Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Jeep Willys


Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem.

Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/

Pozdrawiam.

 

3a3FkQH.jpg

Qr2Sihh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Świetna robota.

Gdybym się miała czepiać na siłę to te zardzewiałe barykady (jeże przeciwpancerne?) wyglądają jak zrobione na szybko, bez bumpa bez tekstury reflect.

Pojazd wykonany perfekcyjnie i świetnie się komponuje z tłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre, pod względem jakości modelu, czy tekstur, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Moja jedyna wątpliwość dotyczy kompozycji, nie rozumiem, dlaczego pojazd jest ustawiony z boku, tym bardziej, że tło jakoś nie jest specjalnie bardziej ciekawe od samego samochodu. Poza tym git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super mega wypas! Swietny klimat. Jak sie czepac to faktycznie zly DOF jest jak FF wspomnial juz. Jesli nieostro jest z przodu to i musi byc nieostro z tylu. No i ciut za mocno. To taka mala przemadrzala uwaga na przyszlosc :P To wynika wlasnie z tego ze zazwyczaj Zdepth idzie od bialego do czarnego czy odwrotnie dlatego lepiej zrobic projection rownolegle do kamery z rampem bialy>czarny>bialy (lub odwrotnie). Albo pamietac o tym i zrobic 2 Dofy w post.

edit:

dof_camera.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności