Napisano 18 Styczeń 20169 l Stowarzyszenie Delta to organizacja, która stworzyła parki tematyczne opowiadające o świecie dinozaurów w sposób atrakcyjny i zgodny z najnowszymi odkryciami paleontologów. Po wyznaczających nowe standardy w opowiadaniu o prehistorycznych gadach trzech Jura Parkach znajdujących się w Bałtowie, Krasiejowie oraz Solcu, stowarzyszenie otworzyło Jura Park w Moab, w stanie Utah. Jest to prawdziwa kolebka wykopalisk, miasteczko słynące z licznych odkryć skamielin i tropów dinozaurów. Nasz zakres prac przy tym projekcie, to wykonanie filmów dokumentalnych oraz animacji, które uatrakcyjniły zwiedzanie Paleosafari Moab Giants . Do wykonania animacji 3D użyliśmy 3DMax + ZBrush + VRay. Project Manager: Małgorzata Żak Modeling and Texturing: Paweł Pojedynek, Sebastian Berczyński, Piotr Goryczka Environment: Sebastian Berczyński Dinosaurs Modeling and Zbrush: Piotr Goryczka Character/Creature Rigging and Animation: Jakub Janik Simulation (Fur, Particles): Paweł Pojedynek Documentary Recording: Piotr Łukasik, Grzegorz Wolski, Krzysztof Bąk, Grzegorz Czapka Animation Compositing and Postproduction: Paweł Pojedynek Documentary Compositing and Postproduction: Marek Wilert Layout Concept: Michał Sowa, Julia Czingoń Jeżeli macie jakieś komentarze, uwagi bądź pytania śmiało piszcie. I3D. Edytowane 18 Styczeń 20169 l przez i3D
Napisano 25 Styczeń 20169 l Autor Dzięki. Wszystkie prace na bieżąco były konsultowane z ekspertami w dziedzinie paleontologii. Nawet kąt między palcami stóp gadów miał znaczenie.
Napisano 25 Styczeń 20169 l Animacje wyglądają ładnie. Dobrze "siedzi" środek ciężkości oraz podoba mi się wrażenie ciężkości na łapach. Troszkę brakuje overlapu na klatce piersiowej , który wygląda bardzo statycznie. Być może takie były wymogi animacji niemniej jednak odbiera to trochę życia gadom. Wydaje mi się, że na ogonie również można było pokazać nieco więcej wagi. Zgaduje, że było to robione na dynamice ? :) Nieco rotacji na "kostkach" mogło by również dodać życia. Wydaje mi się, że biodra działają nieco na odwrót niż u wszystkich znanych mi zwierzaków - zazwyczaj kiedy robią krok strona która jest w powietrzu opada w dół i idzie do góry kiedy przenoszony jest na nią ciężar ciała. To daje wrażenie wagi i stabilności. W jurasic park tak to przynajmniej animowali u t-rexa. Sprawdzę jak to jest u kury :) chyba najbliżej jej do dinozaura. Brakuje mi również nieco więcej transferu wagi na łapę podporową, zwłaszcza w przypadku powolnegoo człapanie cięższych potworów. Ogólnie mam wrażenie fajnej technicznej animacji - trochę szczegółów mogłoby dodać więcej życia.
Napisano 26 Styczeń 20169 l Autor Dzięki za wszystkie komentarze. Bardzo nam miło, że animacje zostały przyjęte tak pozytywnie. Całość do obejrzenia, niestety, tylko w Stanach na miejscu ;)
Napisano 28 Styczeń 20169 l Świetnie to wygląda. Ile trwają wykonane przez Was animacje/animacja i ile czasu Wam na to zeszło? Gratulacje, pozdrawiam!
Napisano 29 Styczeń 20169 l Naprawde dobra robota. Gratulacje. Wspomne ze nie tyklo animacja dobra ale tla, rendery, texturey, itd, wszystko naparawde na bardzo dobry poziemie. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto