Jump to content

The Order 1886 trailer


Kusanagi
 Share

Recommended Posts

jest pare cinematikow CG ktore gorzej wygladaja od tej gry ...

ja mam szczeke na podlodze, chlopaki maja jeszcze sporo czasu bo gra ukaze sie pod koniec roku a te trailery byly ponoc gotowe przed swietami zeszlego roku wiec nie jest to najnowszy build

 

i gdzie jest teraz Baggins ktory przewidywal ze gry AAA upadna a nowe konsole sie nie sprzedadza ... ;)

Link to comment
Share on other sites

A wprost przeciwnie. Jestem fanem industrialnej epoki :D

Jestem tym zachwycony - klimat, postacie, design strojów (!), nastrój, voice acting, design całej reszty... :D Wszystko takie fajne. Tylko pytanie jak z fabułą będzie.

 

Szkoda, że tylko na PS :C

 

Ale kumpel słusznie zauważył, że gry takie teraz wszystkie wyrąbane w kosmos, taka jakość, a gościowi sięcały czas w 37 sekundzie kciuk w teksturę zapada :D

Edited by CzAk1
Link to comment
Share on other sites

Mi się klimat bardzo podoba. Grafika obłędna.

W tle słychać cichutki płacz pecetowców. ;) Niby ta konsola ma bebechy prawie jak w zwykłym PC ale takie cuda potrafią się dziać tylko jak się szlifuje grę pod konkretną konfiguracje i jak zabierze się za do studio first party. Pomyśleć że tak wygląda dopiero druga generacja gier na PS4 (ta po startowych shitach). Ciekawe co będzie za jakiś czas. Ciekawe czy wymyślą jakieś bardziej wydajne algorytmy na realtimowe GI żeby to mogło pójść na tym sprzęcie, na razie SVOGI wypadło co bardzo mnie zasmuciło.

Link to comment
Share on other sites

Sama gra, i klimat faktycznie zapowiadają się ciekawie. Przy czym tu chyba będziemy mieli shootera, a Dishonored był jednak składanką. Dla mnie to minus, ale to nawet dobrze, bo nie będzie mnie do tej gry ciągnęło.

 

Za to nie bardzo kumam wasze zachwyty nad grafiką. Niby nowa generacja, a aa jak zawsze na konsolach - skopane. A teraz jeszcze widzę doszły mrygające firefly'e. W kamerze obiektów co kot napłakał, wszystkie elementy statyczne wyglądają jak skan, a dynamiczne wyraźnie się od nich odcinają. Bez szału.

Link to comment
Share on other sites

jak sie drugi raz oglada to wyglada to tak jakby akcja sie działa w scenerii 10x10metrow, nie ma oświetlenia rzucającego cienie za wiele. Ale nie jest to narzekanie - ładnie dopasowali akcje i scenografie, by zostało sporo mocy na resztę aspektow wizualnych. Wiadomo, ze konsole nie sa specjalnie mocne, ale maja mozliwosci wiec trzeba rozsądnie budować gameplay.

Przy okazji widzialem fajne porownanie dema UE na pc i ps4 i widac na czym trzeba oszczedzac w konsolach. Wiekszy problem jak bedzie tak jak z nowym Wolfensteinem - zdaniem recenzentow grajacych we wczesne wersje wieje nuda i skryptami.

Link to comment
Share on other sites

olaf- Konsole są całkiem mocne jeśli je porównasz do tego co jest uważane za konsumencki PC. My graficy jesteśmy przyzwyczajeni do potworów z 4 rdzeniami i kartami grafiki które same kosztują tyle co ps4 ale takie konfiguracje nie są absolutnie wyznacznikiem "typowego" kompa do gier. Popatrz na statystyki Steama, wszystko masz podane jak na tacy.

 

Ostatnie Demo UE4 (elemental) na pc było odpalane na grafice która sama kosztuje dwukrotnie więcej niż PS4, poprzednie demo (samaritan) było odpalane na 2 grafikach, każda kosztująca wtedy równowartość PS4. Do tego musisz przecież jeszcze kupić resztę kompa. ;) Pewnie że da się złożyć pieca i 5 razy mocniejszego niż te konsole jak przekroczysz 10 kafli. Pytanie którym twórcom opłaca się robić gry dla 1 procenta rynku. Crytec na wszystkich pecetowych crysisach udupił kupę kasy i dlatego zajmuja się portami na konsole i projektami jak Ryse na XO.

 

Goście z EPICa na swoim forum pisali że ze SVOGI rezygnują również ze względu na moc konsumenckich PC a nie tylko konsol. Może jak GTX780 zjadą z ceną poniżej tysiąca złotych to będzie można rozważać dodawanie takich efektów w grach na PC.

 

Deshu- Porównujesz do filmów czy jakiś istniejących gier na PC? Pokaż mi te które mają lepsza grafe. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ten gameplay nie jest final buildem, a betą sprzed kilku miesiecy. Poczekajmy do finalnego kodu :)

Póki co wygląda obłędnie. Strach pomyśleć jak będzie wyglądała cała gra pod koniec roku i jakiego asa w rękawie mają Naughty Dog, Santa Monica Studio. Dobrze, że nie wpychają multi na siłę.

Ciekawe jak sama rozgrywka będzie się prezentowała bo prezentowane fragmenty zbyt wiele nie pokazały.

Link to comment
Share on other sites

olaf- Konsole są całkiem mocne jeśli je porównasz do tego co jest uważane za konsumencki PC.

Napewno masz sporo racji.

 

Piszac to myslalem bardziej o porownaniu:

konsola + 3gry - VS - pecet + 3gry (ktore dostaniesz z karta graficzną do sciagniecia ze steam).

czyli zestaw za 2500pln

 

Dasz rade złożyć nawet gdyby karta kosztowała z 800pln, a pewnie obie by pociągnęły gry czy UE demo z podobną wydajnością. Im wiecej grasz tym lepszego kompa możesz złożyć, bo masz możliwość oszczędzenia na grach. Nie oceniam rynku i nie pisze co maja robić producenci, tylko zauwazam, ze konsole to bardzo przecietne maszynki. W cenie konsoli +10gier miałbyś swietny sprzet PC do gier + 10gier.

Mi to przypomina efekt najnowszego maca pro - niby och, ach ale jak spojrzeć na to na spokojnie to nie ma szału, w dłuższej perspektywie pasztet jak nic.

Edited by olaf
Link to comment
Share on other sites

To wcale tak nie jest Olaf. W cenie PS4 (1800 zł) nie dostaniesz PC z taka wydajnością. Najprostszy przykład to BF4. Na ps4 wyglada bardzo ladnie i nie ścina, nie ma mega odczuwalnych dropów fps, gra się przyjemnie. Na PC aby zagrac na takich detalach, jak na konsoli musisz zapłacić więcej niż 1800 zł.

Wez pod uwage to, że developerzy na PC (nie wszyscy) są zwyczajnie leniwi. Kiepsko optymalizują gry (producenci podzespołów zacieraja rece), jest duzo specyfikacji sprzetowych etc. i ciezko wszystkim dogodzic - dlatego na kompach o bardzo zblizonej specyfikacji gra potrafi chodzic zupelnie inaczej. Masz 70 fps i nagle 20, 35, 40. Wiesz o co mi chodzi. Dobrym przykładem śmiesznie zawyżonych wymagań sprzetowych jest CoD Ghosts. Ze niby 6GB ram potrzeba by odpalic gre? Hah... A w procesach wykorzystywane są tylko 2 GB ram.

Problemy tez sa jak ktos nie "dba" odpowiednio o swojego PCta, czyli instaluje wszystkie shity, ma smietnik, burdel w rejestrze i juz masz spadek wydajnosci w grach.

Zawsze gry multiplatformowe beda lepiej wygladaly na PC. Konsole nadrabiaja ekskluziwami. Nie ukrywam, że w multiplatformy wole pograc na konsoli mimo gorszej grafiki, która nie jest dla mnie wyznacznikiem dobrej gry.

 

Ciagle pojawiaja sie nowe czesci do PC, developerzy musza dostosowywac kod pod rozne podzespoly i konfiguracje, a konsola jest jedna i taka sama przez kilka lat. W gre wchodzi skill programistów i nie tylko.

Który gracz spodziewał się tak dobrze wyglądajacej gry na PS3 jak Uncharted 2-3, The Last of Us? PS3 ma 0.5 GB ram, GPU slabe i zobacz co udalo sie wycisnac ze starego sprzętu.

 

Na konsoli tylko grasz, nie przejmujesz sie instalowaniem nowych sterow, bla bla etc.

PC wole jedynie do FPS'ow.

 

ps. nie prowadze zadnej wojny PC vs Konsole :)

Zgodzę się, że PCtowcy maja o tyle fajnie, że za gry nie płaca ~250 zł w dniu premiery. Natomiast nadrabiają upgradem sprzętu, jak chca grac na ultra w kazda nowa gre.

Edited by ezils
Link to comment
Share on other sites

Olaf- Twój argument o oszczędzaniu na grach już od dawna nie działa w przypadku Play Station. Masz usługę PSplus gdzie w ramach taniego abonamentu za dostajesz co chwile starsze produkcje klasy AAA. Równie atrakcyjny deal co wyprzedarze na Steamie. Również na konsolach możesz spokojnie grać w używane gry które na PC już powoli przestają istnieć właśnie przez politykę steama i innych platform. Nie da się odsprzedać używanych gier na steamie a teraz prawie każda gra wymaga aktywacji na tego typu platformach. Premierowe gry na PC również kosztują niemałą kasę, nie taką jak na konsolach ale 160-200 zeta za gre klasy AAA to nadal sporo. Kiedyś mógłbym ci przyznać raczej ale to już przestało tak działać.

 

Ezils dobrze mówi. Za 1800 nie ma żadnych szans na PC który wygeneruje ci taką grafikę jak PS4. Mówimy o finalnej jakości grafiki bo porównywanie taktowania czipów czy ilości pamięci po prostu nigdy nie działało. Dlatego też twój argument z Makiem jest średnio trafiony bo Mac to jednak nadal zwykły komputer i tam opłacalność możesz sobie policzyć czasami renderu.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, ze za 1800nic nie kupisz, dlatego porównywałem ps4+gry do PC+gry. Myślałem ze będzie jasne, ze pisze o PS4. Paradoksalnie stare konsole to lepszy wybór obecnie niż najnowsze, ale nie o tym wątek, a o obłędnej grafice.

 

MacPro - nie chodziło mi o wydajność liczoną benchmarkami tylko tym, ze jest on zwyczajnie niedostosowany (przez małą obudowę) do profesjonalnej pracy. Takie rzeczy jak masa kabli i urządzeń na biurku, obciążenie energetyczne itp. zewnętrzne zasilacze do połowy podpiętego sprzętu itd. wychodzą z czasem.

Podobnie też ogólna cena najnowszej konsoli+gry. Wiem ze to nie rzuca się tak w oczy, bo nie ma co kupować na nowe konsole, ale załóżmy ze rozmawiamy o czymś co służyć będzie za ok. rok do grania. Dlatego porównywałem limit 2500, za tyle możesz mieć podobny sprzęt PC, który uciągnie taka grę jak Order. Wiem, ze jestem wielkim optymistą zawsze ale zauważ, nie wspomniałem, ze jak wyjdzie, to smartfony będą miały taką wydajność :)

Link to comment
Share on other sites

no ludki , obejrzalem w 1080p i ...co slepy jestem? cutscenki owszem sa ok...ale sama gra wyglada plasko i nawet mam wrazenie ze quake 4 lepiej wygladal...no niewiem czego nie jarze i czego nie widze ale po prostu nic nie urywa...nawet jest jakos plasko imho, moze moj internet laduje inny filmik??

Link to comment
Share on other sites

swoja droga piszecie tutaj o relacji jakosci do ceny - psx vs pc przez pryzmat kosztow zakupu i jakosci grafy... ok psx wychodzi taniej...ale ktos zapomina o bardzo waznym aspekcie - pc to maszyna wielofunkcyjna i nie mozna liczyc kasy jak za konsole na ktorej JEDYNIE sie pogra...(moze film czy jakis net , niewiem niemam ...)co innego jakby psx za te kase oferowal mozliwosc intalacji windy i renderowania , transkodowania czy NLE...ok spoko...ale nie ma tej opcji i nie ma co porownywac - dwa inne swiaty

potezny pc to maszyna do roboty na ktorej DODATKOWO mozna dobrze zagrzac w giery, psx to maszynka do grania - wot i wsio...

Link to comment
Share on other sites

To jest daleki od skonczenia build pxl666. Zwroc uwage na animacje postaci, nie wiem fizyke, ubrania, fajne swiatlo etc. Takie rzeczy byly wczesniej mozliwe glownie w cut-scenkach albo CGI shortach do gier.

W tej grze między cutscenkami, a gameplayem nie będzie zadnej różnicy + płynne przejscia i to jest duże osiagnięcie w gamingu.

 

Mówimy tutaj tylko o PC jako maszynie gamingowej i pod tym wzgledem mozna jak najbardziej porownywac, co jest wg mnie bezsensu ale ludzie to robia od lat i nie przestaja ani na chwile... Tutaj i tak jest spokojnie, na innych portalach to są wojny heh..

Link to comment
Share on other sites

pxl666 - widzę to tak samo, nic nie urywa. Wygląda zwyczajnie. Mi nie wystarczy powiedzieć że coś wygląda rewelacyjnie, żebym tak to widział. Sam muszę to zobaczyć, a tutaj tego nie widzę.

 

Ezils - będzie widać różnice miedzy cutscentą a gameplayem, i to zapewne w takim samym stopniu jak teraz. Obiecanki cacanki :) Ponownie - nie zobaczę, nie uwierzę.

Link to comment
Share on other sites

Jestem takiego samego zdania - nie zobacze, nie uwierze. Takze wstrzymam się z dalszym zachwycaniem/narzekaniem do momentu wlozenia plytku do PS4 :)

 

Trochę info technicznego o głównym bohaterze w The Order 1886:

"main characters run over 100K polys each, >250 joints just in the head, >130 blend shapes in face, etc...."
Edited by ezils
Link to comment
Share on other sites

jestem zdania ze istnieje jakis powod dla ktorego ani infiltrator ani samaritan nie sa dostepne do zassania...powodem tym jest zapewne to ze do zassania bylyby pliki scen pod jakis znany renderer...sa ludki ktore maja taki konfig jaki oficjalnie te dema pociagnie i osobiscie bym zapuscil aby zobaczyc jak klatkuje 0.02 fps ALE JEST REALTAJM...natomiast obecnie uwazam ze to sciema i wuj...

Link to comment
Share on other sites

polski malkontencie :) faktycznie Quake 4 wyglada o niebo lepiej niz to co jest na filmiku, ktory pewnie jest podmalowany w 90% przez grafika 2D. Co lepsze przypuszczam ze filmik jest zrobiony w 3dmaxie i wyrenderowany zeby wszyscy kupili te gre. Nie zobacze na swoim komputerze z 2005 roku w 250 fpsach nie uwierze!

attachment.php?attachmentid=94009&stc=1&d=1392971878

attachment.php?attachmentid=94008&stc=1&d=1392971874

Edited by KLICEK
Link to comment
Share on other sites

klicu czego sie czepiasz? chcesz bronic epica ? nie uwazam sie za malkontenta , raczej za entuzjaste...wypisujesz komunaly zamiast konkretow...sytuacja wyglada komercyjnie - obiecujemy nexgen , dajemy nowosc po nowosci , po kawalku , zeby sprzedawac co roku nowe kartki wespol z nvidia/amd... ato szmaty , ato partikle , ato teselacje i tak dalej...zaprzeczysz? kiedys to byl szok jak sie widzialo po raz pierwszy dobrze wykorzystane normalmapy i shadery , to byl prawdziwy nexgen...doom3/quake4 wnosil nowa jakos wlasnie tym i nowatorskim oswietlaniem , niewiem jak ty ale ja i kupa ludzi widziala te roznice...a owczesne gpu to na dzien dzisiejszy smiech na sali...podaj przyklad gry ktora faktycznie dzisiaj urywa dupe grafika - i nie jest demem na YT czy zapowiedzia - wyszla i mozna grac...

Link to comment
Share on other sites

Rage za megatekstury ale pomijam optymalizację bo jak musiałem szukać dobrych ustawień to już porażka zwłaszcza że były wyższe niż to co się ustawia w tym pożal się boże opcjach

Mirrors edge za oświetlenie // nie wiem czy poprawnie fizycznie ale dobrze wykonane

Crysis 3 ogólnie za wszystko tylko ten łuk nie pasuje

Link to comment
Share on other sites

ech pamiętam te czasy dooma 3 kiedy jarałem się grafą, łezka w oku się kręci... w ogóle jeżeli chodzi o design enviro i postaci w doom 3 czy quake 4 to dla mnie mistrzostwo świata

tylko szkopuł w tym że dobra grafika nie równa się dobra gra, wystarczy spojrzeć na Ryse-son of Rome(grafika jest porównywalna do tego trailera) to także do pytania pxl czy wyszła jakaś gra która urywa dupę grafiką

 

a jeszcze propo tego trailera uważam że w MGS Phantom Pain grafa jest znacznie lepsza

polecam wszystim interesujących się grafą

http://www.youtube.com/watch?v=QZFR4H4LORU

Edited by tr3buh
Link to comment
Share on other sites

jezu maryjo...w rzeczonym filmiku jest kawalek bieganiny po zaulkach i skok przez uliczke...ogladane w fhd na 24 monitorze wyglada zwyczajnie , jak milion podobnych gier...nie rozumiem co wy tam niesamowitego widzicie. jedynie poczatkowa scenka z kolesiami w pierwszym planie i ladnie otexturowanym karabinem robi dobre wrazenie - ale to cinematik a nie gra. w bulletstormie czy crisisie wygladalo to podobnie - filmiki miod malina , pozniej jak juz mozna grac to jakosc grafiki spada , troszke lepiej to bylo rozwiazane w mp3 ale tez byly spore roznice...odnosze wrazenie ze dziwnie sie na mnie rzuciliscie w tym temacie...

gry pewnie nie zobacze bo nie zamierzam kupowac psx , wiec do konca sie nie dowiem czy grafa faktycznie taka dobra czy nie...ostatnio pozytywne wrazenie zrobila na mnie jedynie prezentaja gameplayu z THE DIVISION dlatego ze grafika pokazana byla bez cinematikow i podczas normalnej akcji...

poczekamy zobaczymy ale zycie nauczylo mnie ze gry zawsze wygladaja gorzej jak juz nie ma "efektu jutuba"...zdrowia koledzy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy