Napisano 9 Grudzień 20168 l Cześć, Prezentuję pracę wykonaną na konkurs Humster 3D. Modelowanie i render w Blenderze, teksturowanie głównie w Substance Painterze, nie licząc kilku miejsc gdzie ze względów optymalizacyjnych postawiłem na rozwiązania proceduralne. Pozdrawiam, Łukasz Edytowane 9 Grudzień 20168 l przez JohnnieWooker
Napisano 9 Grudzień 20168 l Gratulacje drugiego miejsca - musiales jednak ustapic drugiemu Polakowi, ktory zreszta obok Ciebie tutaj pokazuje pracke. Mozecie sie przyznac co za nagrody dostaliscie? Co do pracy to wsio super, jedynie niektore tekstury wygladaja na nie przemyslane, ale to pewnie te proceduralne o ktorych wspominasz.
Napisano 9 Grudzień 20168 l Autor Dzięki michalo, keajra, Nie przeszkadza mi ustępowanie tak świetnym pracom jak Piotra - zasłużone zwycięstwo :). Tym bardziej cieszy mnie że kolejny Polak pojawił się na podium. Lista nagród znajduje się tutaj: https://hum3d.com/car-challenge-2016/
Napisano 12 Grudzień 20168 l zajebista praca, czuć lakier pod palcami. świetna, porąbana, ale przemyślana kompozycja (formalna i kolorystyczna - tonalnej brakuje szczypy absolutnej czerni moim zdaniem).
Napisano 16 Styczeń 20178 l Scena jest Twojego autorstwa czy wzorowałeś się na czyjejś pracy? takich scenek prac jest setki. ino, jeden z najbardziej oklepanych motywów :D
Napisano 16 Styczeń 20178 l Nie chce "siać nienawiści", wrzucam tylko to na co natknąłem się na internecie. Czysty przypadek, sam szukałem inspiracji do swojej nowej pracy. Tak, oczywiście korzystam z artów innych ludzi.