Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

FINAŁ:

 

OPIS:

 

W mojej wizji przyszłości zawód detektywa jest zawodem prawie wymarłym. Szybko analizujące maszyny udowodniły, że są bardziej wydajne w tej specjalizacji... a co za tym idzie, sprawiły, że ludzie przestali znajdować zlecenia.

 

 

LINK HI_RES (2800x1750):

 

http://imageshack.com/a/img853/5611/i93d.jpg

OBRAZEK FULL_HD:

2pji.jpg____________________________________________________________________________________________________

Jeśli jest to istotne, tekstury do shaderów sponsorował cgtextures.com

 

____________________________________________________________________________________________________

 

STARE:

 

W mojej wizji przyszłości, zawód detektywa jest zawodem prawie wymarłym.

 

Wszystko szło dobrze, dało się żyć na w miarę dobrym poziomie, rozwiązując kilka spraw w miesiącu, póki błyskawicznie analizujące maszyny nie przejęły tej części walki z przestępczością.

Szybko się okazało, że radzą sobie dużo lepiej w te klocki od ludzi. Odsetek przestępstw zaczął spadać bardzo szybko, maszyny okazały się być nieomylne.

W tenże sposób zawód detektywa stał się bardziej interesującą atrakcją z poprzedniej epoki, niż efektywnym narzędziem dla społeczeństwa.

 

Taka zmiana wcale nie musi oznaczać czegoś złego, ot kolejny zawód - tak jak w najbliższej przyszłości antykwariusz czy szewc, nie wytrzymał próby czasu.

 

 

 

W swojej pracy będę chciał pokazać właśnie zmierzch zawodu tradycyjnego detektywa :) Gdzieś na pierwszym planie znajdzie się obszarpana postać kloszarda-detektywa, który już od dłuższego czasu nie ma zleceń. Może będzie patrzył gdzieś zrezygnowanym wzrokiem, może żebrał w zaułku, jeszcze nie wiem.

W tle będzie się rozgrywała scenka aresztowania złoczyńców przez owe ultra nowoczesne maszyny.

 

 

Niestety nie mogę się powstrzymać, będę musiał trochę się poinspirować najlepszym anime w historii o tej tematyce (oj nieszczęście, będę musiał je obejrzeć jeszcze raz ;) )

 

W skrócie - minus dziki zachód, trochę rdzy i odniesień do starych westernów (w klimacie, nie stylistyce), w kontekscie nowoczesnych technologii, innych światów na skolonizowanych przez człowieka planetach i dużego rozwarstwienia społeczeństwa.

 

 

[ATTACH=CONFIG]92557[/ATTACH]

Edytowane przez Piwczyk
finisz
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

PIERWSZY UPDATE:

 

projekty stoją w martwym punkcie, więc trochę podziergałem

 

WERSJA BETA KADRU:

rhwi.jpg

 

tak jak w opisie, przedstawiam koniec zawodu klasycznego detektywa :)

 

pomysł z "will do sth for food" jest już deko oklepany, więc pewnie nie będzie to aż tak chamsko na pierwszym planie, ale na tym etapie dobrze pokazuje, co miałem na myśli z opisem. Zastanawiam się, czy postać kloszarda-detektywa nie będzie tylko kontekstem, nie wiem jeszcze, co chcę bardziej pokazać.

 

Na drugim planie rozgrywa się scenka aresztowania złoczyńców przez nowy rodzaj detektywów/stróżów prawa w towarzystwie gapiów. I... wlasnie od konceptu mecha-detektywa chciałem zacząć pracę :)

 

Złoczyńcy pakowani są do wozów transportowych zdolnych unosić się w powietrzu, co naszkicowałem kilkoma kreskami.

 

W tle będzie pewnie ściana slumsów, a za nią jakieś futurystyczne miasto.

 

KONCEPT MECHA-DETEKTYWA:

 

q8lb.jpg

 

Chciałem, żeby maszyna ta miała prostą budowę, żeby się odróżniać od otoczenia. Tak jak widać na rysunku, główna obudowa składa się z kuli z wyciętym w niej wizjerem. Wizjer wypełniony jest różnego rodzaju soczewkami i obiektywami.

 

Do kuli przytwierdzone są również wiszące, metalowe macki zakończone chwytnymi końcówkami do zbierania próbek

 

Robot lewituje w powietrzu, jest wysoki na 2,4-2,6m

 

BETA_MODEL_001:

 

8cy2.jpg

 

Podczas modelowania zdecydowałem, że zrobię go trochę bardzie badassowego, więc nieco wykrzywiłem proporcje wizjera

 

 

PS:

Może mi jakaś dobra dusza podpowiedzieć czy i jak da się zmienić temat konkursowy? Wkradła się tam literówka - jest napisane tracycja zamiast tradycja :(.

Napisano

Fajnie się zapowiada :)

 

Moim zdaniem byłoby czytelniej jeśli postać detektywa byłaby żywcem wyjęta z konwencji - czyli w kapeluszu, niechlujnej koszuli, krawacie, no i oczywiście w płaszczu. Chodzi o pierwszy strzał - odbiorca patrzy na obrazek i nie ma złudzeń, że ten żebrak to detektyw, który przyjmie każde zlecenie. Patrząc na obecny projekt miałbym z tym problem (jakiś obdarciuch i rzeczywistość opanowana przez maszyny)

 

Powodzenia!

Napisano (edytowane)

Bombadil - dzięki za tipa! Nie będę już patrząc na temat myślał o cyckach, może bardziej skupię się na pracy :P

 

Sebazx6r - część mechaniczną w 3Ds MAX. Postać detektywa pewnie powstanie przynajmniej po części w ZBrushu. Staram się przy tym zachować w miarę low poly siatkę, bo mam w pamięci, że te roboty nie będą znajdowały się na pierwszym planie (i tutaj troche nawet przesadzilem z poly macek). Masz próbkę:

 

93pp.jpg

 

Siatka może nie jest poprawna, ale nikt nie zamierza na to wrzucać turbosmootha :)

 

Załączam też update robota w prostym studio i mały teścik rigu macek (który zrobiłem, żeby ułatwić sobie pozowanie robota):

 

5xy9.jpg

 

9ic9.jpg

 

STRZYG - postać dotektywa na pierwszym planie jeszcze kminię. Masz oczywiście rację, powinna być to taka esencja klasycznego detektywa, ale jak będzie wyglądał, jeszcze nie wiem. Spróbuję natomiast utrzymać klimat Bebopa.

 

Kris, mookie - dzięki, postaram się dać z siebie wszystko. Kiedyś trzeba wreszcie sprawdzić swoje możliwości i ograniczenia :)

Edytowane przez Piwczyk
zmiana sciezek picow
Napisano

Hmm...

 

Plan był taki, że dzisiaj wrzucę zaawansowane rendery kadru do tematu...

 

Ale. Międzyczasie nabyłem pierwszy własny tablet... i tak się zajarałem, że bawiłem się nim dłuższy czas :D

 

Efekt tego taki, że temat detektywa mam trochę opóźniony, ale i tak wrzucam WIP, w końcu termin cuta się zbliża:

 

iaow.jpg

 

Poza detektywa chyba już się znacząco nie zmieni, będzie stał patrząc na rozgrywającą się scenę za nim. Właśnie zacząłem dziergać jego ciuchy.

 

Ręka, która teraz znika w ścianie będzie trzymała jakąś cyber-lupę, a żeby nie było wątpliwości, kim jest postać, dodatkowo będzie miała charakterystyczny płaszcz i nakrycie głowy a'la sherlock z brytyjskiego serialu:

 

http://1.fwcdn.pl/ph/89/92/528992/473023.1.jpg

 

Płaszcz będzie pełen różnokolorowych łat, coby sugerowało, że detektyw jest conajmniej w kiepskiej sytuacji finansowej.

 

Ręka na najbliższym planie odpycha kloszardo-wózek z którego będzie się wysypywało kilka codziennych szpargałów typu śpiwór, koce itp.

 

Koncept tyłu znacząco się nie zmienił. Wymyśliłem z grubsza już bryłę transporterów. Pozostało mi jeszcze zapełnić je szczegółami.

 

Jeśli wystarczy mi czasu, będę chciał ustawić w scenie światełka nocne, coby klimat był ciekawszy.

 

Oczywiście, jeśli widzicie jakieś babole, albo zrobilibyście coś inaczej, chętnie poczytam.

 

Ide spać :)

Napisano

Dzisiaj up niewielki

 

Kloszard musi jakoś zarabiać na życie a aluminium ciągle jest drogie :)

 

vsog.jpg

 

Nie modliłem się tutaj nad siatką i materiałami jakoś długo, bo to raczej dodatek, nie danie główne.

 

DrRambo: Jeśli zdążę, zrobię noc, ale nie wiem, czy wystarczy mi na to czasu.

Napisano

Przeczytałem opis, bo nie byłem pewien, co tutaj właściwie się dzieje. Wydawało mi się, że oto policjant/detektyw wychodzi ze sklepu z wózkiem na zakupy i nagle napotyka roboty, które chcą go zaatakować. Jego poza jest bardzo dynamiczna, zupełnie jakby uciekał i niespodziewanie natknął się na przeciwnika. Trochę na zasadzie - o nie, znaleźli mój wóz, zaraz przyjdą po mnie, zostałem zdemaskowany! Może warto by jakoś podkreślić planowaną fabularną część scenki.

Napisano

Ach, wreszcie ktoś z konstruktywną krytyką :)

 

Masz rację, póki co, postać na pierwszym planie nie do końca wygląda na kloszarda-detektywa. Ale jest to kwestia ubrania jej w odpowiednie materiały. Owszem, skaczę w pracy z tematu na temat, ale to dlatego, że staram się ogarniać pracę jako całość. Efekt jest taki, że sporo rzeczy jest WIP.

 

Zdecydowałem się na tak dynamiczną pozę, bo postać, jako osoba, która straciła przez maszyny na drugim planie pracę... ma bardzo emocjonalny do nich stosunek :) Do not worry, w pracy będzie trochę wskazówek, o co chodzi.

 

Dzięki, że chciało Ci się coś skrobnąć!

 

PS.

 

postaram się dzisiaj wrzucić update płaszcza detektywa - włąśnie nakładam plamy i łaty. Nie wiem, o której godzinie (jak widać, najczęściej postuję w okolicach północy), więc nie wiem, czy osobom ogarniającym wątki będzie chciało się czekać.

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

I tak i nie. U Ciebie za mocny jest BackScaterr Tak do staje swiatlem po dloniach ,że czerwona obwoluta się robi.

SSS w mentalu przykladowo ma epidermal subdermal i backdermal. 2 pierwsze to plyw swiatal rozpraszanie sie pod skora. 3 rowniez ale od swiatal bedace za obiektem. Wazna jest skala obiektu dobrze jest modelwoac w rzeczywistej skali i sobie porobic wstepne pomiary na ile mm ma wchodzic i ropraszac sie swiatlo pod skora. Zbyt radius zabija detal i powoduje woskowatosc.

Napisano (edytowane)

FINAŁ:

 

OPIS:

 

W mojej wizji przyszłości zawód detektywa jest zawodem prawie wymarłym. Szybko analizujące maszyny udowodniły, że są bardziej wydajne w tej specjalizacji... a co za tym idzie, sprawiły, że ludzie przestali znajdować zlecenia.

 

 

LINK HI_RES (2800x1750):

 

http://imageshack.com/a/img853/5611/i93d.jpg

OBRAZEK FULL_HD:

 

2pji.jpg

Edytowane przez Piwczyk



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności