Sebazx6r Napisano 5 Grudzień 2013 Napisano 5 Grudzień 2013 (edytowane) Soft: Maya 2013/14 Mental Ray, Photoshop, Zbrush, Nuke. Opis sceny: Scena przedstawia moment zatrzymania nielegalnego imigranta przez detektywa służb imigracyjnych. Po dłoniach można się domyślić, że osobnik nie jest z naszej planety. Ujęcie przedstawione jest z oczu aresztowanego. Wersja końcowa: Edit: Link do większej wersji: http://i.imgur.com/I25Jq0n.jpg ______________________________________________________________________________________ Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie. Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów. Edit: Link do większej wersji: http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg Edytowane 2 Marzec 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Napisano 8 Grudzień 2013 (edytowane) _______________________________________________________________________________________ Pierwotna koncepcja: ____________________________________________________ Policjant po akcji. Posiada cybernetyczne dłonie. Jedna strzaskana. Siedzi/stoi oparty o ścianę dopalając papierosa. W chwili obecnej walczę nad projektem postaci. Lekki update: 'Wymodelowałem broń na podstawie Broni Sylwka Stalone z filmu "Sędzia Dredd". Tym razam polimodeling w Maya. Taki luzny koncept protezy.Bardziej taki wsczep bezwladna rekę ale chyba wykonam proteze humanoidalną. Cwiczonko hard pod koncept w Z. Zmiany: Edytowane 20 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2013 Autor Napisano 12 Grudzień 2013 Tak pomyślałem, że trochę sam do siebie popiszę. Poprawiłem ramion i dorobiłem dół. Zwiększyłem kąt ramion ze względu na pomniejszą retopologię, ale także ze względu ,problematyczny dynamesh który zespawywał mi szczelinach pod pachwinami . Gorzej to wygląda w pozie, ale coś za coś. Oczywiście dojdą spodnie, buty. Dlatego nie zagłębiam się w stopy. W planach także podniszczony płaszcz bez rękawów i czapka bejsbolówka, bądź innej czapce, ewentualnie okulary przeciwsłoneczne.
indian Napisano 12 Grudzień 2013 Napisano 12 Grudzień 2013 technicznie.. jak masz meshe blisko siebie i łączą ci się przy dynameshowaniu, to zamiast używać dynamesha zrób sobie klona subtoola, zremesheruj go, podbij o kilka subdiwów i wypal detal.
Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2013 Autor Napisano 14 Grudzień 2013 (edytowane) Dzieki za Tip Seba. Ja dynamesha używałem do zlozczenia poszczegolnych elementow w jedno cialo. Zremesher uzywam non stop po dynameshu. Ostanio bawie sie group i panel loopami. Doszły buty i kilka zmian w twarzy. Lekkie zmiany. Edytowane 18 Grudzień 2013 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 25 Grudzień 2013 Autor Napisano 25 Grudzień 2013 (edytowane) Zrobilem retopo w TopoGunie Torsu kamizelki i spodni. Przeskalowalem model pod naturalne wielkosci. Wczesniej testowalem displacement mapy na malym czlowieczku. Lekko podteksturowalem. Test Fast Skina: Edytowane 27 Grudzień 2013 przez Sebazx6r
mateusz_s Napisano 27 Grudzień 2013 Napisano 27 Grudzień 2013 bardzo fajnie wyglądają te modele, mam pytanie jesli mozna: jak będziesz ustawiał pozę tego modelu, zrobisz rigi i skóre jak do animacji czy tylko ustawisz w zbrushu?
Sebazx6r Napisano 27 Grudzień 2013 Autor Napisano 27 Grudzień 2013 (edytowane) Cześć. Nie bardzo mi idzie pozowanie w Zbrushu. Brakuje mi wprawy. Będę rigować w Mayce. Update: Siatki: Przykladowa UV dloni: Przykladowe textury na spodniach: Może ktoś mi podpowie czym skompresować Tif. Zbrushem robiłem Displacement mapę na buty. Zbrushem robiłem jedną displacement mapę dla kilku subtooli (but). Wówczas Zbrush zmusza mnie do wypalenia textury do Tiff zamiast EXR. Tak się składa, że zbrush robi mi tifa nieskompresowanego około 150MB dla 4k. Chciałbym go teraz skompresowaćby odciążyć Maykę. Gun po UV troche sie ciagnie ale co tam Text w 3d bede robił. Edytowane 4 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 (edytowane) Zretopologizowałem przedramiona. Jeszce zdodam im małego detalu i domodeluję parę elementów w okolicach nadgarstka, wypełniacze. Następnie lekki RIG poza i otoczenie, oświetlenie, texturki... Szkielecik i test pozy: Edytowane 11 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 Zmiana koncepcji historii. Detektyw policyjny podczas obławy na gangsterów. Ujęcie z zatrzymania. W pierwszym planie zrobie w nieostrości podniesione dłonie widok tak jakby z oczu aresztowanego. Poza:
floo Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 @Sebazx6r Nice progress ;) Popracował bym nad ustawieniem kamery i samej broni tak aby kierunek zgadzał się z miejscem w które patrzy. Może warto też mocniej podkręcić samą pozę?
Sebazx6r Napisano 17 Styczeń 2014 Autor Napisano 17 Styczeń 2014 (edytowane) Dzieki chłopaki. Update. Widok z Viewportu. Aranżacja sceny: Edytowane 17 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
DrRambo Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Bacry dobry pomysł dał dodatkowo mógłbyś później dodać jakieś opcje i wskaźniki typu poziom baterii etc. pomyślałbym także nad jakimś motywem podpowiadającym, że jest to detektyw a nie po prostu jakiś zabójca. coś w stylu jakiś obraz na ścianie albo jakaś statuetka i dodatkowo zdjęcie tego obiektu w ręce detektywa co by wskazywało, że robot jest złodziejem nie wiem cos takiego:D
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Pomysł całkiem ciekawy, a widziane z perspektywy robota, może być jeszcze bardziej ciekawe. Faktycznie tak jak Koledzy zauważyli, musisz mu coś 'detektywowego' dorzucić do arsenału, bo ciężko się bedzie domyśleć, w sensie, że teraz bardziej przypomina jakiegoś rabusia, który się włamał...
Sebazx6r Napisano 18 Styczeń 2014 Autor Napisano 18 Styczeń 2014 (edytowane) Hej, dzięki za sugestie. Zacznę po kolei. Tak więc detektyw mój jest detektywem policyjnym. W przeszłości podczas jednej z akcji stracił obie ręce poniżej linii łokcia. Stąd protezy. Nie jest to żaden buszujący w zbożu Sherlock Holmes , tylko policyjny oprych, często będący w głębokiej konspiracji. Tak więc zdarzało mu się być działać na granicy prawa. Całość zdarzenia obejmuję akcję rozbicia handlarzy narkotykami, a jednocześnie ćpunów. Nasz bohater wyłamuje drzwi od pomieszczenia, gdzie znajdują się podejrzani. Pomimo ostrzału ze strony podejrzanych udaje mu się poskromić przestępców. Dłonie z Zetki odciąłem w z jakiegoś tool'a w celu aranżacji sceny. Z tymi rękoma robota to ciekawy pomysł, ,ale ćpun robot mi nie pasuje do konwencji. Wstępnie więc będą to dłonie ludzkie może z jakimś implantem, wszczepem w jednej z dłoni, może jakieś szyny wspomagające palce. Tania alternatywa protez. Chyba najlepszym atrybutem policyjnym będzie, wiszącą na szyi odznaką detektywa policyjnego np: Update: Edytowane 26 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 (edytowane) Moja 1 wersji ręki. Up: 2 opcja która mi się bardziej podoba: Edytowane 26 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
mookie Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Śliczne dłonie, druga wersja rzeczywiście lepsza.
deshu Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 Dobrze by sie taką ręką grało w bowling. Najs.
Sebazx6r Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 (edytowane) Dziękuję. Ostatnio po robocie nie bardzo mam wenę na siedzenie, ale coś podłubałem przy dłoniach. Acha w sumie wczoraj doszla jeszcze odznaka. Polimodeling w Mayce. Łańcuch ogniwa powielone potem wire tool deformer i krzywa zeskinowana do kości. Przyszło mi do głowy by wymodelować jeszcze kajdanki, ale to jeszcze pomyślę nad tym. Chciałby dokończyć obecny stan rzeczy. Edytowane 30 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Hehe spoko... Może zrobic się fryz jak się uda.: TEst displacementu na dłoniach w docelowej rozdiałce, Będzie trzeba nad texturami popracować. Chociaż to obrazek 26cmx15cm ale 300dpi. Imageshack chyba zmniejsza zdjecia i nie widze opcji by to zmienic. Jakis nowy interface?
plasti Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 te drzwi wygladaja jak poduszka, wydaje mi sie ze stal sie tak nie zachowa po mega odgnieceniu, powinny sie bardziej zlozyc, jak laptop jak juz chcesz pokazac takie odksztalcenie
Sebazx6r Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 (edytowane) Dziś właśnie dziś rano pomyślałem, żeby drzwi wymodelować od początku. Myślę żeby dodać do nich więcej detalu. 3121x1772: http://imageshack.com/a/img854/8027/x7i1.jpg Update: Edytowane 3 Luty 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 (edytowane) Lekki update wiec podbijam: Up: Highres: http://imageshack.com/a/img841/5356/6p1k.jpg Edytowane 9 Luty 2014 przez Sebazx6r
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Sebazx6r Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 Photoshop zinterpretował mi liniowe 16bit tify do 8bit stad braki i nadmiar czerni. Renderuje do 32bit podobno nie m wtedy problemu. Ogólnie zrezygnowałem z celowania, bo nie widać wtedy broni. Postać swoją jedwabistością przyćmiewa nawet najtwardszych przestępców. http://i.imgur.com/DRmtSWk.jpg
DrRambo Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 a mi się ten nadmiar czerni podoba popracowałbym nad spodniami trochę zmieniłbym brwi i oczy bo wygląda jakby się litował nad trójpalcowym to ustawienie ciekawsze niż poprzednie
legomir Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Płytki na podłodze nie sa za wysokie? Albo brakuje im rounda(vray/mental ray round edges fakowane chyba się nadadzą)
Sebazx6r Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 (edytowane) Siema. Floo tak myslalem na to poza ale nie bardzo to wyglądało. Płytki trochę powiększę. Powoli mam już dość dłubania w tej postaci i scenie. Po prostu wiele rzeczy bym zrobił inaczej xD. http://i.imgur.com/8JXSleg.jpg Edytowane 17 Luty 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 20 Luty 2014 Autor Napisano 20 Luty 2014 (edytowane) Taki test na malych ustawieniach. Wciąż męcze światło. Doszły render Layery z wolumetryką zDepth. W sumie jest jeszcze Ambient Oclusion no i oczywiście master rozbity na passy i object ID. Update: Edytowane 25 Luty 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 (edytowane) Zmiany w tle: Czysty render na niskich ustawieniach i slabym ustaw displacementu. Edytowane 25 Luty 2014 przez Sebazx6r
mnkk Napisano 25 Luty 2014 Napisano 25 Luty 2014 ta poza co pokazał floo mogłaby fajnie wyglądać gdybyś dodał z pistoletu laser którym namierzony byłby Rękoman
Sebazx6r Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 Tak myślałem już o tym laserze. Jednak chyba nie skorzystam. Staram się zbudować klimat wokół.
Bacry Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Celownik laserowy nawet w takiej pozie by fajnie wyglądał.
Sebazx6r Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 (edytowane) Możliwe ,że uda mi się jeszcze co nie co podłubać, ale w sumie już praktycznie koniec: http://i.imgur.com/MRZhavZ.jpg I ostateczna wersja Dof w Nuke'.: http://i.imgur.com/zUbIOjx.jpg Finish, poprawilem Depth: Siatki: Edytowane 2 Marzec 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 2 Marzec 2014 Autor Napisano 2 Marzec 2014 (edytowane) Przysiadłem jeszcze na trochę po konkursie: http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg Edit (po wypowiedzi FF): Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie. Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów. Wrzucam Vieport i siatki: Edytowane 2 Marzec 2014 przez Sebazx6r
FF Napisano 2 Marzec 2014 Napisano 2 Marzec 2014 Dobrze ze nie zdążyłeś tego przed terminem zrobić bo teraz to jest bez sensu:P
Sebazx6r Napisano 2 Marzec 2014 Autor Napisano 2 Marzec 2014 (edytowane) Racja może się nie kleić, ale już poza konkursem. Dopisałem w poprzednim poście historię. P.S. Sorry, ,że tak edytuje wątki, ale nie podoba mi się często to co wypociłem. Podobnie jest z renderami. Edytowane 2 Marzec 2014 przez Sebazx6r
floo Napisano 3 Marzec 2014 Napisano 3 Marzec 2014 Eee tam, nie wyszło coś, to napraw! :) Ta scenka ma potencjał, ale dodał bym ekspresję(szyderczy uśmieszek) i wzrok na obcego. Możesz też przełożyć broń do lewej ręki, a z prawej niech mierzy z palców, to wyjdzie coś z jajem.
Rekomendowane odpowiedzi