RaVirr Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 (edytowane) Dworzec szybkiej kolei w najniżej położonej części miasta- doszło tu do potężnej eksplozji. Na miejscu pojawia się detektyw z urządzeniem retrospekcyjnym. FINAŁ: Edytowane 7 Luty 2014 przez RaVirr
aconaut Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 No, no zapowiada się fajna rzecz. Jest klimacik.
RaVirr Napisano 11 Styczeń 2014 Autor Napisano 11 Styczeń 2014 Zmiana kadru, pomysł ten sam. Podmalowałem trochę walorowo by było wiadomo o co chodzi ;)
zerocool-wolomin Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Kojarzy mi się z Rork - Fragmenty :)
rymin Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Pomysł mi się podoba. Czekam aż to wykończysz trochę bardziej. Trochę jeszcze popracuj nad tymi konstrukcjami z tyłu bo jeszcze na bardzo się zlewają(brak głębi moim zdaniem). I dodałbym tam jakieś okna malutkie żeby lepiej pokazać skalę( bo widzę, że umieściłeś tam rodzaj takiej autostrady która jest mała więc wnioskuję, że jest to daleko od pierwszego planu). Ps: Jak wrzucasz te prace, że widać je bezpośrednio a nie trzeba otwierać załącznika?
RaVirr Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 Część, dzięki za sugestie. To dopiero szkic kolorystyczny więc wiele się zmieni ;) Póki co chciałem zaznaczyć plany i bryły. Wrzucam obrazek na zewnętrzny serwer (photobucketa) i później wrzucam tutaj. Kopiuje bezpośredni link do zdjęcia (z końcówką .jpg) i wstawiam między
sammael_at Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 nie wiem dlaczego, ale zdecydowanie pierwsza koncepcja wydaje mi sie lepsza - może dlatego, że więcej się tam dzieje? albo to ta "komiksowa" brudność pędzli mi bardziej pasuje. poczekam, aż pokażesz coś jeszcze :)
RaVirr Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 W tej scenie też sporo się będzie działo :) Detal detektywa:
DrRambo Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 dla mnie wygląda za płasko i jakby perspektywa siedziała
RaVirr Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Co dokładnie wygląda płasko? Czy cały jest dla Ciebie płaski?
DrRambo Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Sorry za niedokładność. Chodzi o "ciało" detektywa.
RaVirr Napisano 18 Styczeń 2014 Autor Napisano 18 Styczeń 2014 Ciąg dalszy, teraz detektyw powinien być mniej płaski. Wciąż zastanawiam się nad designem "twarzy":
RaVirr Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Wziąłem się za miasto i oddzieliłem kolorem projekcię od teraźniejszości ;)
RaVirr Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Skromny update na koniec dnia (choć nie wiem czy jest sens wrzucania postępów prac bo ilość odpowiedzi nie powala). Poprawiłem głowę i dodałem na niej parę szczegółów, których z tej odległości nie widać. Zamgliłem też dalszy plan i dodałem ludziki.
tr3buh Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 bardzo fajnie wyszło, podoba mi się klimat, przypomina mi stary francuski komiks którego nazwy niestety nie pamiętam
DrRambo Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 noo teraz na pewno nie jest płasko. bardzo duży progres od moich ostatnich odwiedzin idzie to w dobrym kierunku
RaVirr Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 Dziękuję Panowie, powoli buduję miasto:
RaVirr Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 Kolejny krok, znowu trochę miasta i poprawek:
RaVirr Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 Skromna wieczorna wrzuta. Zdefiniowałem miasto i całą resztę i biorę się za detal:
polka dot Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 super domknąłeś kadr po lewej u góry. świetne półtony i bardzo ładny geometryczny zabieg na prawo od postaci, ale twarz bym rozświetlił, gubi się w dymie ;) powodzenia!
RaVirr Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 Dzięki, zgodnie z sugestią podświetliłem twarz ;) Wykrzesałem trochę czasu i wrzucam postęp:
Dobry Pasterz Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Fajny świat zmalowałeś :). Chciałbym coś doradzić, ale nie chcę Ci idei zaburzać. To wygląda jak świeże miejsce jakiegoś kataklizmu. Jeśli tak to brakuje mi trochę jakiś ludzi, którzy pilnują terenu, jakiejś ekipy ratunkowej albo stacji TV, która relacjonuje zdarzenie.
Rotcore Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 trochę takie gotham city... pilnuj waloru postaci, głowa zaczyna zlewać się z tłem... przydałoby się również pomyśleć nad wyraźniejszym wydobyciem bryły, nie wiem, koles dalej wydaje mi się płaskawy... radziłbym zrezygnować z błyskawicy/strumienia energii na jego ciele... górna częśc pracy już fajowo wygląda, powodzenia, pozdrawiam
fafaraf Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Pracka prezentuję się świetnie. Ja ze swojej strony mogę doradzić aby wprowadzić większy kontrast w materii organicznej tzn. jakieś ludzkie szczątki tam na dnie pogłębiające efekt spustoszenia i braku życia oraz więcej postaci w tej części przed kataklizmem aby czuć było że tamten świat tętnił życiem.
RaVirr Napisano 1 Luty 2014 Autor Napisano 1 Luty 2014 Nie chciałem w końcowej fazie dodawać innych ludzi na gruzowisku bo szczerze mówiąc nie miałem na to koncepcji :D Głowa już nie zlewa się z tłem, dodałem trochę detali i krew na głazie (coby podkreślić, że ktoś umarł :P ). Co do samej pracy- spędziłem przy niej sporo czasu, wszystko malowane ręcznie bez sklejek zdjęć i innych skrótów. Wrzucam na ten moment końcową wersję:
tr3buh Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 kawał świetnej roboty, na chwilę obecną mój faworyt jeżeli chodzi o bitwę 2D
Marcin Przybyłek Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Kurczę, jest coraz piękniej, ale dlaczego ten detektyw jest taki... brzydki? Mam wrażenie, że gdyby stał się bardziej ludzki i być może gdyby zrezygnować z dwóch tonacji (ciepłej i zimnej) na rzecz jednej (np. zimnej), obraz zyskałby...
creomania Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 super jest to, że bez czytania opisu poznałem z tej ilustracji ciekawą historię (zamachu?). bardzo mi się podoba
RaVirr Napisano 6 Luty 2014 Autor Napisano 6 Luty 2014 Marcin, chciałem go zrobić mocno obcego, ale jednak ludzkiego- w dodatku zmęczonego wykonywaną od dawna pracą. Jego grymas miał sugerować, że wcale nie jest zadowolony z tego, że na własne oczy zobaczy rzeź sprzed 12 godzin ;). Ogólnie chciałem napisać krótką historię, ale regulamin pozwala na maksymalnie 3 zdania więc wolałem pozostawić obrazek do interpretacji oglądającym. Co do dwóch tonacji- rzeczywiście na samym początku celowałem w ciepłą, później w zimną (której tutaj nie pokazywałem). Stwierdziłem, że bez podziału na "dwa światy" ciężko będzie zrozumieć o co chodzi (a gdy próbowałem zrobić dwie pory dnia to obrazek całkiem tracił spójność). Tyle moich tłumaczeń :D Tr3buh, creomania- dzięki wielkie :)
Marcin Przybyłek Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 No cóż, opowieść zawarta w obrazie zawsze była dla mnie najważniejsza, a tutaj jest kawał ciekawej historii :). No i uwielbiam (co już niejednokrotnie podkreślałem) rozmach - a tutaj, na szczęście, budowle sięgają poza górną krawędź dzieła ;).
RaVirr Napisano 6 Luty 2014 Autor Napisano 6 Luty 2014 Czy będzie dla Ciebie zaskoczeniem, że budowle sięgające poza górną krawędź dzieła są Twoją zasługą? :D W którymś wątku konkursowym o tym napisałeś i dało mi to do myślenia :)
Eden-3d Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 bardzo ładna praca jedna z najlepszych tutaj,jedna rzecz mnie martwi,mogę się mylić ale mam takie wrażenie ,że tam na dole jest ciasno jak by te balustrady z ludzmi w tle były bardzo blisko zaraz za plecami detektywa,gdyby się obrócił i dał dwa kroki do przodu wyszedł by z tej dziury,ale nie muszę mieć racji
Marcin Przybyłek Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 Ha! Jest to dla mnie zaskoczeniem! Ale numer! Aż zupełnie nie wiem, co powiedzieć. No ale czy nie tworzy to monumentalnego nastroju? Dla mnie bomba.
RaVirr Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Eden, masz rację, już wcześniej dziewczyna zwracała mi na to uwagę. Po prawej stronie to poprawiłem i mniej więcej gra, ale za plecami postaci jest bajzel. Wydaje mi się, że muszę zmniejszyć tam kontrasty i zmienić trochę dym bo wygląda na to, że on też burzy tu poczucie odległosci ;) Marcin, pewnie, że tworzy! Ja również lubię monumentalność i dlatego zrezygnowałem z ciągnięcia pierwszego szkicu :) Dzięki panowie za komentarze, postaram się jeszcze dzisiaj przysiąść i poprawić co się da :)
RaVirr Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Zmieniłem ten nieszczęsny tył, teraz chyba lepiej czyta się odległość (?)
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Rekomendowane odpowiedzi