Ernest Koska Napisano 12 Grudzień 2014 Napisano 12 Grudzień 2014 Hej. Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem. Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/ Pozdrawiam.
Jakub Wydro Napisano 12 Grudzień 2014 Napisano 12 Grudzień 2014 Świetne materiały. Miodzio. W czym rzeźbiłeś teren?
Trisquote Napisano 12 Grudzień 2014 Napisano 12 Grudzień 2014 (edytowane) Miazga, zasłużenie wygrałeś ; ) co prawda, też brałem udział w tym konkursie ale bez sukcesu :D nikt inny oprócz Ciebie nie miał prawa tego wygrać :D Edytowane 13 Grudzień 2014 przez Trisquote
Pionier Napisano 12 Grudzień 2014 Napisano 12 Grudzień 2014 Dokładnie, super sprawa i gratulacje wygranej! Mi się bardzo podoba :)
Temporal Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 Miazga normalnie! Genialy model, genialne ujecie, oswietlenie, texty jak i sam finalny render. Czlowiek poprostu nie ma sie do czego przyczepic, wszystko wykonane perfekcyjnie. Gratuluje wygranej. Btw w czym renderowane?
Ernest Koska Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Napisano 13 Grudzień 2014 Dzięki wielkie! Jakub - teren to displace na plane. Bez kombinacji bo było za mało czasu. Temporal - soft u mnie od dłuższego czasu ten sam czyli max i vray. Post w Ae i Ps. pozdrawiam
Gajowy Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 Świetna praca, gratuluje skilla :) Możesz powiedzieć w jaki sposób zrobiłeś wodę? :)
Ernest Koska Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Napisano 13 Grudzień 2014 Gajowy dzieki wielkie. Woda i całość poza tym co jest widoczne w clay renderze to mattepaint który w scenie wrzuciłem na plane z vraylightmtl. Dzięki temu refleksy siadły tak jak powinny. Pozdrawiam
Ania Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 Świetna robota. Gdybym się miała czepiać na siłę to te zardzewiałe barykady (jeże przeciwpancerne?) wyglądają jak zrobione na szybko, bez bumpa bez tekstury reflect. Pojazd wykonany perfekcyjnie i świetnie się komponuje z tłem.
mookie Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Bardzo dobre, pod względem jakości modelu, czy tekstur, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Moja jedyna wątpliwość dotyczy kompozycji, nie rozumiem, dlaczego pojazd jest ustawiony z boku, tym bardziej, że tło jakoś nie jest specjalnie bardziej ciekawe od samego samochodu. Poza tym git.
wroniec Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Świetne! Model i materiały bardzo dobrze wyglądają, ale co ważniejsze stworzyłeś rewelacyjny klimat i chyba tym zasłużenie wygrałeś. Gratulacje.
peter_f Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Super! Gratulacje wygranej! Wszystko wygląda świetnie: model, teksturki, kolorki, DOF! Pierwsza klasa! *****
ptaszek Napisano 17 Grudzień 2014 Napisano 17 Grudzień 2014 Super mega wypas! Swietny klimat. Jak sie czepac to faktycznie zly DOF jest jak FF wspomnial juz. Jesli nieostro jest z przodu to i musi byc nieostro z tylu. No i ciut za mocno. To taka mala przemadrzala uwaga na przyszlosc :P To wynika wlasnie z tego ze zazwyczaj Zdepth idzie od bialego do czarnego czy odwrotnie dlatego lepiej zrobic projection rownolegle do kamery z rampem bialy>czarny>bialy (lub odwrotnie). Albo pamietac o tym i zrobic 2 Dofy w post. edit:
loczyn Napisano 25 Grudzień 2014 Napisano 25 Grudzień 2014 Praca świetna, doczepiłbym się jednak jednej rzeczy która dosyć często wychodzi przy prezentacjach aut. Jak on tam wjechał jak nie ma śladów? :(
Rekomendowane odpowiedzi