Napisano 5 Grudzień 201311 l Soft: Maya 2013/14 Mental Ray, Photoshop, Zbrush, Nuke. Opis sceny: Scena przedstawia moment zatrzymania nielegalnego imigranta przez detektywa służb imigracyjnych. Po dłoniach można się domyślić, że osobnik nie jest z naszej planety. Ujęcie przedstawione jest z oczu aresztowanego. Wersja końcowa: Edit: Link do większej wersji: http://i.imgur.com/I25Jq0n.jpg ______________________________________________________________________________________ Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie. Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów. Edit: Link do większej wersji: http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg Edytowane 2 Marzec 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Grudzień 201311 l Autor _______________________________________________________________________________________ Pierwotna koncepcja: ____________________________________________________ Policjant po akcji. Posiada cybernetyczne dłonie. Jedna strzaskana. Siedzi/stoi oparty o ścianę dopalając papierosa. W chwili obecnej walczę nad projektem postaci. Lekki update: 'Wymodelowałem broń na podstawie Broni Sylwka Stalone z filmu "Sędzia Dredd". Tym razam polimodeling w Maya. Taki luzny koncept protezy.Bardziej taki wsczep bezwladna rekę ale chyba wykonam proteze humanoidalną. Cwiczonko hard pod koncept w Z. Zmiany: Edytowane 20 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 12 Grudzień 201311 l Autor Tak pomyślałem, że trochę sam do siebie popiszę. Poprawiłem ramion i dorobiłem dół. Zwiększyłem kąt ramion ze względu na pomniejszą retopologię, ale także ze względu ,problematyczny dynamesh który zespawywał mi szczelinach pod pachwinami . Gorzej to wygląda w pozie, ale coś za coś. Oczywiście dojdą spodnie, buty. Dlatego nie zagłębiam się w stopy. W planach także podniszczony płaszcz bez rękawów i czapka bejsbolówka, bądź innej czapce, ewentualnie okulary przeciwsłoneczne.
Napisano 12 Grudzień 201311 l technicznie.. jak masz meshe blisko siebie i łączą ci się przy dynameshowaniu, to zamiast używać dynamesha zrób sobie klona subtoola, zremesheruj go, podbij o kilka subdiwów i wypal detal.
Napisano 14 Grudzień 201311 l Autor Dzieki za Tip Seba. Ja dynamesha używałem do zlozczenia poszczegolnych elementow w jedno cialo. Zremesher uzywam non stop po dynameshu. Ostanio bawie sie group i panel loopami. Doszły buty i kilka zmian w twarzy. Lekkie zmiany. Edytowane 18 Grudzień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 25 Grudzień 201311 l Autor Zrobilem retopo w TopoGunie Torsu kamizelki i spodni. Przeskalowalem model pod naturalne wielkosci. Wczesniej testowalem displacement mapy na malym czlowieczku. Lekko podteksturowalem. Test Fast Skina: Edytowane 27 Grudzień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Grudzień 201311 l bardzo fajnie wyglądają te modele, mam pytanie jesli mozna: jak będziesz ustawiał pozę tego modelu, zrobisz rigi i skóre jak do animacji czy tylko ustawisz w zbrushu?
Napisano 27 Grudzień 201311 l Autor Cześć. Nie bardzo mi idzie pozowanie w Zbrushu. Brakuje mi wprawy. Będę rigować w Mayce. Update: Siatki: Przykladowa UV dloni: Przykladowe textury na spodniach: Może ktoś mi podpowie czym skompresować Tif. Zbrushem robiłem Displacement mapę na buty. Zbrushem robiłem jedną displacement mapę dla kilku subtooli (but). Wówczas Zbrush zmusza mnie do wypalenia textury do Tiff zamiast EXR. Tak się składa, że zbrush robi mi tifa nieskompresowanego około 150MB dla 4k. Chciałbym go teraz skompresowaćby odciążyć Maykę. Gun po UV troche sie ciagnie ale co tam Text w 3d bede robił. Edytowane 4 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 9 Styczeń 201411 l Autor Zretopologizowałem przedramiona. Jeszce zdodam im małego detalu i domodeluję parę elementów w okolicach nadgarstka, wypełniacze. Następnie lekki RIG poza i otoczenie, oświetlenie, texturki... Szkielecik i test pozy: Edytowane 11 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Styczeń 201411 l Autor Zmiana koncepcji historii. Detektyw policyjny podczas obławy na gangsterów. Ujęcie z zatrzymania. W pierwszym planie zrobie w nieostrości podniesione dłonie widok tak jakby z oczu aresztowanego. Poza:
Napisano 13 Styczeń 201411 l @Sebazx6r Nice progress ;) Popracował bym nad ustawieniem kamery i samej broni tak aby kierunek zgadzał się z miejscem w które patrzy. Może warto też mocniej podkręcić samą pozę?
Napisano 17 Styczeń 201411 l Autor Dzieki chłopaki. Update. Widok z Viewportu. Aranżacja sceny: Edytowane 17 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 17 Styczeń 201411 l Bacry dobry pomysł dał dodatkowo mógłbyś później dodać jakieś opcje i wskaźniki typu poziom baterii etc. pomyślałbym także nad jakimś motywem podpowiadającym, że jest to detektyw a nie po prostu jakiś zabójca. coś w stylu jakiś obraz na ścianie albo jakaś statuetka i dodatkowo zdjęcie tego obiektu w ręce detektywa co by wskazywało, że robot jest złodziejem nie wiem cos takiego:D
Napisano 17 Styczeń 201411 l Pomysł całkiem ciekawy, a widziane z perspektywy robota, może być jeszcze bardziej ciekawe. Faktycznie tak jak Koledzy zauważyli, musisz mu coś 'detektywowego' dorzucić do arsenału, bo ciężko się bedzie domyśleć, w sensie, że teraz bardziej przypomina jakiegoś rabusia, który się włamał...
Napisano 18 Styczeń 201411 l Autor Hej, dzięki za sugestie. Zacznę po kolei. Tak więc detektyw mój jest detektywem policyjnym. W przeszłości podczas jednej z akcji stracił obie ręce poniżej linii łokcia. Stąd protezy. Nie jest to żaden buszujący w zbożu Sherlock Holmes , tylko policyjny oprych, często będący w głębokiej konspiracji. Tak więc zdarzało mu się być działać na granicy prawa. Całość zdarzenia obejmuję akcję rozbicia handlarzy narkotykami, a jednocześnie ćpunów. Nasz bohater wyłamuje drzwi od pomieszczenia, gdzie znajdują się podejrzani. Pomimo ostrzału ze strony podejrzanych udaje mu się poskromić przestępców. Dłonie z Zetki odciąłem w z jakiegoś tool'a w celu aranżacji sceny. Z tymi rękoma robota to ciekawy pomysł, ,ale ćpun robot mi nie pasuje do konwencji. Wstępnie więc będą to dłonie ludzkie może z jakimś implantem, wszczepem w jednej z dłoni, może jakieś szyny wspomagające palce. Tania alternatywa protez. Chyba najlepszym atrybutem policyjnym będzie, wiszącą na szyi odznaką detektywa policyjnego np: Update: Edytowane 26 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 26 Styczeń 201411 l Autor Moja 1 wersji ręki. Up: 2 opcja która mi się bardziej podoba: Edytowane 26 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Styczeń 201411 l Autor Dziękuję. Ostatnio po robocie nie bardzo mam wenę na siedzenie, ale coś podłubałem przy dłoniach. Acha w sumie wczoraj doszla jeszcze odznaka. Polimodeling w Mayce. Łańcuch ogniwa powielone potem wire tool deformer i krzywa zeskinowana do kości. Przyszło mi do głowy by wymodelować jeszcze kajdanki, ale to jeszcze pomyślę nad tym. Chciałby dokończyć obecny stan rzeczy. Edytowane 30 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 31 Styczeń 201411 l Autor Hehe spoko... Może zrobic się fryz jak się uda.: TEst displacementu na dłoniach w docelowej rozdiałce, Będzie trzeba nad texturami popracować. Chociaż to obrazek 26cmx15cm ale 300dpi. Imageshack chyba zmniejsza zdjecia i nie widze opcji by to zmienic. Jakis nowy interface?
Napisano 31 Styczeń 201411 l te drzwi wygladaja jak poduszka, wydaje mi sie ze stal sie tak nie zachowa po mega odgnieceniu, powinny sie bardziej zlozyc, jak laptop jak juz chcesz pokazac takie odksztalcenie
Napisano 31 Styczeń 201411 l Autor Dziś właśnie dziś rano pomyślałem, żeby drzwi wymodelować od początku. Myślę żeby dodać do nich więcej detalu. 3121x1772: http://imageshack.com/a/img854/8027/x7i1.jpg Update: Edytowane 3 Luty 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Luty 201411 l Autor Lekki update wiec podbijam: Up: Highres: http://imageshack.com/a/img841/5356/6p1k.jpg Edytowane 9 Luty 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 9 Luty 201411 l Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Photoshop zinterpretował mi liniowe 16bit tify do 8bit stad braki i nadmiar czerni. Renderuje do 32bit podobno nie m wtedy problemu. Ogólnie zrezygnowałem z celowania, bo nie widać wtedy broni. Postać swoją jedwabistością przyćmiewa nawet najtwardszych przestępców. http://i.imgur.com/DRmtSWk.jpg
Napisano 16 Luty 201411 l a mi się ten nadmiar czerni podoba popracowałbym nad spodniami trochę zmieniłbym brwi i oczy bo wygląda jakby się litował nad trójpalcowym to ustawienie ciekawsze niż poprzednie
Napisano 16 Luty 201411 l Płytki na podłodze nie sa za wysokie? Albo brakuje im rounda(vray/mental ray round edges fakowane chyba się nadadzą)
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Siema. Floo tak myslalem na to poza ale nie bardzo to wyglądało. Płytki trochę powiększę. Powoli mam już dość dłubania w tej postaci i scenie. Po prostu wiele rzeczy bym zrobił inaczej xD. http://i.imgur.com/8JXSleg.jpg Edytowane 17 Luty 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 20 Luty 201411 l Autor Taki test na malych ustawieniach. Wciąż męcze światło. Doszły render Layery z wolumetryką zDepth. W sumie jest jeszcze Ambient Oclusion no i oczywiście master rozbity na passy i object ID. Update: Edytowane 25 Luty 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 25 Luty 201411 l Autor Zmiany w tle: Czysty render na niskich ustawieniach i slabym ustaw displacementu. Edytowane 25 Luty 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 25 Luty 201411 l ta poza co pokazał floo mogłaby fajnie wyglądać gdybyś dodał z pistoletu laser którym namierzony byłby Rękoman
Napisano 25 Luty 201411 l Autor Tak myślałem już o tym laserze. Jednak chyba nie skorzystam. Staram się zbudować klimat wokół.
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Możliwe ,że uda mi się jeszcze co nie co podłubać, ale w sumie już praktycznie koniec: http://i.imgur.com/MRZhavZ.jpg I ostateczna wersja Dof w Nuke'.: http://i.imgur.com/zUbIOjx.jpg Finish, poprawilem Depth: Siatki: Edytowane 2 Marzec 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Marzec 201411 l Autor Przysiadłem jeszcze na trochę po konkursie: http://i.imgur.com/3ha2X3c.jpg Edit (po wypowiedzi FF): Wersja pozakonkursowa, wykonana po terminie. Funkcjonariusz wychodzi z przeszukiwanego pomieszczenia. W ostatniej chwili zdaje sobie sprawę czyhającego niebezpieczeństwa. Obcy postanowił wyjść z ukrycia i nie ma pokojowych zamiarów. Wrzucam Vieport i siatki: Edytowane 2 Marzec 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Marzec 201411 l Dobrze ze nie zdążyłeś tego przed terminem zrobić bo teraz to jest bez sensu:P
Napisano 2 Marzec 201411 l Autor Racja może się nie kleić, ale już poza konkursem. Dopisałem w poprzednim poście historię. P.S. Sorry, ,że tak edytuje wątki, ale nie podoba mi się często to co wypociłem. Podobnie jest z renderami. Edytowane 2 Marzec 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Marzec 201411 l Eee tam, nie wyszło coś, to napraw! :) Ta scenka ma potencjał, ale dodał bym ekspresję(szyderczy uśmieszek) i wzrok na obcego. Możesz też przełożyć broń do lewej ręki, a z prawej niech mierzy z palców, to wyjdzie coś z jajem.