Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Prezentuję pracę wykonaną na konkurs Humster 3D. Modelowanie i render w Blenderze, teksturowanie głównie w Substance Painterze, nie licząc kilku miejsc gdzie ze względów optymalizacyjnych postawiłem na rozwiązania proceduralne.

 

Pozdrawiam,

Łukasz

 

lukasz-hoffmann-wartburg-nologo.jpg?1480783639

Edytowane przez JohnnieWooker
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gratulacje drugiego miejsca - musiales jednak ustapic drugiemu Polakowi, ktory zreszta obok Ciebie tutaj pokazuje pracke.

 

Mozecie sie przyznac co za nagrody dostaliscie?

 

Co do pracy to wsio super, jedynie niektore tekstury wygladaja na nie przemyslane, ale to pewnie te proceduralne o ktorych wspominasz.

Napisano

zajebista praca, czuć lakier pod palcami. świetna, porąbana, ale przemyślana kompozycja (formalna i kolorystyczna - tonalnej brakuje szczypy absolutnej czerni moim zdaniem).

Napisano

Nie chce "siać nienawiści", wrzucam tylko to na co natknąłem się na internecie. Czysty przypadek, sam szukałem inspiracji do swojej nowej pracy. Tak, oczywiście korzystam z artów innych ludzi.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności