Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

W imieniu zespołu chciałbym przedstawiac wam projekt Assassin's Creed IV Black Flag ktory razem wykonalismy dla Ubisoft Creative Services- San Francisco.

Projekt trwał okolo dwoch miesiecy i sklada sie z dwoch ilustracji. Postacie i textury do nich otrzymalismy od klienta. Cala reszta należała juz do nas.

Jezeli chodzi o cześć 3d. Modelem statku, scenografia oraz upozowaniem postaci zajmowali sie: Piotr Nowacki, Patryk Habryn ( rowniez matte paint), Anna Mierzejewska, Artur Szymczak, Iza Zelmanska oraz Krzysztof Rusinek. Ja bylem odpowiedzialny za "organizacje pracy",ustawienie calosci w scenie, shadery, światła i rendering.

A calosc zgrabnie zlozyli:Karol Klonowski, Karol Kolodzinski, Marcin Kowalski i Michal Lisowski. Ilustracje z racji ze byly przeznaczone do outdooru i prasy renderowalismy i skladalismy w bardzo duzych rozdzielczosciach (prawie 20000 pixeli).

 

Client: Ubisoft Creative Services, San Francisco

Production Studio: Ars Thanea

Executive Creative Director: Peter Jaworowski

Art Director: Karol Kolodzinski, Pawel Szklarski, Karol Klonowski

Lead 3D Artist: Pawel Szklarski

3D Artist: Piotr Nowacki, Patryk Habryn, Anna Mierzejewska, Artur Szymczak, Iza Zelmanska, Krzysztof Rusinek

Digital Artists: Karol Klonowski, Karol Kolodzinski, Marcin Kowalski, Michal Lisowski

Matte Painter: Patryk Habryn

Production Director: Marcin Molski

Producer: Joanna Bak

 

 

 

hd_6969184a6ce139a5ce29dc66bee57372.jpg

 

hd_e2637b74dac621a0eb3acc6e0b3a07ed.jpg

 

hd_fb9e179f912757d0a5cba8d2ab683e9a.jpg

 

hd_b9902673a863fcd83ef11c7215513148.jpg

 

hd_cf31427abc7a489cff742ebadad1e38a.jpg

 

hd_683d20611dc1b6691a8b6715ecdd804d.jpg

 

hd_bb7fa6d2439ddd440ce8e1698539c753.jpg

 

hd_b555a07ef079f27121057e877a0ff414.jpg

 

hd_3f5a0e841294713a1ffeb335e9a8dcac.jpg

 

hd_1b2c9ec1e14e9e91e148f850d44bf960.jpg

Edytowane przez Profeska

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gatuluję projektu jednak można by się czepiać wielu rzeczy, dla mnie najbardziej się rzuciły w oczy słabe twarze postaci jakby w ogóle nie miały żadnych emocji, brakuje w scenie też wyraźniejszych kolorów bo teraz wygląda to trochę wyblakło. Ale tak to naprawdę wysoki poziom.

Napisano

zbrush pewno do postaci :D a sklejone do kupy pewnie w maxie albo mayce.

Napisano

Łooo mega super, Tyle pięknego detalu.

 

p. Tomek

Napisano

Ogien! Zastanawiam sie po cholere Ubisoft ma te swoje studia jak zleca robote tak czy siak podwykonawcom ;) Ale z drugiej strony dobrze ze zleca - dobra robota panowie i panie!

Napisano

Kapitalna rzecz!!! Detal powala. Pytanie mam, jeśli można ;) Te wszystkie połamane deski są 3d czy tylko część (np. te na pierwszym planie)? Te deski z wybuchających okrętów to też modele czy podmalówka w PS? W ogóle jestem ciekaw jak robiliście dechy i złamania. ProCutter + ręczne korekcje, żeby dobrze wyglądało czy jakiś plugin specjany?

Mnóstwo pracy włożonej, i to widać! Wielkie gratulacje, napatrzeć się nie moge :)

Pozdrawiam.

Napisano

Miałem zadać podobne pytania co xmass, także również czekam :D

Rewelacyjna robota. Detal, kolory, całość, no i badass Edward :) Najmniej mi się chyba podoba twarz Blackbearda.

Gratuluję projektu!

Napisano

baardzo mi się podoba kompozycja żagli. Symetryczne, czyste i konkretne. Bruk i ogień też wyszły przecudnie! :>

Napisano

Paweł praca z Tobą przy tym projekcie była czystą przyjemnością :D:D:D:D:D W ogóle praca z Tobą to profeska i sam sos :D:D

Napisano

no ale contact Shadows to już mogliście dorobić :D

drugi plakat zdecydowanie dużo dużo lepszy,

na pierwszym drażnią brak spójności pomiędzy poszczególnymi elementami, postacie odcinają się od tła, tło od pierwszego planu żagle od statku :)

ale za drugi plakacik wielkie gratki, fajny projekt aby więcej takich życzę

Napisano

fajnie się pracowało :) efekt świetny, gratuluję i pozdrawiam całą ekipe

Napisano
  • Autor

Hej

Dziekujemy za pozytywny odbior i komentarze.

 

@thecrev Kolory zostaly dopasowane zgodnie z zaleceniami Ubisoftu do stałej "lini kolorystycznej" key visuali Assassin's Creed tak wiec nie moglismy za bardzo poszalec.

 

@plasti Soft to 3ds max render Vray a kompozycja Ps.

 

@xmass wybuchy I Wiekoszsc desek to photosop :) Tylko pare na pierwszym planie to 3d. Na kazda ilustracje mielismy miesiac.

Do tego zmiany koncepcji klienta co do wygladu , usawienie postaci w scenie i ich ilosc plus inne rzeczy nie daly nam czasu na rzezbienie drobnych rzeczy w 3d. A szkoda;)

 

@mrkrzysiek Duzo Racji ale.... Ubisoft dostał od nas- zgodnie z umowa- do kazdej ilustracji finalne pliki psd (zlozone wlasciwie przez nas) z wieloma warstwami (osobno kazda postac, zagle , liny, cala scenografia rozbita na czesci, cienie...etc). I wersje "portowa" zaczal po swojemu ustawiac.

Nasz finalna wersja nie ma takich bugow:).A zgodnie z umowa nie mozemy pokazywac innych wersji niz wersje Ubisoftu.

 

Jezli macie jakies pytanie chetnie odpowiem

Pozdrawiam

Paweł

Edytowane przez Profeska

Napisano

Więc na wstępie gratuluję projektu.

 

  Profeska napisał:

 

Jezli macie jakies pytanie chetnie odpowiem

 

 

No to jedziem :)

 

1.Czy postacie, które dostarczył Wam klient były już zriggowane, jeśli nie to czy sami to robiliście czy może w Zbrushu ustawialiście pozę (a może jakaś inna metoda) ?

 

2.Produkt końcowy jest złożony z myślą o bardzo dużych rozdzielczościach (portretowy to już w ogóle gigant), jednakże na zoomie postać assasyna już zaczyna tracić wyrazistość. Jest to celowy zabieg z Waszej strony w formie prezentacji zooma (może taka umowa z klientem), czy może materiał dostarczony przez klienta jest uszyty na niezbyt wysokich rozdziałkach, czy może (i tu nie wiem co) ?

 

3. Jak rozkminialiście motion blura do drugiego obrazka? Zrobiliście jakiś szybki render w ruchu dla referencji, czy może jakieś klatki z filmów braliście za referki czy wszystko na czuja ? (tutaj jestem świadom sprzedania "know how", więc zrozumiem jeśli będzie brak odpowiedzi ;) )

 

4. Model zatopionego statku na drugim obrazku to 3d czy tylko PS ?

 

5. Jak bardzo zalała Was krew gdy klient zaczął się bawić Waszymi bebechami :P ?

Napisano
  • Autor

he he

@strzyg - Edwrad mial juz ladne riggi. Reszta byla dostarczona w obj. Pozami zajmowali sie Iza i Krzys. Ale z tego co wiem to byl mix zbrusha i maxa. Moze sie myle?:)

 

- Postac Edwarda do drugiej wersji byla renderowana przez nas do wysokich rozdzialek ale Ubisoft zazyczyl sobie zebysmy wstawili ich edwrada z jpg:)- jak zauwazyles w nizszej rozdzielczosci. Wiec musielismy lekko ja dopasowac do Tla. I tez nie mozemy pokazywac swojej-taki deal z Ubisiftem.

 

- Nie bylo zadnego blura robionego w 3d.Ten co jest wyczarowali chlopcy z 2d. A jak to zrobili to juz nie wiem.

 

- Model statku w tle byl renderowany w calosci . A ladnie go rozbil na czesci znow nasz dzial 2d.

 

- Lepiej zebys nie widział:)

Edytowane przez Profeska

Napisano

zrigowana była tylko główna postać więc reszte musiałam sama ogarnąć:) tak jak już napisał Paweł - pozowane były w maxie oraz w zbrushu,... w zbrushu również dodawałam lekką mimike, nie można było jednak za bardzo zaszaleć:)

Edytowane przez Selena

Napisano

Selena & Profeska - Dzięki wielkie za odpowiedź. Fajnie usłyszeć konkretne info na temat topowych projektów.

 

  Profeska napisał:

- Lepiej zebys nie widział:)

HAHAHA, no to domyślam się ;)

Napisano
  Profeska napisał:
Ilustracje z racji ze byly przeznaczone do outdooru i prasy renderowalismy i skladalismy w bardzo duzych rozdzielczosciach (prawie 20000 pixeli).

Wszystkie w 20k? Wysokości czy szerokości?

Jest szansa żeby zobaczyć jakiś fragment przed przeróbką grafików 2D? :) Dzięki!

Napisano

A u mnie z kolei ciut inny pipeline niż u Seleny - ale też bardzo podobnie :) Całość riggowana i pozowana w Zbrushu na ZSpheres. W maxie tylko drobne korekty naciągnięć na twardych elementach strojów, które nie powinny być elastyczne. Tyle.

Gratulacje dla całego zespołu - efekt końcowy jest rewelacyjny! :)

Napisano

szkoda tylko, ze zagileki zostaly potraktowane troche tak po macoszemu. reszta super

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności