Ernest Koska Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Hej. Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem. Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/ Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stratocaster Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Piękny. Świetne tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Oprócz niepoprawnego DOFa to miód malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Wydro Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Świetne materiały. Miodzio. W czym rzeźbiłeś teren? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trisquote Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 (edytowane) Miazga, zasłużenie wygrałeś ; ) co prawda, też brałem udział w tym konkursie ale bez sukcesu :D nikt inny oprócz Ciebie nie miał prawa tego wygrać :D Edytowane 13 Grudzień 2014 przez Trisquote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Dokładnie, super sprawa i gratulacje wygranej! Mi się bardzo podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Na fronta z tym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Miazga normalnie! Genialy model, genialne ujecie, oswietlenie, texty jak i sam finalny render. Czlowiek poprostu nie ma sie do czego przyczepic, wszystko wykonane perfekcyjnie. Gratuluje wygranej. Btw w czym renderowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernest Koska Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 Dzięki wielkie! Jakub - teren to displace na plane. Bez kombinacji bo było za mało czasu. Temporal - soft u mnie od dłuższego czasu ten sam czyli max i vray. Post w Ae i Ps. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Świetna praca, gratuluje skilla :) Możesz powiedzieć w jaki sposób zrobiłeś wodę? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernest Koska Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 Gajowy dzieki wielkie. Woda i całość poza tym co jest widoczne w clay renderze to mattepaint który w scenie wrzuciłem na plane z vraylightmtl. Dzięki temu refleksy siadły tak jak powinny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Świetna robota. Gdybym się miała czepiać na siłę to te zardzewiałe barykady (jeże przeciwpancerne?) wyglądają jak zrobione na szybko, bez bumpa bez tekstury reflect. Pojazd wykonany perfekcyjnie i świetnie się komponuje z tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 14 Grudzień 2014 Share Napisano 14 Grudzień 2014 Super! Bardzo fajna, miękka plastyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 Bardzo dobre, pod względem jakości modelu, czy tekstur, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Moja jedyna wątpliwość dotyczy kompozycji, nie rozumiem, dlaczego pojazd jest ustawiony z boku, tym bardziej, że tło jakoś nie jest specjalnie bardziej ciekawe od samego samochodu. Poza tym git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wroniec Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Świetne! Model i materiały bardzo dobrze wyglądają, ale co ważniejsze stworzyłeś rewelacyjny klimat i chyba tym zasłużenie wygrałeś. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Super! Gratulacje wygranej! Wszystko wygląda świetnie: model, teksturki, kolorki, DOF! Pierwsza klasa! ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 myslalem ze to zdjecie, masakra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Super mega wypas! Swietny klimat. Jak sie czepac to faktycznie zly DOF jest jak FF wspomnial juz. Jesli nieostro jest z przodu to i musi byc nieostro z tylu. No i ciut za mocno. To taka mala przemadrzala uwaga na przyszlosc :P To wynika wlasnie z tego ze zazwyczaj Zdepth idzie od bialego do czarnego czy odwrotnie dlatego lepiej zrobic projection rownolegle do kamery z rampem bialy>czarny>bialy (lub odwrotnie). Albo pamietac o tym i zrobic 2 Dofy w post. edit: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loczyn Napisano 25 Grudzień 2014 Share Napisano 25 Grudzień 2014 Praca świetna, doczepiłbym się jednak jednej rzeczy która dosyć często wychodzi przy prezentacjach aut. Jak on tam wjechał jak nie ma śladów? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi