Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Audi S3 (NURBS)


zipper

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich ...

 

jak obiecalem daje update ... wszystkie rowki zalamania itp skonczone (wymiotuje rowkami) :) renderki w rezdzialce 800x600 ;) bez materialow ...

 

PS. tak ... migacz w reflektorze wychodzi przez klosz (lol) (juz poprawione)

 

PS2. buda jako taka chyba skonczona ... teraz zaczne detale ... na koncu beda kola (chyba)

 

PS3. po rowkowaniu komp mi umiera ... (wnetrze przegralo na rozbiegach)

 

pozdrawiam i czekam na opinie i komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wszystko pieknie tylko mam jedno pytanie na pierwszym renderze przednie nadkole wyglada jakby za mocno odstawalo :/ niewiem moze mi sie zdaje a wy jak sadzicie?

Wedlug mnie dziwacznie towyglaa chyba za to zludzenie.

Gratulacje ze juz dobrneles do tego etapu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wydaje mi się jak już ktoś wcześniej wspominał że tylnia część przedniego nadkola za bardzo odstaje, dodaj może jeszcze wgłębienie na rejestrację w przdnim zderzaku. Tak poza tym bardzo fajnie wygląda. mi tak nie wyszło choć długo nad nią siedziałem

PS Fajne felgi

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki że tak się czepiam, jeszcze jak się przyjrzałem to mam wrażenie że coś nie tak jest z dolną częścią górnego grila, masz tam jakieś dziwne wygięcie. Dolne lampy mam wrażenie jakby świeciły na boki. W dolnym grilu w tej części obok lampki dolnej też powinna być chyba kratka. będę śledził dalsze poczynania twoje przy tym modelu bo to jedno z dwóch autek któro mi się udało wymodelować - ale niestety nie przypomina orginału,ale zdjęć to się naoglądałem.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ... jak pisalem wczesniej nadkola celowo dosc mocno poszerzylem w stosunku do oryginalu ... nie mniej jednak pod wplywem waszych uwag sprobowalem je troche poprawic oto rezultat... powiedzcie czy lepiej ... jak cos to mam stare save'y tez :)

 

skonczylem tez kolo (bierznik nie bedzie modelowany ... komp umiera wiec pewnie zastapie to jakims bumpem)

 

Arthi : -swiatla w dolnym grilu swieca prosto ... to kwestia oswietlenia ze daje takie zludzenie (gdzies po drodze jest shade i siatka tego miejsca)

-kratka jest tam gdzie ma byc

-obramowka gornego grilla jest jeszcze krzywa ale bedzie poprawiona

 

chudy - wysune na koncu roboty (narazie wywalilem je ze sceny zeby moc obracac viewport :)

 

predator - poprawilem na tyle ile mi sie udalo (bez robienia tego od nowa) ; powiedz co o tym sadzisz ... lepiej czy gorzej ?

 

 

pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) rant jest kanciasty bo mesh jest ustawiony na (jagged&fast) (slaby) przed exportem do maxa zmienie to i juz bedzie gladko (taka to zaleta rhino)

 

2) tarcza to zwykly walec zfiletowany na krawedziach z nalozonym (wave) zeby nie byl taki prosty (tak sobie o ... nie bedzie tego potem - bedzie jakas mapka)

 

3) wkomponowane to to juz jest :) tylko ciekaw jak bedzie kolo w tym wygladalo :S

 

pozdro i dzieki za posty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kryhas ... :) to jest dopiero cos w rodzaju pogladowki w RHINO ... renderowane flamingo ... napewno w brazilu po exporcie do maxa bedzie to o wiele lepiej wygladalo :) narazie to tylko tak zeby bylo wszystko ladnie widac :)

 

jakby nie bylo dzieki za posta

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich po krotkiej przerwie ... zeby nie bylo ze watek umarl smiercia naturalna ... to zamieszczam pierwsze proby exportu i renderu z HDRI w brazilu ... :)

 

ps. uwagi dotyczace lakieru ... swiatla i wogole tego co tu zalezy od brazila i jego ustawien a nie od samego modelu mile widziane.

 

ps2. uwagi dotyczace modelu tez ;) (lol)

 

ps3. nie linczuj loozak ... mam rylko RIO brazila :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie powinieneś pobawić się oświetleniem, na początku polecam to robić na modelu bez lakieru (tylko biały standard), wstaw kilka omni w scenę (2-3) i bawiąc się ich położeniem i ustawieniami staraj się zrobić tak, żeby cienie dobrze się układały i żeby auto nabrało trochę głębi :) a najlepsze jest to, że z reguły do każdego ujęcia ustawienia te się zmieniają :P

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :)

 

mecze brazilka i lakier :) mam nadzieje ze widac postepy ... przynajmniej juz wiem do czego sluzy render conrol pass :) ucze sie sam (bo lepiej zrozumie na przyszlosc) mile widziane komentarze ...

 

PS. czemu brazil dla rhino taki ubogi narazie "?" :)

PS. nie jest to jeszcze "to" o co mi chodzi ... ale ... powoli powoli ...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i witam ponownie ... po odkopaniu tego watku na forum postanowilem do niego wrocic ... i ... od kilku dni probuje opanowac Vray'a ... idzie mi tak sobie o jak widac ...

 

no i tu przychodzi czas na was ... opinie i sugestie odnosnie materialu i samego renderu mile widziane ... nie patrzcie prosze na np nadkole odpadajace od reszty budy ... to sa bledy w eksporcie ktore wyeliminuje ... jak juz bede wiedzial ze warto walczyc z exportem jeszcze raz...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ... wbrew temu co pewnie wiekszosc z was mysli nie poddalem sie jeszcze z ta audika ... i nie chodzi tu o model ... czy cos w tym stylu ... ale o jakies w miare przyzwoite wyrenderowanie tego !

 

mecze to juz od xxx czasu i od czasu do czasu mnie nachodzi zeby sprobowac innych ustawien ... po roznych dziwnych probach z lakierami ... materialami ... oswietleniem ... mapami HDRI ... i ogolna zabawa Vray'em ... dotarlem wreszcie do miejsca ktore doprowadzilo mnie lekko mowiac do zdenerwowania. ;] mianowicie ... po 10000001 probie ... postanowilem sobie wymodelowac na szybko cos na ksztalt maski samochodu ... tylko ze w poly ... ku mojemu zdziwieniu ... renderuje sie to ladnie bez najmniejszego problemu ... i tu prosba do ciebie Bzyku, Loozak i inni ktorzy maja jakies doswiadczenie w eksporcie Rhino --> Max ... i do ludzi takich jak Kome, Malefatal i inni ... ktorzy posiedli maxa i Vraya juz dawno temu... czy ktos mi moze powiedziec czemu ... --> oba modele sa w tej samej scenie ... (jak widac) ten sam material ... itp itd ... skad sie bierze taka kaszanka przy modelu audi (NURBS) a ladnie wszystko wychodzi na (POLY) ... nie mam juz sily ... pomocy please ;]

 

dla ciekawych ... model audi exportowany byl IGESami z dokladnocia do 0.001 mm

 

z gory dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poookaz siaatke poookaz siaatke :>

 

nie mam pojecia czemu tak sie mozadziac ale.. ale jakbys wyeksportowal meshem do 3ds? probowales? iges to nie jednyny format eksportu :> jak bnie wychodzi ten to prubuj innymi.. ja zawsze meszem i jakos problemow nie ma :>

 

zycze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności