rulonis Napisano 8 Luty 2016 Napisano 8 Luty 2016 Wszystkie obiekty zostały wykonane w ZBrushu, a rendering, na potrzeby tej prezentacji, w Cinema 4D. Wersje oteksturowane wykorzystane zostaną w portalu edukacyjnym. Niektóre prace w kolorze można zobaczyć https://www.facebook.com/rulonis/?ref=hl
agdybybyl Napisano 8 Luty 2016 Napisano 8 Luty 2016 Świetne i potrzebne...!!!.... BRAWO...!!! W odróżnieniu do krwawych mięśniaków z tasakami....:)))
Nezumi Napisano 9 Luty 2016 Napisano 9 Luty 2016 Super. Obejrzalem sobie twoje pracki na FB - kapitalne te ilustracje w Kricie. Przywodza mi na mysl dawniejsze atlasy - zawsze bardziej podobaly mi sie ilustracje od zdjec. Jest cos fajnego w tym, ze ktos maluje truskawke mimo, ze przeciez nie trudno zrobic jej zdjecie. ZBrushowy slimak tez bardzo fajny. Mase ciekawych rzeczy masz. Pochwal sie oteksturowanymi jesli bedziesz mogl (chocby low res z jakims znakiem wodnym, zeby ci nie podkradli ;))
rulonis Napisano 9 Luty 2016 Autor Napisano 9 Luty 2016 Agdybybyl, dzięki za zainteresowanie. Tasak zawsze można dorobić, ale mięśni to trochę jest. :-) Nezumi, miło mi, że zadałeś sobie trud i zajrzałeś na FB. Też lubię stare atlasy itp. Może coś jeszcze dorzucę, ale niektóre kolorowe wersje tych obiektów są już na FB. Pozdrawiam.
Naionel Napisano 12 Luty 2016 Napisano 12 Luty 2016 W jaki sposób zrobiłeś układ nerwowy? Chodzi mi o ten render wrzucony na ZBrush Central. :D
rulonis Napisano 12 Luty 2016 Autor Napisano 12 Luty 2016 Jeśli chodzi o włókna, to zwykle przy takich obiektach korzystam z brush'a "CurveTube".
rulonis Napisano 13 Luty 2016 Autor Napisano 13 Luty 2016 (edytowane) Dzięki! Bardzo to doceniam, w świecie potworów i superbohaterów. :-) Wrzucam coś kolorowego, trochę więcej można obejrzeć na mojej stronie. http://www.andrulonis.pl/ Edytowane 13 Luty 2016 przez rulonis
Naionel Napisano 13 Luty 2016 Napisano 13 Luty 2016 Ale w jaki sposób udało Ci się tak precyzyjnie pozycjonować owe krzywe? Myślałem, ze zazwyczaj nakłada się ich na meshe mający jakieś creasy lub z przytrzymanym Shift żeby zrobić okrąg. Niesamowite prace!
rulonis Napisano 13 Luty 2016 Autor Napisano 13 Luty 2016 Muszę Cię rozczarować - ręczna dłubanina :-) . Niestety, automatyczne funkcje, np. snap w curve mode, przydają się tylko czasami i nie zawsze są przewidywalne.
Camel Napisano 13 Luty 2016 Napisano 13 Luty 2016 Człowieku, to jest jakiś obłęd. Ciary mi po plecach przeszły :)
JackTheRippy Napisano 14 Luty 2016 Napisano 14 Luty 2016 Gratuluje topki na ZBC :) Wszystko mi sie niesamowiecie podoba, poza tym ecorche calego ciala, jest troche niedociagniec. Brakuje fronta tutaj moim zdaniem!
rulonis Napisano 15 Luty 2016 Autor Napisano 15 Luty 2016 Camel, dzięki. Nie spodziewałem się takich efektów. :-) JackTheRippy, dzięki i pewnie masz rację, zawsze można jeszcze coś poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi