floo Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 (edytowane) [video=youtube_share;vzHrjOMfHPY] [video=youtube_share;Q40IfQbYlSw] Edytowane 23 Lipiec 2014 przez floo
olaf Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 czekam na cosplaye: http://www.amazon.com/Wild-Tail-Anal-Women-Adult/dp/B00CPLI93C
adek Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Inna ciekawa informacja odnośnie tej animacji jest taka, że jej supervisorem był Hubert. Hubert napisał mi również, że to była najtrudniejsza rzecz jaką "supervisorował".
Idaho Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Ładniusie to:) Ładniusie? Ładniutkie to jest to a to z LoL-a oklepane jakbym oglądał trailer sprzed dekady. :P
Temporal Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 olaf czasami jak czytam twoje komentarze, to mam wrażenia, że albo masz 12 lat, albo masz jakieś problemy. Co by nie przeczytać jakiś twój komentarz, to albo jakiś czerwsty sarkazm, albo wywyższanie się, uważanie się za najmądrzejszego, a jakoś zawsze brak poparcia tutaj twojej "zajebistości". Boli cię to, że ktoś zrobił film na wysokim poziomie technicznym? Jeszcze nie widziałem, żadnej twojej pracy tutaj. Nie żeby to było jakimś wyznacznikiem, no ale koleś taki super jak Ty powinien mieć coś na koncie. Nie jestem fanem LoLa i gier tego typu, ale nie można odmówić dobrego wykonania ten animacji. Idaho jakoś nie wygląda jak sprzed dekady. Wiadomo napiszesz taki tekst i +100 do lansu, ale trochę mało dojrzałę to. Przy polskiej produkcji to już połowa max3d by się spuszczała, ale jak ktoś inny zrobi, to już hejt, pomimo że wielu by marzyło by zrobić coś tak dobrego technicznie.
adek Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Temporal: Oj coś chyba słabo szukasz :) Olaf akurat należy do grupy userów, którzy jak mało kto dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Tutaj ot żarcik i jak trafnie zauważyłeś "sarkazm". Odsyłam do GameArt - jest teczka olafa. Jeden z lepszych wątków i niesamowicie przydatny materiał dla wielu osób z game art na pewno. A animacja po prostu uderza detalem. Zastanawiam się też czy YT nie poprawił przypadkiem (w końcu) swojej jakości bo mam wrażenie, że dużej krzywdy kodeki YT tutaj nie zrobiły filmowi.
olaf Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 że albo masz 12 lat, albo masz jakieś problemy Słaba ta analiza Temporal. Pamiętam jeszcze minę profesora, prowadzącego zajęcia z psychiatrii sądowej - dyrektora oddziału psychiatrycznego szpitala w moim mieście. Na koniec zajęć powiedział, że ma tylko jedną kopię skryptu i czy ktoś może wszystkim rozesłać. Powiedziałem, że chętnie udostępnie na serwerze, teraz napiszę adres, by inni sobie zanotowali, a za godzinę będzie do ściągnięcia. Więc zacząłem pisać http://www.dontfuckmydog.com... mina bezcenna. Dla Ciebie się nie będę zmieniał, więc po prostu daj mi ignora.
Jakub Wydro Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Cinematic świetny. Oświetlenie walki na drzewach mega oraz fajna charakterystyczna postać gościa z "shotgunem". Ogólnie wielki kawał roboty by przedstawić tyle postaci aby to było spójne :) jedynie czego mi brakowało to fajnego wykończenia. Nagle się jak by "urywa" i widzimy coś, co jak dla mnie (nie jestem graczem lola) nic mi nie mówi o grze.
Dr0cK Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Malo mnie ostatnio cinematiki podniecaja. Ale ten jest po prostu zajebisty! Szkoda ze S2Games nie maja takiego budzetu zeby zrobic cos podobnego do HoN'a. '_'
Mortom Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 Takie trochę jak by "Mirinda waleczna" spotykała "WOW". Jakoś mnie to nie jara - ale może tylko ja tak mam bo w gre nigdy nie grałem i nic z tego filmiku po za naparzuchą nie skumałem :) Ale animacja postaci ok.
safian Napisano 23 Lipiec 2014 Napisano 23 Lipiec 2014 Whoah! Na prawdę super cinematic. Tymbardziej się podoba, że padłem ofiarą tej gry :).
Monio Napisano 23 Lipiec 2014 Napisano 23 Lipiec 2014 Cinematic superowy ale nie mogę ścierpieć tego infantylno-furry-anime klimatu samego LoLa. Czuje że rozpiska designu postaci w tej grze miała swoje źródło w tej stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Parafilia
Idaho Napisano 23 Lipiec 2014 Napisano 23 Lipiec 2014 Idaho jakoś nie wygląda jak sprzed dekady. Wiadomo napiszesz taki tekst i +100 do lansu, ale trochę mało dojrzałę to. Przy polskiej produkcji to już połowa max3d by się spuszczała, ale jak ktoś inny zrobi, to już hejt, pomimo że wielu by marzyło by zrobić coś tak dobrego technicznie. Ojtam, ojtam od razu +100 do lansu :D co najwyżej +20 A tak naprawdę to nie odpowiada mi strona wizualna, zrobiła się taka sztampowa brakuje mi tej wizji artystycznej z choćby ich konceptów. Nie oglądałeś iluś tam, podobnych cinematiców ? Ostatnio w reklamówce siggrapha był mmo z azji to samo, tera - to samo, wcześniejsze z lola - to samo, trailery z z lineage sprzed iluś tam lat to samo itd. Blur jest perfekcyjny w tym co robi ale to niszczy jak to określić tzw feeling. Obejrzyj po kolei trailery Mass Effect 2, SW:ToR, Warhammer Online, SW: The Force Unleashed, Batman, Injustice, The ElderScroll są takie same różnią się tylko enivro: SF lub Fantasy. Brakuje mi tego co pokazali np w A Gentlemen's Due czy choćby w tym http://www.youtube.com/watch?v=Q46RW8S6xjw Sorry ale Jabberwocky bije tak konceptem, stylistyką jak i puentą tę produkcję z lolka Ja wiem że to o czym piszę to taki Holy Grail zachować stylistykę i zaskoczyć nowatorskim podejściem ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się