Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 201
  • Wyświetleń 40,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Wow. Latka lecą a kliment dalej dzierga model za modelem :) Jak zawsze pro. No i shaderki coraz lepsze. A pamiętam jak męczyłeś chyba Pioniera o setupy renderów :)

Napisano

Zupełnie nie mam pojęcia jak cząsteczkami rozmieścić śrubki!

 

Pixel Factory robi błoto za pomocą cząsteczek, czego też nie potrafię rozgryźć.

 

Nie wiem jakich informacji szukać, rozległy temat...

 

Edit:

 

Zwykła mapa bump tyle że w odpowiedniej rozdzielczości .

 

Czyli maluje się ją w Photoshop.

Kiedyś to sprawdzę! :)

Napisano

ogarnij sobie książkę wojciecha tam jest to opisane odnośnie tych nitów... natomiast co do błota przecież pixel zrobił bardzo dobrego tuta na ten temat.

Napisano

O widzisz, teraz to rozumiem jak to działa!

No bardzo ładnie je rozmieściłeś, tak się zastawiam jak rozmieszcza się takie elementy w Photoshopie.

Jeśli chodzi o odstępy to wiem jak to zrobić, ale tu jest pełno krzywych, okręgów, nigdy czegoś takiego nie robiłem.

Poszukam sobie jakiegoś tutoriala.

Napisano

Niepytany odpowiem.

Jak chce mieć nity wokół kółka, to robię kółko w inkscape, robię nit jeden na obwodzie i snapuje jedo pivot obrotu do środka kółka.

Potem robię alt D (linked duplicate) i obracam ten duplikat z controlem by się snapował o stały kąt oczywiście z pivotem obrotu w środku koła.

powtarzam czynność naście razy (kąt snapowania można w opcjach zmienić) i mam połączone duplikaty po okręgu. jeśli zmienię jeden, na przykład powiększę, to zmieniają się wszystkie nity, które są klonami.

 

Układanie nitów w równych odstępach w linii jest jeszcze bardziej trywialne narzędziem align, też w Inku

 

Tekstura w Inkscape jest wektorowa, to mogę sobie eksportować z dowolną rozdzielczością i patrzyć jak wygląda, żeby dobrze dobrać kompromis między wielkością, a wyglądem. Raczej próbuję się zmieścić z modelem w pamięci karty graficznej, żebym mógł wyrenderować na GPU.

Napisano
Jak masz pod spodem rozłożone siatki to okręgi można ręcznie ;)

 

To też dobry sposób!

Ale musi być jakiś trick to zrobienia tego z automatu, po krzywych! :)

 

@ikkiz dziękuję za rady, ale ja tylko w Photoshopie operuję i wolę w nim się tego nauczyć :)

 

Proste linie to banał roku, ustawia się odległość w brush i rysuje z wciśniętym shift chyba (nie pamiętam robię to odruchowo)

Ale zaokrąglenia to nie mam pojęcia.

Napisano
To też dobry sposób!

Ale musi być jakiś trick to zrobienia tego z automatu, po krzywych! :)

 

@ikkiz dziękuję za rady, ale ja tylko w Photoshopie operuję i wolę w nim się tego nauczyć :)

 

Proste linie to banał roku, ustawia się odległość w brush i rysuje z wciśniętym shift chyba (nie pamiętam robię to odruchowo)

Ale zaokrąglenia to nie mam pojęcia.

 

 

rysujesz scieszke i potem prawym wciaz miejac piurko klikasz i wybierasz stroke costam dawno nie uzywalem wiec juz nie pamietam hakie to bylo polecenie dokladnie i wybierasz potem brush

Napisano

Właśnie o to chyba mi chodziło, dziękuję!

 

A co do książki oraz tutorialu jak zrobić błoto to mogę liczyć na linki? :)

Napisano

Super te nity wyglądają!

No ciekawe jakie malowanie wybrałeś! :)

Napisano
  • Autor

Skrzydła ponitowane, kamo wersja wiosna-lato 44 rok, front wschodni. Zimowe kamo chyba też zrobię bo nie wiem jeszcze jaka pora roku będzie w scenie ;)

 

g8ua.jpg

xrpr.jpg

zx85.jpg

vulp.jpg

2y10.jpg

lvky.jpg

aiatr.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Widzę go na polowym zbombardowanym lotnisku, potrzaskane drzewa w pobliskim lesie, leje po bombach, tu i ówdzie jeszcze się pali..

Napisano

Coś na tych opaleniach na skrzydłach prześwitują jakieś piksele wielkie:P

Napisano

No wlasnie, przepalenie jest ale rury nie sa skierowane do góry, tylko wzdłuż skrzydła, tak mi sie wydaje.

Napisano

Sunedge masz racje pospieszyłem się nie popatrzyłem na model a od modelu B2 rury są podniesione do góry i na fotach widać tylko czarne osmolenie brak wypalenia farby

Napisano

Wygląda na to że jest dość czysto przy wydechu skierowanym do góry.

Pozdrawiam, G.

Hs129_40f-s_zpsfebe111f.jpg

Hs129-10afs_zpsb2f09509.jpg

Napisano

moim zdaniem zostawianie tych śladów w ten sposób niszczy całą koncepcję

 

z jednej strony, powstaje model odwzorowany "co do śrubki", a tu nagle inwencja twórcza i dusza artysty ponieważ fajnie wyglądają wypalenia

Napisano

..czuję się dobity. Niemcy wygrywają złoto na Mundialu, dół na lata, wchodzę na max3D i co widzę..... samolot modelowany od miesięcy przez najlepszego grafika wśród strażaków w Polsce to jakaś maszyna śmierci ze swastyką :(

Napisano
  • Autor
..czuję się dobity. Niemcy wygrywają złoto na Mundialu, dół na lata, wchodzę na max3D i co widzę..... samolot modelowany od miesięcy przez najlepszego grafika wśród strażaków w Polsce to jakaś maszyna śmierci ze swastyką :(
Napisał user posiadający awatar z błyskawicą Hitlerjungen :D:D:D:D:D
Napisano

rury wydechowe za długie i wyglądają jak gumowe rurki reszta rewelacyjna. (wydech na pewno nie był taki długi bo pogarszało by to właściwości nośne skrzydła przyjrzyj się na fotkach które zostały tu wrzucone)

Napisano

Dawno mnie nie było i taka niespodzianka :)

Edytowane przez yarosh

Napisano

Ja jestem codziennie i codziennie mam niespodziankę jak tu zaglądam :)

Napisano

Gratulacje ukończenia, wyszedł rewelacyjnie!

Ciekawe jakie blachy teraz będziesz wyginał, obstawiam rosyjskie :)

Napisano

Czysta przyjemność! :D

 

Swoją drogą tak się zastanawiałem jak ja bym przedstawił taki samolot finalnie, no i doprawdy ciężko się zdecydować na finalny kadr, pewnie zrobiłbym kilka.

Napisano

Czyli Henschel będzie jeszcze do nas wracał!

Fajnie! :)

 

Zrobiłeś kiedyś scenę ze zniszczonym modelem?

Widziałem chyba większość twoich prac i wszystkie modele są w pełnej gotowości bojowej.

Napisano

A jednak zrobiłeś!

Powiem Ci, że zieleń wokół niego powala, gruby kawał złomu!

Napisano

czołg wygląda jakby chwilę już tu stał w tym miejscu, a ślady za nim są dosyć świeże

 

poza tym miazga

Napisano

Może by go tak lekko pochylić i ugrząźć koła od strony wody? I trochę wody w bliższym śladzie czołgu.

Ale fajny czołg i ładna scena.

 

Ten z zebrą na tle zimowego pola też świetny, tylko może lepiej obrócić tak żeby nie ucinął drzew i ich cienia? Ale świetne tło, z tą zebrą wygląda trochę surrealistycznie, pasuje.

Edytowane przez Ania

Napisano

Wojtku, tym razem przesadziłeś!

Cudownie to wygląda, śliczna ta blacha, soczysta na maxa!

To strasznie ciężkie przedstawić pełen detalu model w pełnej krasie na jednym obrazku!

Aby docenić całość twojej pracy musisz zrobić ich przynajmniej 50.

Wiele ujęć, wiele scen!

Te nity mnie hipnotyzują!

Napisano

Twoje modele są zawsze perfekcyjne, jak dal mnie wątek do oglądania i podziwiania :) 2013 dobrze pisze, będziesz musiał mnóstwo renderów porobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności