Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Soft:

Maya 2013/14 Mental Ray, Photoshop, Zbrush, Nuke.

 

Opis sceny:

Scena przedstawia moment zatrzymania nielegalnego imigranta przez detektywa służb imigracyjnych. Po dłoniach można się domyślić, że osobnik nie jest z naszej planety. Ujęcie przedstawione jest z oczu aresztowanego.

 

 

Wersja końcowa:

I25Jq0n.jpg

 

Edit:

Link do większej wersji:

http://i.imgur.com/I25Jq0n.jpg

 

Kt45XtR.png

______________________________________________________________________________________

 

Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie.

Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów.

 

3ha2X3c.jpg

 

Edit:

Link do większej wersji:

http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg

 

wKHJWJU.png

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

_______________________________________________________________________________________

Pierwotna koncepcja:

____________________________________________________

Policjant po akcji. Posiada cybernetyczne dłonie. Jedna strzaskana. Siedzi/stoi oparty o ścianę dopalając papierosa.

W chwili obecnej walczę nad projektem postaci.

 

xswx.png

 

Lekki update:

rvv7.png

 

'Wymodelowałem broń na podstawie Broni Sylwka Stalone z filmu "Sędzia Dredd". Tym razam polimodeling w Maya.

 

s8fg.png

 

Taki luzny koncept protezy.Bardziej taki wsczep bezwladna rekę ale chyba wykonam proteze humanoidalną. Cwiczonko hard pod koncept w Z.

 

660m.png

 

Zmiany:

 

xm7i.png

 

caeb.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Tak pomyślałem, że trochę sam do siebie popiszę. Poprawiłem ramion i dorobiłem dół. Zwiększyłem kąt ramion ze względu na pomniejszą retopologię, ale także ze względu ,problematyczny dynamesh który zespawywał mi szczelinach pod pachwinami . Gorzej to wygląda w pozie, ale coś za coś. Oczywiście dojdą spodnie, buty. Dlatego nie zagłębiam się w stopy. W planach także podniszczony płaszcz bez rękawów i czapka bejsbolówka, bądź innej czapce, ewentualnie okulary przeciwsłoneczne.

 

j7d5.png

Napisano

technicznie.. jak masz meshe blisko siebie i łączą ci się przy dynameshowaniu, to zamiast używać dynamesha zrób sobie klona subtoola, zremesheruj go, podbij o kilka subdiwów i wypal detal.

Napisano (edytowane)

Dzieki za Tip Seba. Ja dynamesha używałem do zlozczenia poszczegolnych elementow w jedno cialo. Zremesher uzywam non stop po dynameshu.

Ostanio bawie sie group i panel loopami.

 

iujj.png

 

Doszły buty i kilka zmian w twarzy.

 

zenl.png

 

Lekkie zmiany.

 

og2r.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Zrobilem retopo w TopoGunie Torsu kamizelki i spodni. Przeskalowalem model pod naturalne wielkosci. Wczesniej testowalem displacement mapy na malym czlowieczku. Lekko podteksturowalem.

 

6c5d.png

Test Fast Skina:

n1kp.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

bardzo fajnie wyglądają te modele, mam pytanie jesli mozna: jak będziesz ustawiał pozę tego modelu, zrobisz rigi i skóre jak do animacji czy tylko ustawisz w zbrushu?

Napisano (edytowane)

Cześć. Nie bardzo mi idzie pozowanie w Zbrushu. Brakuje mi wprawy. Będę rigować w Mayce.

 

Update:

 

f3j5.jpg

 

Siatki:

vnum.png

 

Przykladowa UV dloni:

 

umha.png

 

 

 

Przykladowe textury na spodniach:

aco5.png

 

Może ktoś mi podpowie czym skompresować Tif. Zbrushem robiłem Displacement mapę na buty. Zbrushem robiłem jedną displacement mapę dla kilku subtooli (but). Wówczas Zbrush zmusza mnie do wypalenia textury do Tiff zamiast EXR. Tak się składa, że zbrush robi mi tifa nieskompresowanego około 150MB dla 4k. Chciałbym go teraz skompresowaćby odciążyć Maykę.

 

Gun po UV troche sie ciagnie ale co tam Text w 3d bede robił.

lgfq.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

7zqx.png

 

Zretopologizowałem przedramiona. Jeszce zdodam im małego detalu i domodeluję parę elementów w okolicach nadgarstka, wypełniacze. Następnie lekki RIG poza i otoczenie, oświetlenie, texturki...

 

Szkielecik i test pozy:

u4vn.png

 

s3fv.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Zmiana koncepcji historii. Detektyw policyjny podczas obławy na gangsterów. Ujęcie z zatrzymania. W pierwszym planie zrobie w nieostrości podniesione dłonie widok tak jakby z oczu aresztowanego.

 

Poza:

ps5a.png

Napisano

@Sebazx6r Nice progress ;)

Popracował bym nad ustawieniem kamery i samej broni tak aby kierunek zgadzał się z miejscem w które patrzy.

Może warto też mocniej podkręcić samą pozę?

Napisano

Bacry dobry pomysł dał

 

dodatkowo mógłbyś później dodać jakieś opcje i wskaźniki typu poziom baterii etc.

 

pomyślałbym także nad jakimś motywem podpowiadającym, że jest to detektyw a nie po prostu jakiś zabójca.

 

coś w stylu jakiś obraz na ścianie albo jakaś statuetka i dodatkowo zdjęcie tego obiektu w ręce detektywa co by wskazywało, że robot jest złodziejem

 

nie wiem cos takiego:D

Napisano

Pomysł całkiem ciekawy, a widziane z perspektywy robota, może być jeszcze bardziej ciekawe. Faktycznie tak jak Koledzy zauważyli, musisz mu coś 'detektywowego' dorzucić do arsenału, bo ciężko się bedzie domyśleć, w sensie, że teraz bardziej przypomina jakiegoś rabusia, który się włamał...

Napisano (edytowane)

Hej, dzięki za sugestie.

Zacznę po kolei.

Tak więc detektyw mój jest detektywem policyjnym. W przeszłości podczas jednej z akcji stracił obie ręce poniżej linii łokcia. Stąd protezy. Nie jest to żaden buszujący w zbożu Sherlock Holmes , tylko policyjny oprych, często będący w głębokiej konspiracji. Tak więc zdarzało mu się być działać na granicy prawa.

Całość zdarzenia obejmuję akcję rozbicia handlarzy narkotykami, a jednocześnie ćpunów. Nasz bohater wyłamuje drzwi od pomieszczenia, gdzie znajdują się podejrzani. Pomimo ostrzału ze strony podejrzanych udaje mu się poskromić przestępców.

 

Dłonie z Zetki odciąłem w z jakiegoś tool'a w celu aranżacji sceny. Z tymi rękoma robota to ciekawy pomysł, ,ale ćpun robot mi nie pasuje do konwencji.

Wstępnie więc będą to dłonie ludzkie może z jakimś implantem, wszczepem w jednej z dłoni, może jakieś szyny wspomagające palce. Tania alternatywa protez.

 

Chyba najlepszym atrybutem policyjnym będzie, wiszącą na szyi odznaką detektywa policyjnego np:

 

images?q=tbn:ANd9GcTZh0WNTLtDFlaxSrNY8h3nKu5MnQQM82ABzvubLE8FIdzXhnJQmGPbp7c0_j5hGNnhNMUhYdA.jpg

 

 

 

Update:

 

rjrx.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Dziękuję. Ostatnio po robocie nie bardzo mam wenę na siedzenie, ale coś podłubałem przy dłoniach.

 

7o33.png

 

Acha w sumie wczoraj doszla jeszcze odznaka.

Polimodeling w Mayce. Łańcuch ogniwa powielone potem wire tool deformer i krzywa zeskinowana do kości.

 

h8cu.png

 

Przyszło mi do głowy by wymodelować jeszcze kajdanki, ale to jeszcze pomyślę nad tym. Chciałby dokończyć obecny stan rzeczy.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Hehe spoko... Może zrobic się fryz jak się uda.:

TEst displacementu na dłoniach w docelowej rozdiałce, Będzie trzeba nad texturami popracować. Chociaż to obrazek 26cmx15cm ale 300dpi.

Imageshack chyba zmniejsza zdjecia i nie widze opcji by to zmienic. Jakis nowy interface?

 

7idk.jpg

Napisano

te drzwi wygladaja jak poduszka, wydaje mi sie ze stal sie tak nie zachowa po mega odgnieceniu, powinny sie bardziej zlozyc, jak laptop jak juz chcesz pokazac takie odksztalcenie

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

Photoshop zinterpretował mi liniowe 16bit tify do 8bit stad braki i nadmiar czerni. Renderuje do 32bit podobno nie m wtedy problemu. Ogólnie zrezygnowałem z celowania, bo nie widać wtedy broni. Postać swoją jedwabistością przyćmiewa nawet najtwardszych przestępców.

 

http://i.imgur.com/DRmtSWk.jpg

 

DRmtSWk.jpg

Napisano

a mi się ten nadmiar czerni podoba

 

popracowałbym nad spodniami

 

trochę zmieniłbym brwi i oczy bo wygląda jakby się litował nad trójpalcowym

 

to ustawienie ciekawsze niż poprzednie

Napisano (edytowane)

Taki test na malych ustawieniach. Wciąż męcze światło. Doszły render Layery z wolumetryką zDepth. W sumie jest jeszcze Ambient Oclusion no i oczywiście master rozbity na passy i object ID.

 

b1h0iZW.jpg

 

N5LZhfa.jpg

 

 

 

Update:

 

d8bN8gs.png?1

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

ta poza co pokazał floo mogłaby fajnie wyglądać gdybyś dodał z pistoletu laser którym namierzony byłby Rękoman

Napisano (edytowane)

Przysiadłem jeszcze na trochę po konkursie:

 

http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg

 

3ha2X3c.jpg

 

Edit (po wypowiedzi FF):

 

Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie.

Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów.

 

Wrzucam Vieport i siatki:

wKHJWJU.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Racja może się nie kleić, ale już poza konkursem. Dopisałem w poprzednim poście historię.

 

 

P.S.

Sorry, ,że tak edytuje wątki, ale nie podoba mi się często to co wypociłem. Podobnie jest z renderami.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Eee tam, nie wyszło coś, to napraw! :)

I25Jq0n.jpg

Ta scenka ma potencjał, ale dodał bym ekspresję(szyderczy uśmieszek) i wzrok na obcego.

Możesz też przełożyć broń do lewej ręki, a z prawej niech mierzy z palców, to wyjdzie coś z jajem.

depositphotos_1666299-Male-pointing-gun-gesture-to-camera.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności