Napisano 19 Marzec 201411 l Blender w wersji 2.70 został dzisiaj oficjalnie wydany. Ten program od dawna rozwija się w błyskawicznym tempie ale tym razem lista zmian jest nad wyraz ogromna. Tak dużego wydania nie było od 2 lat. Na tą wersje miedzy innymi składają się: - Wielowątkowy system zależności. Od teraz animacja i interakcje na scenie mogą korzystać z zasobów wielordzeniowych procesorów! - Efekty Wolumetryczne w silniku Cycles - 30% szybsze renderowanie Cycles na CPU - API dla silnika renderującego Freestyle - Nowy system zakładek w panelu Toolbar- Teraz narzędzia są dużo sensowniej uporządkowane. - Kilkadziesiąt zmian i poprawek w interface. - Udoskonalony motion tracking w tym plane tracking. - Obsługa plików PSD - Tryb nawigacji Walk Mode (poruszanie się klawiszami WSAD i rozglądanie myszką) - Obsługa Level of Detail w Game Engine i w Viewporcie - Nowy modyfikator Wireframe - Nowy modyfikator Laplacian Smooth - Udoskonalenia i nowe opcje narzędzi do modelowania Bevel i Knife. - Poprawki w modyfikatorach Bevel, Screw, Triangulate - Udoskonalona tesselacja n-gonów - 560 poprawionych bugów z poprzednich wersji i wiele innych poprawek Więcej o tym wydaniu można przeczytać tutaj: http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.70 Blendera można pobrać tutaj: http://www.blender.org/download/
Napisano 20 Marzec 201411 l Obsługa plików psd? Czyli tworzę teksturkę w Photoshopie, robię save i od razu na modelu pojawiają się poprawki?
Napisano 20 Marzec 201411 l myślę o przerzuceniu sie na blendera. a przynajmniej wyprobowanie go. I chyba się przekonałem :)
Napisano 20 Marzec 201411 l Przede wszystkim! Jest i też coś dla mnie: http://www.blender.org/about/logo/ (w końcu!)
Napisano 20 Marzec 201411 l Adek, o co Ci chodzi z tym logo? Chyba się nie zmieniło. A strona o logo była też na starszej wersji blender.org
Napisano 20 Marzec 201411 l mallow: serio? Kiedyś szukałem, była dostępna tylko wersja PNG, nie było wektorów. W ogóle nie kojarzę na starej stronie podstrony o identyfikacji. Jedyne co pamiętam na starej to odwołania do wiki i png właśnie tam wgrane, ale nie było to dobrej jakości. Teraz są wektory oficjalnie z czego się cieszę. Zawsze miałem problem ze zrobieniem grafiki bo oni używali grafik szerokości 400-500px. W w rozwinięciu mam prawie 900px. Jest dobrze. No i strona nowa też mi się podoba.
Napisano 20 Marzec 201411 l Serio, co najmniej od roku, dwóch, jak nie więcej te logotypy były dostępne w wektorach. Wiem, bo korzystałem. Tyle że na wcześniejszej stronie trochę ta podstrona o logo była trudniejsza do znalezienia.
Napisano 20 Marzec 201411 l No i do niego COrona REnder i jest git szkoda tylko że exporter jest nie officialny :X
Napisano 20 Marzec 201411 l a gdzie quad chamfer i powiększone przyciski undo i redo :D ? instalka by wtedy miala 7gb
Napisano 20 Marzec 201411 l a gdzie quad chamfer i powiększone przyciski undo i redo :D ? Jak wprowadza subskrypcje za pierdylion zielonych to beda. Na razie sie trzeba zadowolic tym co dali... instalka by wtedy miala 7gb Do jakich rozmiarow oni powiekszyli te przyciski? :D
Napisano 20 Marzec 201411 l Zarty na bok - od zawsze sie zastanawiam co tam w tych instalkach z Autodeski siedzi. Rozumiem ze te ich softy maja wiecej mozliwosci ale jakby ten rozmiar proporcjonalnie przeniesc na mozliwosci to Blender w podobnym rozmiarze generowalby rzeczywistosc w real time :P
Napisano 20 Marzec 201411 l ok, to jakbyś wytłumaczył, że jednego flasha (numer 8) miałem na pendrive jako 80mb instalkę, a zaraz po wykupiniu przez adobe wyszedł Flash CS mający w zasadzie to samo i instalka ważyła 1.6gb
Napisano 20 Marzec 201411 l To jest działanie na psychikę ameryki :D Dużo program zajmuje znaczy się musi być dobry :D
Napisano 21 Marzec 201411 l Kwestia bibliotek?(Maya w 2015 chyba ma mniejszę instalke nawet od 2014). Edytowane 21 Marzec 201411 l przez legomir
Napisano 21 Marzec 201411 l Autor http://blenderartists.org/forum/showthread.php?327950-Flakes-%96-nodular-everything Wooooow. Powstaje do blendera system w założeniach podobny do ICE. Pierwsza wersja dla użytkowników ma się pojawić po wakacjach. Oby gościowi się udało to wszystko spiąć w całość. Wrzucam tutaj żeby ludzie nie odwiedzający działu blendera też mogli popatrzeć.
Napisano 24 Marzec 201411 l Blendera mecze od kilku miesiecy i jestem nim zachwycony.. tyle w temacie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto