje, cutsceny, identyfikacje wizualne etc. Do tej pory pracowaliśmy przy animacjach właśnie do m&m, call of juarez gunslinger a aktualnie mamy przyjemność pracować przy najnowszym wiedźminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Mmm, no prosze! ;) w takim razie gratsy, fajnie ze Was wzieli do witchera, zdaje sie ze mozecie odwalic kawal dobrej roboty :) stronke porzadna zalozcie, to moze wiecej zagranicznych klientow tez sie utrafi :) zdaje sie ze polskie firmy powoli powoli zaczynaja funkcjonowac w gamedevie jak jakis wyznacznik jakosci, haha. Wiec trzymam kciuki i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamesanin Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Mapka świata i te pionki... no obłęd :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SammaeL Napisano 31 Sierpień 2013 Share Napisano 31 Sierpień 2013 Moje klimaty :D świetna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 2 Wrzesień 2013 Share Napisano 2 Wrzesień 2013 (edytowane) proponuję przeniesc ten wątek do działu "animacja" wiecej w tym 3d niz 2d ;) ... no dobra, po równo - niech będzie ;) Edytowane 2 Wrzesień 2013 przez jaras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BebeN Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 jakbym ogladał intro d3 nie?:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morbid Karbid Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 Bardzo zgrabne połączenie technik. Fajne rysunki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoolDaddy Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 ..fajne az diablo 3 sie przypomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalNowak Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 Tak jak już wspominałem na FB, świetna robota i gratulacje dla ekipy! Lwią cześć budują ilustracje ale gdyby nie 3d to myślę, że prezentacja byłaby mniej ciekawa i mdła. Z niecierpliwością czekam na kolejne dwa materiały. Zakładam, że M&M X Legacy był wykonywany jako pierwszy [?] jeśli tak to kolejne zapowiadają się równie dobrze lub nawet lepiej ;). Oby więcej i pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nerio Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 Aż się nie mogę doczekać co w Wieśku wyczarujecie. Oby tak dalej! ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 4 Wrzesień 2013 Share Napisano 4 Wrzesień 2013 bardzo ladne! najbardziej scena przy mapie mi sie spodobala i statki na morzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kozlov Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Chlopaki, wielkie gratulacje, calosc wyglada pro, robi wrazenie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WWWoj Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Super robota! Szkoda, ze obraz lekko skacze, to pewnie przez timeremapping też miałem ten problem u siebie. Ale ogólnie nie przeszkadza to w odbiorze, świetne wrażenie. Gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Śliczne, na prawdę śliczne. Spokojne i dobrze opowiedziane. Lektorka też dała rade, a to rzadkość. Wyszło tak 'audiobookowo'. Jedyna scena która odstaje to tam gdzie kamera wycofuje się przez balkon - nie jakościowo, ale stylistycznie. Chciałbym zapytać: Rysunki były nakładane na 3d planarną projekcja? Najpierw było finalne 3d, czy finalne 2d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Świetnie to wygląda, naprawdę się przyłożyliście. Gratulacje :) Jeśli to nie tajemnica to: Jaki mieliście wpływ na narracje? Bo tak szczerze to dosyć mocno odstaje od strony plastycznej. No i czy Ubi przyszło do was z zamysłem na powielenie schematu z diablo czy urodziło się to jakoś w trakcie ubierania zamysłu w realizowalną formę? Jeszcze raz gratulacje super wykonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OmeN2501 Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Woooo matko... Masakrycznie dobre. Szalenie wysoki poziom i piekne polaczenie 2D i 3D. Wielki szacun Panie i Panowie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 5 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Deshu - w wiekszosci scen najpierw było finalne 2d. Ale są tez wyjątki - np scena z miastem gdzie tło było na warstwach a pierwsze plany od początku 3d plus teksturowanie stylizowanymi teksturami. Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Ale mieliśmy za to duża swobodę w komponowaniu samych scen, klimacie, pomysłach na kadry. Tu zostawiono nam naprawdę luźną rękę. No a m&m jest jaki jest. Niektórzy lubią ten klimat inni nie. Ja osobiście cieszę sie ze będę mógł niedługo pokazać przy wiedźminie wiecej rzeczy które są bliższe mojemu sercu i gustowi. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za dobre słowa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 5 Wrzesień 2013 Share Napisano 5 Wrzesień 2013 Gratuluje projektu:) szkoda tylko że na tych statykach tylko flagi powiewają i gdzieniegdzie partikle, wyglądało by o wiele lepiej jakby chociaż drobne detale także były animowane czy symulowane jak żagle, pióra czy nawet szaty ubrań w niektórych ujęciach. Czasem takie intro jest lepsze od pełnych animacji, skupia uwagę na historii a nie na efektach, nie odwraca uwagi. Mnie nie powaliło na kolanach ani szczęki nie urwało, mimo to kawał solidnej roboty wykonaliście. W małym teamie jak widać po creditsach nie jest łatwo jeśli jedna osoba robi wiele rzeczy. Życzę kolejnych udziałów przy tak dużych produkcjach:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JakkaS Napisano 9 Wrzesień 2013 Share Napisano 9 Wrzesień 2013 Świetne! Klimatyczne,bardzo czyste i wyraziste! Ja nadal będę twierdził że ty powinieneś komiksy śmigać, choć zdaję sobie sprawę że kapusty z tego nie ma pewnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 9 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2013 Dzięki serdeczne Kuba. Ale wiesz co o tym sądze ;) Nie chodzi tylko o kapustę ale o nastawienie i chęci. Mam za dużo pomysłów w głowie i chęci na zrobienie różnych rzeczy, żeby zamykać się na pół roku w domu i rysować jedną historię tym samym stylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 10 Wrzesień 2013 Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Gotham- na narracje nie mieliśmy zupełnie żadnego wpływu. Został nam przekazany scenariusz i voice overy i musieliśmy pracować na tym. Takie miałem przeczucie, cóż tak bywa... w sumie to znam to aż za dobrze ;) ale co do kwestii klimatu/plastyki to powinieneś być spokojny, jest się czym pochwalić. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thirdeye Napisano 10 Wrzesień 2013 Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Super. Juz widzialem wczesniej na fb i robi mega wrazenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się