Ernest Koska Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Hej. Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem. Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/ Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratocaster Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Piękny. Świetne tekstury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Oprócz niepoprawnego DOFa to miód malina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakub Wydro Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Świetne materiały. Miodzio. W czym rzeźbiłeś teren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trisquote Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 (edited) Miazga, zasłużenie wygrałeś ; ) co prawda, też brałem udział w tym konkursie ale bez sukcesu :D nikt inny oprócz Ciebie nie miał prawa tego wygrać :D Edited December 13, 2014 by Trisquote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Dokładnie, super sprawa i gratulacje wygranej! Mi się bardzo podoba :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
veti Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Na fronta z tym! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Miazga normalnie! Genialy model, genialne ujecie, oswietlenie, texty jak i sam finalny render. Czlowiek poprostu nie ma sie do czego przyczepic, wszystko wykonane perfekcyjnie. Gratuluje wygranej. Btw w czym renderowane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ernest Koska Posted December 13, 2014 Author Share Posted December 13, 2014 Dzięki wielkie! Jakub - teren to displace na plane. Bez kombinacji bo było za mało czasu. Temporal - soft u mnie od dłuższego czasu ten sam czyli max i vray. Post w Ae i Ps. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gajowy Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Świetna praca, gratuluje skilla :) Możesz powiedzieć w jaki sposób zrobiłeś wodę? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ernest Koska Posted December 13, 2014 Author Share Posted December 13, 2014 Gajowy dzieki wielkie. Woda i całość poza tym co jest widoczne w clay renderze to mattepaint który w scenie wrzuciłem na plane z vraylightmtl. Dzięki temu refleksy siadły tak jak powinny. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Świetna robota. Gdybym się miała czepiać na siłę to te zardzewiałe barykady (jeże przeciwpancerne?) wyglądają jak zrobione na szybko, bez bumpa bez tekstury reflect. Pojazd wykonany perfekcyjnie i świetnie się komponuje z tłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRZYG Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Super! Bardzo fajna, miękka plastyka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mookie Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Bardzo dobre, pod względem jakości modelu, czy tekstur, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Moja jedyna wątpliwość dotyczy kompozycji, nie rozumiem, dlaczego pojazd jest ustawiony z boku, tym bardziej, że tło jakoś nie jest specjalnie bardziej ciekawe od samego samochodu. Poza tym git. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wroniec Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Świetne! Model i materiały bardzo dobrze wyglądają, ale co ważniejsze stworzyłeś rewelacyjny klimat i chyba tym zasłużenie wygrałeś. Gratulacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter_f Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Super! Gratulacje wygranej! Wszystko wygląda świetnie: model, teksturki, kolorki, DOF! Pierwsza klasa! ***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
rozpruwacz Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 myslalem ze to zdjecie, masakra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptaszek Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Super mega wypas! Swietny klimat. Jak sie czepac to faktycznie zly DOF jest jak FF wspomnial juz. Jesli nieostro jest z przodu to i musi byc nieostro z tylu. No i ciut za mocno. To taka mala przemadrzala uwaga na przyszlosc :P To wynika wlasnie z tego ze zazwyczaj Zdepth idzie od bialego do czarnego czy odwrotnie dlatego lepiej zrobic projection rownolegle do kamery z rampem bialy>czarny>bialy (lub odwrotnie). Albo pamietac o tym i zrobic 2 Dofy w post. edit: Link to comment Share on other sites More sharing options...
loczyn Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Praca świetna, doczepiłbym się jednak jednej rzeczy która dosyć często wychodzi przy prezentacjach aut. Jak on tam wjechał jak nie ma śladów? :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts