Napisano 7 Lipiec 201410 l Autor Jak powstają te nity, to jest normal map? Zwykła mapa bump tyle że w odpowiedniej rozdzielczości .
Napisano 7 Lipiec 201410 l Zupełnie nie mam pojęcia jak cząsteczkami rozmieścić śrubki! Pixel Factory robi błoto za pomocą cząsteczek, czego też nie potrafię rozgryźć. Nie wiem jakich informacji szukać, rozległy temat... Edit: Zwykła mapa bump tyle że w odpowiedniej rozdzielczości . Czyli maluje się ją w Photoshop. Kiedyś to sprawdzę! :)
Napisano 7 Lipiec 201410 l ogarnij sobie książkę wojciecha tam jest to opisane odnośnie tych nitów... natomiast co do błota przecież pixel zrobił bardzo dobrego tuta na ten temat.
Napisano 7 Lipiec 201410 l O widzisz, teraz to rozumiem jak to działa! No bardzo ładnie je rozmieściłeś, tak się zastawiam jak rozmieszcza się takie elementy w Photoshopie. Jeśli chodzi o odstępy to wiem jak to zrobić, ale tu jest pełno krzywych, okręgów, nigdy czegoś takiego nie robiłem. Poszukam sobie jakiegoś tutoriala.
Napisano 7 Lipiec 201410 l Niepytany odpowiem. Jak chce mieć nity wokół kółka, to robię kółko w inkscape, robię nit jeden na obwodzie i snapuje jedo pivot obrotu do środka kółka. Potem robię alt D (linked duplicate) i obracam ten duplikat z controlem by się snapował o stały kąt oczywiście z pivotem obrotu w środku koła. powtarzam czynność naście razy (kąt snapowania można w opcjach zmienić) i mam połączone duplikaty po okręgu. jeśli zmienię jeden, na przykład powiększę, to zmieniają się wszystkie nity, które są klonami. Układanie nitów w równych odstępach w linii jest jeszcze bardziej trywialne narzędziem align, też w Inku Tekstura w Inkscape jest wektorowa, to mogę sobie eksportować z dowolną rozdzielczością i patrzyć jak wygląda, żeby dobrze dobrać kompromis między wielkością, a wyglądem. Raczej próbuję się zmieścić z modelem w pamięci karty graficznej, żebym mógł wyrenderować na GPU.
Napisano 7 Lipiec 201410 l Jak masz pod spodem rozłożone siatki to okręgi można ręcznie ;) To też dobry sposób! Ale musi być jakiś trick to zrobienia tego z automatu, po krzywych! :) @ikkiz dziękuję za rady, ale ja tylko w Photoshopie operuję i wolę w nim się tego nauczyć :) Proste linie to banał roku, ustawia się odległość w brush i rysuje z wciśniętym shift chyba (nie pamiętam robię to odruchowo) Ale zaokrąglenia to nie mam pojęcia.
Napisano 7 Lipiec 201410 l To też dobry sposób! Ale musi być jakiś trick to zrobienia tego z automatu, po krzywych! :) @ikkiz dziękuję za rady, ale ja tylko w Photoshopie operuję i wolę w nim się tego nauczyć :) Proste linie to banał roku, ustawia się odległość w brush i rysuje z wciśniętym shift chyba (nie pamiętam robię to odruchowo) Ale zaokrąglenia to nie mam pojęcia. rysujesz scieszke i potem prawym wciaz miejac piurko klikasz i wybierasz stroke costam dawno nie uzywalem wiec juz nie pamietam hakie to bylo polecenie dokladnie i wybierasz potem brush
Napisano 7 Lipiec 201410 l Właśnie o to chyba mi chodziło, dziękuję! A co do książki oraz tutorialu jak zrobić błoto to mogę liczyć na linki? :)
Napisano 7 Lipiec 201410 l Autor pozostały skrzydła i gondole silników do wynitowania i bedzie można zacząć malować texturki :)
Napisano 9 Lipiec 201410 l Autor Skrzydła ponitowane, kamo wersja wiosna-lato 44 rok, front wschodni. Zimowe kamo chyba też zrobię bo nie wiem jeszcze jaka pora roku będzie w scenie ;) Edytowane 9 Lipiec 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 10 Lipiec 201410 l Autor spalona farba od wydechu: Edytowane 10 Lipiec 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 10 Lipiec 201410 l Widzę go na polowym zbombardowanym lotnisku, potrzaskane drzewa w pobliskim lesie, leje po bombach, tu i ówdzie jeszcze się pali..
Napisano 11 Lipiec 201410 l Coś na tych opaleniach na skrzydłach prześwitują jakieś piksele wielkie:P
Napisano 12 Lipiec 201410 l No wlasnie, przepalenie jest ale rury nie sa skierowane do góry, tylko wzdłuż skrzydła, tak mi sie wydaje.
Napisano 12 Lipiec 201410 l Sunedge masz racje pospieszyłem się nie popatrzyłem na model a od modelu B2 rury są podniesione do góry i na fotach widać tylko czarne osmolenie brak wypalenia farby
Napisano 12 Lipiec 201410 l Wygląda na to że jest dość czysto przy wydechu skierowanym do góry. Pozdrawiam, G.
Napisano 13 Lipiec 201410 l Autor Ostatecznie pozostawię te ślady spalin w taki sposób....tak gdzieś pomiędzy mocnym wypaleniem a całkowitym ich brakiem :
Napisano 13 Lipiec 201410 l moim zdaniem zostawianie tych śladów w ten sposób niszczy całą koncepcję z jednej strony, powstaje model odwzorowany "co do śrubki", a tu nagle inwencja twórcza i dusza artysty ponieważ fajnie wyglądają wypalenia
Napisano 13 Lipiec 201410 l ..czuję się dobity. Niemcy wygrywają złoto na Mundialu, dół na lata, wchodzę na max3D i co widzę..... samolot modelowany od miesięcy przez najlepszego grafika wśród strażaków w Polsce to jakaś maszyna śmierci ze swastyką :(
Napisano 13 Lipiec 201410 l Autor ..czuję się dobity. Niemcy wygrywają złoto na Mundialu, dół na lata, wchodzę na max3D i co widzę..... samolot modelowany od miesięcy przez najlepszego grafika wśród strażaków w Polsce to jakaś maszyna śmierci ze swastyką :( Napisał user posiadający awatar z błyskawicą Hitlerjungen :D:D:D:D:D
Napisano 14 Lipiec 201410 l rury wydechowe za długie i wyglądają jak gumowe rurki reszta rewelacyjna. (wydech na pewno nie był taki długi bo pogarszało by to właściwości nośne skrzydła przyjrzyj się na fotkach które zostały tu wrzucone)
Napisano 14 Lipiec 201410 l Dawno mnie nie było i taka niespodzianka :) Edytowane 14 Lipiec 201410 l przez yarosh
Napisano 19 Lipiec 201410 l Autor Malowanie zimowe SG 9 Edytowane 25 Lipiec 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 19 Lipiec 201410 l Gratulacje ukończenia, wyszedł rewelacyjnie! Ciekawe jakie blachy teraz będziesz wyginał, obstawiam rosyjskie :)
Napisano 19 Lipiec 201410 l Czysta przyjemność! :D Swoją drogą tak się zastanawiałem jak ja bym przedstawił taki samolot finalnie, no i doprawdy ciężko się zdecydować na finalny kadr, pewnie zrobiłbym kilka.
Napisano 19 Lipiec 201410 l Autor Wciąż mam kilka pomysłów na scenki do zrealizowania z nim...ale to trochę potrwa...;)
Napisano 19 Lipiec 201410 l Czyli Henschel będzie jeszcze do nas wracał! Fajnie! :) Zrobiłeś kiedyś scenę ze zniszczonym modelem? Widziałem chyba większość twoich prac i wszystkie modele są w pełnej gotowości bojowej.
Napisano 19 Lipiec 201410 l A jednak zrobiłeś! Powiem Ci, że zieleń wokół niego powala, gruby kawał złomu!
Napisano 19 Lipiec 201410 l czołg wygląda jakby chwilę już tu stał w tym miejscu, a ślady za nim są dosyć świeże poza tym miazga
Napisano 19 Lipiec 201410 l Może by go tak lekko pochylić i ugrząźć koła od strony wody? I trochę wody w bliższym śladzie czołgu. Ale fajny czołg i ładna scena. Ten z zebrą na tle zimowego pola też świetny, tylko może lepiej obrócić tak żeby nie ucinął drzew i ich cienia? Ale świetne tło, z tą zebrą wygląda trochę surrealistycznie, pasuje. Edytowane 19 Lipiec 201410 l przez Ania
Napisano 24 Lipiec 201410 l Autor kilka nowych renderów testowych , zanim został pomalowany ;)..... Edytowane 24 Lipiec 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 24 Lipiec 201410 l Wojtku, tym razem przesadziłeś! Cudownie to wygląda, śliczna ta blacha, soczysta na maxa! To strasznie ciężkie przedstawić pełen detalu model w pełnej krasie na jednym obrazku! Aby docenić całość twojej pracy musisz zrobić ich przynajmniej 50. Wiele ujęć, wiele scen! Te nity mnie hipnotyzują!
Napisano 24 Lipiec 201410 l Autor Strzyg- przynajmniej nie musisz udawać że nie widzisz swastyki :D Edytowane 24 Lipiec 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 24 Lipiec 201410 l Twoje modele są zawsze perfekcyjne, jak dal mnie wątek do oglądania i podziwiania :) 2013 dobrze pisze, będziesz musiał mnóstwo renderów porobić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto