Skocz do zawartości

Ania

Members
  • Liczba zawartości

    6 564
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana Ania w dniu 24 Listopad 2020

Użytkownicy przyznają Ania punkty reputacji!

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ania's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

1,6k

Reputacja

  1. Tu nie chodzi o to żeby cień był poprawny na obrazku albo torus prawidłowo ucięty, tylko o satysfakcję z rozwiązania trudnej zagadki. Z drugiej strony, gdyby Sebastian nie był dociekliwy w takich i innych sprawach, to byśmy tu nie podziwiali takiej pracy. Bo to że perspektywa się zgadza i na budynku i na postaci, że większość cieni się zgadza, że klamra przy pasie i ten węzeł są logiczne, że fałdy na wszystkich płaszczach ładnie się układają, te wszystkie poprawne detale sumują się i dodają realizmu. A taki warsztat nie bierze się tylko z oglądania tutoriali, ale właśnie z samodzielnego dociekania tych spraw. A jak przyjdzie kiedyś namalować koguta z odciętą głową, to i doświadczenie z przekrojów torusa się przyda 😉
  2. Ech teraz też posiedziałam, najpierw kombinowałam z punktem zbiegu cieni ale to prowadziło do nikąd, teraz chyba działa Wiemy na jakiej wysokości promień przecina "ramę" (A'). Robimy projekcję tego punktu na przednią powierzchnię (A''') i na tą samą powierzchnię projekcję promienia (A-A'''). Teraz wiemy na jakiej wysokości promień przebije łuk (Aiv), więc możemy tą wysokośc rzucić do tyłu i przeciąć z promieniem (Av). Przy torusach wysiadam.
  3. Ilustracja mi się bardzo podoba! Ale wydaje mi się że te cienie jednak niepoprawnie rozkminiłeś, i chyba zbyt skomplikowanie myślałeś. Gdyby tak sobie wyobrazić, że nie ma łuku, i skonstruować cień prostokątnej ramy. Btw. w twojej konstrukcji cienia brakuje promieni słonecznych, powinny ułatwić sprawę. Zawsze równoległe, więc gdzieś tam w perspektywie mają swój punkt zbiegu. Przez punkty P1 i P3 tej ramy (ten drugi tylko prawie, bo tam tak naprawdę ściana się już zgina) poprowadzić łuk. Nie jestem pewna czy powinna to być dokładnie elipsa, ale na pewno powinna się z cieniem prostokątnej ramy w obu punktach stykać po stycznej, a nie rogiem jak jest teraz przy C1. Na Finalnej ilustracji umiejętnie skryłeś ten niepoprawny róg rąbkiem płaszcza 😉 Więc nie przejmuj się, nic nie widać.
  4. Bardzo sympatyczne. Kociak dobrze zanimowany, jak żywy. Mam nadzieję że będę mogła gdzieś obejrzeć cały film. A jakieś drobne niedoróbki przy takich projektach mi nie przeszkadzają. Gdzieś trzeba się zmieścić w budżecie, czasie i ilości ludzi chętnych do pracy. Bywały podobne projekty, dopieszczone na maxa ale nigdy nie dokończone (np. Wires for empathy).
  5. Świetne. Co to te cylindry na spadochronach?
  6. Ania

    SW x Alien

    Praca technicznie fajna, ładnie wykonana. Detale, oświetlenie, wszystko na wysokim poziomie. Nie wiem jak to opisać ale brakuje dramatu i emocji, chyba kamera i ujęcie za "grzeczne", jak w wizualizacji wnętrza. Robiłeś jakieś szybkie szkice, próby, eksperymenty kamerą i pozycją postaci, zanim wybrałeś dokładnie takie ujęcie?
  7. Te Frostpunk świetne, aż się zaciekawiłam grą a zazwyczaj nie gram. Powiesz coś na temat jak to ogarnąłeś w 5 dni? To jakieś podmalówki klatek z silnika?
  8. Ania

    Foundry Katana Tiger Timelapse

    Sculpt świetny. Futro go niestety zniekształca, chyba jest za grube. Sylwetka ginie i tygrys wygląda jak jakiś pluszak.
  9. Hehe to samo pomyślałam, 15 lat temu by się przydał 😉 Teraz to już Cyclesa ogarnęłam na tyle że nie wrócę.
  10. Już się dłuższy czas wpatruję. Świetne.
  11. Ania

    Into the Godsgrave ilustracje

    To ze świeczkami fajnie wyszło. Przy camouflage wygląda jakby się zakopał pionowo w ziemi, coś z pozycją głowy nie tak.
  12. Akty wychodziły ci lepiej niż reszta 😄 Ale pierwszy też fajny, mimo, a może ponieważ, trzecie drzewo od prawej wygląda jak tańcząca kura.
  13. Ania

    Into the Godsgrave

    Pierwsze dwa mi się najbardziej podobają. Mają charakter. Podpadła mi koszula pani Trickster, niby prosta, mało kresek, ale każda kreska siedzi gdzie powinna, świetna. Dwarf ma jakoś płaską albo "suchą" twarz, i niestarannie wyrenderowane klejnoty na palcu (odblaski są gdzie nie powinny, a tam gdzie powinny (na kamieniu) nie ma.
  14. Świetne. Jaki detal, jakie smaczki. Ale cherubinkom źle z oczu patrzy.
  15. Dobrze się to zaczyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności