Napisano 8 Marzec 20169 l Hej, Kolejna scena od nas. :) Modeling - Szymon Sadowski, Kacper Citko Shading - Monika Olizarowicz, Tomasz Wyszołmirski Lighting, rendering and environment - Tomasz Wyszołmirski https://www.behance.net/gallery/34685953/Excavator-CGI
Napisano 8 Marzec 20169 l swietne! :) jedynie czego mozna sie czepic to wartoby bylo troche dopasowac niebo do ogolnego wygladu :)
Napisano 8 Marzec 20169 l No jest wyczes, w pierwszej chwili myślałem że to obrobione zdjęcia. Fajne modele, shadery i klimatyczne oświetlenie. Może ziemię zrobiłbym minimalnie bardziej mokrą - przynajmniej w niektórych miejscach. Tak czy inaczej bardzo spoko to wygląda.
Napisano 9 Marzec 20169 l Ani jednego drzewa i innej roślinki. Koparka ok, ale tło jak z gry komputerowej.
Napisano 11 Marzec 20169 l @Dynamico to jest chyba render z silnika gry właśnie, tak przynajmniej wygląda. Tak czy inaczej świetna praca!
Napisano 21 Marzec 20169 l Bardzo klimatyczne. Możesz się podzielić jak zrobiłeś mapkę displacement śladów po gąsienicach? To dwie tekstury nałożone na siebie?
Napisano 29 Marzec 20169 l renderki mega! widać sporą pracę w r.passach, zwłaszcza dof wygląda fajnie :) to jest unreal czy cryengine ? co ćpałeś?